Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Er nå 27. Har alltid elsker fart og spenning. Bil, båter, motor ja alt slik!!! Jeg levde livet feil på noen måter med at jeg ga faen i mine egne lyster og turte ikke .... Nå brenner det inni meg etter å feks finne en hobby som jeg kan få ut litt av frustrasjonen mot spenning !! Jeg har to barn , hus , bil og skole og jeg har null ting som kun er mitt. Som jeg kan være stolt av å gjøre . Vise "verden" at du søren så tøft ! Ingenting og jeg har så lyst !!! Men jeg vet ikke hva .... Jeg er på en måte for gammel til ting ( ja jeg er ung , men håper dere forstår hva keg mener ) Anonymous poster hash: 71337...61f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Kjenner meg igjen... og det tror jeg mange andre her inne også gjør. Du får gjøre som resten av dibberne og lage en skikkelig tulletråd slik at folk raser. Det er liksom mødrenes spenning i hverdagen her Anonymous poster hash: f753c...839
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Hehe står over de tulle trådene ! Morsomme å lese, men gidder ikke sitte og lage de selv! 😇 Anonymous poster hash: 71337...61f
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Paragliding! Det er tøft og snilt på samme gang.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 hva med å begynne å kjøre racerbil?eller noe i den duren, å kjøre bil fort,det tror jeg hadde vært noe for deg! Delta i konkurranser osv? Anonymous poster hash: 6d26e...ef7
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Gokart-kjøring blir kanskje litt dyrt som hobby? Kan klatring være gøy å prøve? Synes det er tøft med de som gjøre det, det er masse spenning, gøy, og man kan nå konkrete mål og "skryte" litt:) Og bonus er jo en sterk kropp:) Anonymous poster hash: 8c52d...deb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 hva med å begynne å kjøre racerbil?eller noe i den duren, å kjøre bil fort,det tror jeg hadde vært noe for deg! Delta i konkurranser osv? Anonymous poster hash: 6d26e...ef7 Takk, ja jeg har drevet med bil siden ja, hele livet ! Også kjørt noe på rudskogen,men så fikk jeg barn.... Samtidig tenker jeg st den tiden er over , jeg har ikke sjans . Det er vel ikke akkurat noe man begynner med nå! Feks racing! Hvor hva hvem Osv!! Jeg er fryktløs bak rattet, men har respekt for farene, jeg er sykelig konkurranse innstilt , kan alt om bil og div.... Men ja.. Ikke lett å få frem poenget men vet ikke hvor jeg kan henvende meg, hvordan kan starte . Alt mulig. Jeg vet keg er flink da Anonymous poster hash: 71337...61f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Hva med sånn motorsykkel på bane, da? Hvis slikt finnes der du bor? Eller bare sykkel på bane? Anonymous poster hash: a5eb9...20b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Hva med sånn motorsykkel på bane, da? Hvis slikt finnes der du bor? Eller bare sykkel på bane? Anonymous poster hash: a5eb9...20b Ja, det finnes, men trodde det var mest for barn ( mitt barn skal begynne). Jeg får sjekke. Det er ikke teit Å starte med no slik? Anonymous poster hash: 71337...61f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Hva med terrengsykling? Det du trenger da er en god sykkel og den er litt dyr, men utover det er det ut i skog og mark, rett ned fjellet! og slalom/utfor i vinterhalvåret Eller skihopp? det er jo en megatøff ting å drive med...sikkert heftig adrenalinkick Anonymous poster hash: 09fde...1ef
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Hva med sånn motorsykkel på bane, da? Hvis slikt finnes der du bor? Eller bare sykkel på bane? Anonymous poster hash: a5eb9...20b Ja, det finnes, men trodde det var mest for barn ( mitt barn skal begynne). Jeg får sjekke. Det er ikke teit Å starte med no slik? Anonymous poster hash: 71337...61f Tenker det er fint å gjøre hvis barnet ditt skal, da kan dere dra rundt sammen på baner osv. Ikke teit nei! Kjør på! Vi lever bare en gang, husk det! 😃 Anonymous poster hash: d2b36...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå