Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 hvis man kun endrer adresse i folkeregisteret men ikke posten, kommer den nye eller gamle adressen opp om noen søker på meg på f.eks gule sider? Anonymous poster hash: e7fe4...282
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Gule sider følger vel telefonnummeret. Gi beskjed til telefonselskapet. Anonymous poster hash: 2b233...ef5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 greia er at jeg har flyttet, og ønsker ikke at en eks av meg skal vite hvor jeg bor nå. så har ikke turt å endre adresse ennå. kan glemme at jeg får hemmelig adr av politiet da det ikke er noe alvorlig. men samtidig er jeg jo nødt til å bytte adresse for å ha innboforsikring.. Anonymous poster hash: e7fe4...282
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 greia er at jeg har flyttet, og ønsker ikke at en eks av meg skal vite hvor jeg bor nå. så har ikke turt å endre adresse ennå. kan glemme at jeg får hemmelig adr av politiet da det ikke er noe alvorlig. men samtidig er jeg jo nødt til å bytte adresse for å ha innboforsikring.. Anonymous poster hash: e7fe4...282 Høres ikke noe greit ut. Du kan vel uansett reservere deg mot at adressen kommer opp på gulesider o.l.? Vet ikke hvordan man gjør det, men vet det er mulig. Anonymous poster hash: 9a52a...727
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 å? da skal jeg prøve å finne ut av hvordan man gjør det :-) Anonymous poster hash: e7fe4...282
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Om du har chess kan du skjule adresse og mobilnr via din side når du logger inn på chess.no. Kanskje man kan det med andre mobilselskaper og. Før kunne man og gjøre dette via gulesider ved å logge seg inn, men vet ikke om det går an lenger. Anonymous poster hash: 3d385...f5d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 http://annonsere.gulesider.no/min-side/ her! Har selv en psykoeks og hemmelig adresse Anonymous poster hash: 3d385...f5d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Øh kan hende at den siden jeg linket til var feil, leste litt for fort Anonymous poster hash: 3d385...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå