Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Plutselig vokste foten en str her på jenta vår og de lette sommer joggeskoene passer akkurat, dvs ingenting å vokse i. Kan vi bruke de litt til? Har kjøpt nye Goretex sko fra ecco på salg da de hun har, er hun nesten helt fremme på sålen i. Når kjøper dere nye sko? Vanskelig dette når de små ikke sier i fra heller og damene på skobutikken ikke aner noe om slikt. Anonymous poster hash: 72319...76c
Edelweis Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Jeg kjøper goretex sko nå. For det meste fremover blir det enten støvler eller sandaler. Plutselig blir det kaldt og goretex skoa er supre igjen.
Elsker livet Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Når tærne har noen mm igjen før de dekker hele sålen ville jeg ha byttet. Det er ingen problemstilling her, for de har såpass mange forskjellige par å velge i at jeg legger dem bort om jeg ser de er blitt for små.Som oftest begynner de på noen nye sko og glemmer de andre før de vokser fra dem. Kjøper gjerne på salg sesongen før så de ligger klar. Velger da som oftest ett nr. over om de har vokst jevnt. Har de ikke vokst særlig den siste tiden regner jeg med at det kommer et kraftig hopp og tar da 2 nr. større. Føttene til de eldre barn vokser mye seinere, så der hopper beregner jeg str. på en annen måte. Sko som blir brukt nå er joggesko og goretex joggesko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå