♥Mammi-04&09♥ Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Jeg skrev litt fort å skrev litt feil. Skal stå 09 og ikke 10.. :/ vil så gjerne endre på dette, kan noen hjelpe meg?:-)
Himmel og hav Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Hei! Du kan gå inn på din profil, velge kontrollpanel - endre visningsnavn og rette det opp der Himmel og hav Brukermoderator
♥Mammi-04&09♥ Skrevet 10. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2014 Det har jeg prøvd.. men da får jeg bare opp en side hvor det står error på.. :/ Når jeg trykker meg inn på endre visningsnavn så kan man skrive nytt visningsnavn og deretter nåværende passord.. er det her jeg skal gjøre det?:-) er det vanlig at emailadressen automatisk dukker opp i ruten for nytt visningsnavn på denne siden? Jeg tar bort den jeg,og skriver det jeg vil.. men får det ikke til.. :/ kan det være fordi jeg gjør dette via mobil? Kanskje det ikke finker da. Skal prøve via en PC også,om jeg er på riktig sted da :-) tusen takk for hjelpen.:-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå