Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 De har drept og halshugget barn og voksne, poserer foran bilder av hoder stilt på stokker, voldtatt og fanget hundrevis av kvinner, 40 000 mennesker TØRSTER i hjel på toppen av et fjell. Hvor er alle dere som er så engasjert i urett? Å nei.. Det var ikke Israel som gjorde det nei.. Nei da så. Glem det.. Anonymous poster hash: 0f825...c8d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Ehm.. Foreldreforum. Bare nevner det. Av og til nyhetssaker som nevnes, men stort sett parforhold, familieforhold og foreldrollen. Anonymous poster hash: dff1a...823
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Ja ikke sant? For det lå ikke fem Palestina Israel tråder her på forsiden i de mest urolige dagene forrige uke.. Nei, nå er vi lei. Gilbert har talt, vi kan hylle han og føle oss stolte over hans heltedåder og så kan vi kose oss med babyproblemer igjen Anonymous poster hash: 0f825...c8d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Mye viktigere med bikkjer som blir skutt, må vite. Anonymous poster hash: 381a8...0c1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Ikke bare det , men info som ikke norske aviser får frem. Kvinner fra ISIL har gått rundt i byene og tatt alle jenter/ damer, uansett alder og omskjært dem. Med makt, foran alle.... Om du så er 80 eller 10. De tok mange mange damer ! Det gjør vondt i sjela .... Og for et par dager siden gikk menn og banket på husene og var det unge jenter / damer der tok de med seg de for "bruk og kast" Sett dere inn i situasjonen selv. Om dere satt på et fjell uten vann til deres barn. Så hjelpesløst. Når godt over hundre barn har dødd Pga mangel på vann, og man kan bare sitte og se barna sine dø. Skrekken ! Anonymous poster hash: c3a50...6a6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Ja men. Hvertfall. Ingen er verre enn ISRAHELL! De bare advarer før de bomber. De kunne jo latt være å bombe. Vi hadde jo hvertfall ikke bombet hvis vi fikk 3000 raketter regnende inn over grensa fra Sverige. Vi hadde bare ventet til detb le tomt vi! For Iran har jo ikke masse raketter på lager å tilby, som de smugler gjennom fine tunneler som ingen bryr seg om. Nei, hvis det var oss hadde vi bare vent oss til å løpe i bomberom. Hvorfor ikke liksom? Og hele konflikten er jo uansett så mye mer spennende enn de Irakerne, hvem er de liksom? Aldri hørt om dem engang! Anonymous poster hash: 0f825...c8d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Nei her inne snakker vi ikke stygt om noen fra islam. De er BARE snille mennesker Anonymous poster hash: 877e5...6ae
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Enig HI! Så enig! Anonymous poster hash: 69020...93b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Mye viktigere med bikkjer som blir skutt, må vite. Anonymous poster hash: 381a8...0c1 Kanskje hvis en hund lider på dette fjellet kan vi få ett demonstrasjonstog? Da våkner engasjementet Anonymous poster hash: 2594a...4a4
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Ehm.. Foreldreforum. Bare nevner det. Av og til nyhetssaker som nevnes, men stort sett parforhold, familieforhold og foreldrollen. Anonymous poster hash: dff1a...823 Hæ??? Anonymous poster hash: a7f52...37d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 De har drept og halshugget barn og voksne, poserer foran bilder av hoder stilt på stokker, voldtatt og fanget hundrevis av kvinner, 40 000 mennesker TØRSTER i hjel på toppen av et fjell. Hvor er alle dere som er så engasjert i urett? Å nei.. Det var ikke Israel som gjorde det nei.. Nei da så. Glem det.. Anonymous poster hash: 0f825...c8d Det har da ikke vært så mange tråder om Gaza-konflikten her inne heller. Jeg har svært liten sans for argumentasjonsføring som din: at en urett skal slås ihjel av en annen. Og dere andre her som snakker om raketter og Israels rett til å forsvare seg anbefaler jeg å lese litt om historien og bakgrunnen bak. Det er ikke så enkelt at man kan sammenlikne det med "tenk lm Sverige hadde sendt raketter inn i Norge". Norge utfører heller ikke blokade mot Sverige og vi annekterer heller ikke stadig svenske landområder. Anonymous poster hash: 59fa3...d7d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #13 Skrevet 9. august 2014 Dette er dib! Hvorfor diskutere slike ting her inne når det virker som om de fleste kun har barn til felles? Unngår slike tråder og fokuserer på emner der jeg kan hente noe. Anonymous poster hash: e1f55...fc8
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #14 Skrevet 9. august 2014 Hallo, vi er da altfor opptatt med å gå i fakkeltog for en død hund! Hakketid til å tenke på MENNESKER da! Anonymous poster hash: 61de8...2e7
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #15 Skrevet 9. august 2014 Ikke bare det , men info som ikke norske aviser får frem. Kvinner fra ISIL har gått rundt i byene og tatt alle jenter/ damer, uansett alder og omskjært dem. Med makt, foran alle.... Om du så er 80 eller 10. De tok mange mange damer ! Det gjør vondt i sjela .... Og for et par dager siden gikk menn og banket på husene og var det unge jenter / damer der tok de med seg de for "bruk og kast" Sett dere inn i situasjonen selv. Om dere satt på et fjell uten vann til deres barn. Så hjelpesløst. Når godt over hundre barn har dødd Pga mangel på vann, og man kan bare sitte og se barna sine dø. Skrekken ! Anonymous poster hash: c3a50...6a6 Hvor har du lest dette? Link? De sa jo opplysningene om at kvinnene måtte omskjæres ikke var sant..ikke at jeg stoler på dem, men håper jo det er falsk. Anonymous poster hash: 151f1...6d9
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #16 Skrevet 9. august 2014 Med det kunnskapsnivået som er her er det liten vits. Anonymous poster hash: 77bcd...cd1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #17 Skrevet 9. august 2014 Ikke bare det , men info som ikke norske aviser får frem. Kvinner fra ISIL har gått rundt i byene og tatt alle jenter/ damer, uansett alder og omskjært dem. Med makt, foran alle.... Om du så er 80 eller 10. De tok mange mange damer ! Det gjør vondt i sjela .... Og for et par dager siden gikk menn og banket på husene og var det unge jenter / damer der tok de med seg de for "bruk og kast" Sett dere inn i situasjonen selv. Om dere satt på et fjell uten vann til deres barn. Så hjelpesløst. Når godt over hundre barn har dødd Pga mangel på vann, og man kan bare sitte og se barna sine dø. Skrekken ! Anonymous poster hash: c3a50...6a6 Hvor har du lest dette? Link? De sa jo opplysningene om at kvinnene måtte omskjæres ikke var sant..ikke at jeg stoler på dem, men håper jo det er falsk. Anonymous poster hash: 151f1...6d9 Står på kurdiske nettsider . ( mannen min er kurder så får all info derfra. ) desverre stemmer det at fe tok mange mange kvinner kun for å omskjære de. Skal skaffe link ( de står da på kurdisk men....) Grusomt er det Anonymous poster hash: c3a50...6a6
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #18 Skrevet 9. august 2014 Dette er dib. Hønene er mer opptatt av når trygda kommer. Også er det generelt svært lavt kunnskapsnivå her inne Anonymous poster hash: afa7b...96b
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. august 2014 #19 Skrevet 9. august 2014 Jeg tar de intellektuelle diskusjonene i andre fora.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #20 Skrevet 9. august 2014 Dette er dib. Hønene er mer opptatt av når trygda kommer. Også er det generelt svært lavt kunnskapsnivå her inne Anonymous poster hash: afa7b...96b Takk forditt bidrag til lavmålinnlegg Anonymous poster hash: 261f0...ed0
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #21 Skrevet 9. august 2014 Ikke bare det , men info som ikke norske aviser får frem. Kvinner fra ISIL har gått rundt i byene og tatt alle jenter/ damer, uansett alder og omskjært dem. Med makt, foran alle.... Om du så er 80 eller 10. De tok mange mange damer ! Det gjør vondt i sjela .... Og for et par dager siden gikk menn og banket på husene og var det unge jenter / damer der tok de med seg de for "bruk og kast" Sett dere inn i situasjonen selv. Om dere satt på et fjell uten vann til deres barn. Så hjelpesløst. Når godt over hundre barn har dødd Pga mangel på vann, og man kan bare sitte og se barna sine dø. Skrekken ! Anonymous poster hash: c3a50...6a6 Hvor har du lest dette? Link? De sa jo opplysningene om at kvinnene måtte omskjæres ikke var sant..ikke at jeg stoler på dem, men håper jo det er falsk. Anonymous poster hash: 151f1...6d9 Står på kurdiske nettsider . ( mannen min er kurder så får all info derfra. ) desverre stemmer det at fe tok mange mange kvinner kun for å omskjære de. Skal skaffe link ( de står da på kurdisk men....) Grusomt er det Anonymous poster hash: c3a50...6a6 Har ikke ord ..hvis dette faktisk er sant. Hvorfor blir ikke informasjon spredd videre? Vanskelig for oss å lese kurdisk. Prøvde å Google informasjon, men fikk bare opp det som ble lagt ut 24.juli og tilbakevist samme dag. Anonymous poster hash: 151f1...6d9
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #22 Skrevet 9. august 2014 Ikke bare det , men info som ikke norske aviser får frem. Kvinner fra ISIL har gått rundt i byene og tatt alle jenter/ damer, uansett alder og omskjært dem. Med makt, foran alle.... Om du så er 80 eller 10. De tok mange mange damer ! Det gjør vondt i sjela .... Og for et par dager siden gikk menn og banket på husene og var det unge jenter / damer der tok de med seg de for "bruk og kast" Sett dere inn i situasjonen selv. Om dere satt på et fjell uten vann til deres barn. Så hjelpesløst. Når godt over hundre barn har dødd Pga mangel på vann, og man kan bare sitte og se barna sine dø. Skrekken ! Anonymous poster hash: c3a50...6a6 Hvor har du lest dette? Link? De sa jo opplysningene om at kvinnene måtte omskjæres ikke var sant..ikke at jeg stoler på dem, men håper jo det er falsk. Anonymous poster hash: 151f1...6d9 Står på kurdiske nettsider . ( mannen min er kurder så får all info derfra. ) desverre stemmer det at fe tok mange mange kvinner kun for å omskjære de. Skal skaffe link ( de står da på kurdisk men....) Grusomt er det Anonymous poster hash: c3a50...6a6 Har ikke ord ..hvis dette faktisk er sant. Hvorfor blir ikke informasjon spredd videre? Vanskelig for oss å lese kurdisk. Prøvde å Google informasjon, men fikk bare opp det som ble lagt ut 24.juli og tilbakevist samme dag. Anonymous poster hash: 151f1...6d9 Jeg vet, det er grusomt. Jeg lurte også veldig på hvorfor feks ikke ALT blir fortalt til norske medier feks, så vi kan få et innblikk i det grusomme som skjedde. Det lå bilder også, så jeg klarte bare ikke se mer. et par jenter som krabbet bortover gata etter no slik, ei som bare lå og blødde osv. Fra underlivet. Ja, nei jeg har ikke ord selv. Det er desverre sant... Syns det er ille at det kun går på de kurdiske og arabiske kanalene osv. For sterk kost? nei, vet ikke... Men desverre.... sant.. og veldig veldig VELDIG vondt Anonymous poster hash: c3a50...6a6
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #23 Skrevet 9. august 2014 Muslimer er bare koselige må vite! Verre med jødene! Anonymous poster hash: bf334...e14
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #24 Skrevet 9. august 2014 Ikke bare det , men info som ikke norske aviser får frem. Kvinner fra ISIL har gått rundt i byene og tatt alle jenter/ damer, uansett alder og omskjært dem. Med makt, foran alle.... Om du så er 80 eller 10. De tok mange mange damer ! Det gjør vondt i sjela .... Og for et par dager siden gikk menn og banket på husene og var det unge jenter / damer der tok de med seg de for "bruk og kast" Sett dere inn i situasjonen selv. Om dere satt på et fjell uten vann til deres barn. Så hjelpesløst. Når godt over hundre barn har dødd Pga mangel på vann, og man kan bare sitte og se barna sine dø. Skrekken ! Anonymous poster hash: c3a50...6a6 Hvor har du lest dette? Link? De sa jo opplysningene om at kvinnene måtte omskjæres ikke var sant..ikke at jeg stoler på dem, men håper jo det er falsk. Anonymous poster hash: 151f1...6d9 Står på kurdiske nettsider . ( mannen min er kurder så får all info derfra. ) desverre stemmer det at fe tok mange mange kvinner kun for å omskjære de. Skal skaffe link ( de står da på kurdisk men....) Grusomt er det Anonymous poster hash: c3a50...6a6 Har ikke ord ..hvis dette faktisk er sant. Hvorfor blir ikke informasjon spredd videre? Vanskelig for oss å lese kurdisk. Prøvde å Google informasjon, men fikk bare opp det som ble lagt ut 24.juli og tilbakevist samme dag. Anonymous poster hash: 151f1...6d9 Jeg vet, det er grusomt. Jeg lurte også veldig på hvorfor feks ikke ALT blir fortalt til norske medier feks, så vi kan få et innblikk i det grusomme som skjedde. Det lå bilder også, så jeg klarte bare ikke se mer. et par jenter som krabbet bortover gata etter no slik, ei som bare lå og blødde osv. Fra underlivet. Ja, nei jeg har ikke ord selv. Det er desverre sant... Syns det er ille at det kun går på de kurdiske og arabiske kanalene osv. For sterk kost? nei, vet ikke... Men desverre.... sant.. og veldig veldig VELDIG vondt Anonymous poster hash: c3a50...6a6 ok, hvor er linken da? Anonymous poster hash: 151f1...6d9
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #25 Skrevet 9. august 2014 Eller et ord vi kan søke på, på Google? Anonymous poster hash: 151f1...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå