Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Vi har hatt litt problem med 3.5år gamle jenta vår. Sier ikke i fra når hun må på do, men blir med når jeg tar hennepå do. Her for et par dager siden sa jeg at hun bare måtte gå på do når hun må. Siden har d gått helt fint når hun får ordne seg selv. Sier fra når hun må bæsje for da vil hun lese bok eller noe. Hvordan er deres barn på do?? Anonymous poster hash: 223f0...01c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Øh, lese mens hun bæsjer?? Min går på do, og roper når han er ferdig. Jeg leser ikke bok, har ikke behov for å se på at han bæsjer altså. Anonymous poster hash: ef33c...61c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Øh, lese mens hun bæsjer?? Min går på do, og roper når han er ferdig. Jeg leser ikke bok, har ikke behov for å se på at han bæsjer altså. Anonymous poster hash: ef33c...61c Hvorfor ikke? Jeg leser også ofte bok når jeg bæsjer, mest fordi det er gjerne eneste gangen i døgnet jeg får sitte helt i fred Mine barn har gått på do alene siden de ble tørre, dvs mellom 2 og 3 års-alder. Anonymous poster hash: 89811...c22
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Mine går alltid på do alene. Når de ikke kunne tørke selv ropte de når du var ferdig. Det å lese bok, blader etc på do er det ekle ste jeg kan tenke meg Anonymous poster hash: 17830...266
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Har en på 3,5 år som ble tørr for noen måneder siden. I begynnelsen var vi alltid med ham både når han skulle det ene og det andre. Han roper på oss når han må på do og av og til så er jeg og pappen fryktelig trege. Så en dag hadde han allerede sprunget ned trappa og sto å tissa når jeg endelig fikk rompa mi inn på badet. Da så jeg jo at dette klarte han fint selv, og siden da går han stort sett alene på do. Vi blir med når han må bæsje da, men regner med han klarer det selv innen kort tid (at han bare roper på oss når han er ferdig). Anonymous poster hash: f90ac...8e5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Mine går alltid på do alene. Når de ikke kunne tørke selv ropte de når du var ferdig. Det å lese bok, blader etc på do er det ekle ste jeg kan tenke meg Anonymous poster hash: 17830...266 Hvorfor det? Man tar jo med seg boken inn på badet, tar ned buksen og trusen og leser. Når man er ferdig legger man boken vekk, tørker seg, vasker hender og så tar man opp igjen boken etterpå. Det ville jo, rent hygienisk sett, ikke utgjøre noen forskjell om jeg la boken fra meg i stuen. Du er rimelig hysterisk og rar om du synes dette er ekkelt altså Anonymous poster hash: 89811...c22
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Skjønner ikke gleden å sitte å bæsje og lese bok. Jeg går inn og gjør det jeg skal, ferdig med det Anonymous poster hash: 17830...266
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå