Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Ble lagt til av pedleder og assistenter fra barnehagen her, ser de er venner med flere foreldre og. Syntes det er litt rart så har ikke svart enda Anonymous poster hash: d815b...192
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Jeg er venn med flere av de, men nå bor vi på et såpass lite sted at alle kjenner alle da.. Anonymous poster hash: 99c5d...8bc
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 NEI! Jeg bruker face til private ting så hverken kollegaer eller barnas lærer har noe på min face å gjøre. Dessverre legger folk deg til etter å ha sagt hei til deg. Synes det er uprofesjonelt av spesielt de i barnehagen å gjøre det. Rart de ikke har regler for slikt i barnehagen? Anonymous poster hash: 5bfeb...059
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 NEI! Jeg bruker face til private ting så hverken kollegaer eller barnas lærer har noe på min face å gjøre. Dessverre legger folk deg til etter å ha sagt hei til deg. Synes det er uprofesjonelt av spesielt de i barnehagen å gjøre det. Rart de ikke har regler for slikt i barnehagen? Anonymous poster hash: 5bfeb...059 Legger deg til?? Det er ikke mulig, men de kan sende en venneforespørsel som du kan velge å godta eller ei. Ser ikke problemet Anonymous poster hash: 59ac5...978
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Aldri! Jeg har ikke kollegaer på Facebook heller. Hva jeg gjør når jeg har fri, har ingen noe med! Anonymous poster hash: b5d41...2dc
me_87 Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Hadde ikke lagt til noen ansatte fra barnehagen nei!
nimmelim Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Ikke på face ( ds jeg ikke har face ), men kunne gjerne vært venn med de i virkeligheten ! De er så fantastiske og vi står og prater om løst og fast når jeg er der !!! Fantastisk gjeng
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 NEI! Jeg bruker face til private ting så hverken kollegaer eller barnas lærer har noe på min face å gjøre. Dessverre legger folk deg til etter å ha sagt hei til deg. Synes det er uprofesjonelt av spesielt de i barnehagen å gjøre det. Rart de ikke har regler for slikt i barnehagen? Anonymous poster hash: 5bfeb...059 Legger deg til?? Det er ikke mulig, men de kan sende en venneforespørsel som du kan velge å godta eller ei. Ser ikke problemet Anonymous poster hash: 59ac5...978 Da ANBEFALER jeg deg på det sterkeste å svare HI. Jeg driter da i hva DU synes om det jeg mener? Forøvrig konkluderer jeg med at du er en av de idiotene som legger til folk etter å ha møtt de en gang. Lettere mangel på sosiale antenner. Anonymous poster hash: 5bfeb...059
Elsker livet Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 De aller fleste i barnehagen kjenner jeg i mer eller mindre grad. Både foreldre og ansatte. Vi treffer de også i mange flere sammenhenger her i bygda. Så å være venn med flere av dem på facebook er helt naturlig. Ett par av damene med menn er også venner av meg og mannen.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 NEI! Jeg bruker face til private ting så hverken kollegaer eller barnas lærer har noe på min face å gjøre. Dessverre legger folk deg til etter å ha sagt hei til deg. Synes det er uprofesjonelt av spesielt de i barnehagen å gjøre det. Rart de ikke har regler for slikt i barnehagen? Anonymous poster hash: 5bfeb...059 Legger deg til?? Det er ikke mulig, men de kan sende en venneforespørsel som du kan velge å godta eller ei. Ser ikke problemet Anonymous poster hash: 59ac5...978 Da ANBEFALER jeg deg på det sterkeste å svare HI. Jeg driter da i hva DU synes om det jeg mener? Forøvrig konkluderer jeg med at du er en av de idiotene som legger til folk etter å ha møtt de en gang. Lettere mangel på sosiale antenner. Anonymous poster hash: 5bfeb...059 Oj så sint da! Var da voldsomt til reaksjon Anonymous poster hash: 59ac5...978
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Usikker. Men helt sikker på at det er alvorlig uproft av barnehageansatte å initiere privat facebookkontakt med foreldre. Anonymous poster hash: 51404...06c
Dundertrollet Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Jeg ble lagt til av et par foreldre når jeg sluttet i den forrige barnehagen. Kjempekoselig å følge ungene, se hvordan de utvikler seg osv. Men kunne aldri lagt til noen selv, og hadde nok ikke takket ja til forespørslene om jeg jobbet der enda. Synes det er skikkelig uprofesjonelt av de ansatte på avdelingen din å gjøre det HI!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 Ikke på facebook nei. Anonymous poster hash: b8336...8a8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 Nei. Verken på FBI eller irl. Anonymous poster hash: 41846...7c4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 Ja. Men nå bor vi på en liten plass. Flere slektninger og bekjente som jobber der. Anonymous poster hash: acce0...2c2
Gjest Julia1984 Skrevet 8. august 2014 #17 Skrevet 8. august 2014 Ja, jeg har blitt god venninne med en fagarbeider i barnehagen til barna
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2014 #18 Skrevet 8. august 2014 Ped.leder i den barnehagen ungene gikk i la meg til når vi slutta. Det var nok for å følge litt med på ungene Utover det er jeg venn med et par som jobber i bhg de byttet til, men det var før de starta der...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #19 Skrevet 8. august 2014 Jeg må bare spørre hva problemet er til dere som synes det er helt utelukket? Jeg har ikke noen av de som jobber i barnehagen på min facebook bortsett fra de jeg kjenner fra før, men kunne like gjerne hatt de der, iallefall noen av de jeg har blitt godt kjent med. At man vil holde jobb og fritid separat skjønner jeg men barnehage er jo noe helt annet (med mindre man jobber der da, skjønner bedre barnehageansatte som ikke vil legge til foreldrene hehe). Anonymous poster hash: e33f0...5d2
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #20 Skrevet 8. august 2014 Vi har strenge regler på slikt(heldigvis) og vi får ikke lov til å bli venner av foreldrene på facebook. skulle bare mangle,vi er profesjonelle folk, og retningslinjer er til det beste for alle partene. Anonymous poster hash: a17a0...a33
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #21 Skrevet 8. august 2014 Jeg må bare spørre hva problemet er til dere som synes det er helt utelukket? Jeg har ikke noen av de som jobber i barnehagen på min facebook bortsett fra de jeg kjenner fra før, men kunne like gjerne hatt de der, iallefall noen av de jeg har blitt godt kjent med. At man vil holde jobb og fritid separat skjønner jeg men barnehage er jo noe helt annet (med mindre man jobber der da, skjønner bedre barnehageansatte som ikke vil legge til foreldrene hehe). Anonymous poster hash: e33f0...5d2 Hvorfor er barnehage noe helt annet? Er det ikke en jobb? Er det hobbyen vår tror du,sånn at man ikke trenger å skille mellom barnehagehobbyen og fritid..??? Anonymous poster hash: a17a0...a33
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #23 Skrevet 8. august 2014 Aldri! Jeg har ikke kollegaer på Facebook heller. Hva jeg gjør når jeg har fri, har ingen noe med!Anonymous poster hash: b5d41...2dc Herlighet da?! Hvor jobber du? Jeg har alle kollegaene mine på face, og flere av oss har faktisk blitt veldig gode venner de siste par åra. Vi jobber i bhg (er pedagoger, og i begynnelsen av 30-åra, alle vi 3 som har det beste forholdet), og vi synes det er helt topp for arbeidsmiljøet:) Vi prater mye faglig på jobb, men vi trener også litt sammen og er på felles sammenkomster. Jeg tenker jeg er veldig heldig!:-) Og ja, jeg har én eller to foreldre fra bhg på face, men da spurte jeg (hun ene adda meg, og jeg ei annen). Det fordi vi har veldig mange felles kjent og prates når vi møtes. Ellers er jeg ikke veldig fan av å ha foreldre som venner på face - de trenger ikke vite hva jeg gjør i fritida, like mye som jeg ikke trenger å vite hva de gjør. Synes det blir litt uprofesjonelt når man ikke omgås utenom bhg. Anonymous poster hash: 58044...0e2
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #24 Skrevet 8. august 2014 Jeg over her (vi tre som er mye sammen er pedagoger, ikke hele bhg.) Hadde vært noe med den pedogogtettheten, gitt ..!:-) Anonymous poster hash: 58044...0e2
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #25 Skrevet 8. august 2014 Aldri! Jeg har ikke kollegaer på Facebook heller. Hva jeg gjør når jeg har fri, har ingen noe med!Anonymous poster hash: b5d41...2dc Herlighet da?! Hvor jobber du? Jeg har alle kollegaene mine på face, og flere av oss har faktisk blitt veldig gode venner de siste par åra. Vi jobber i bhg (er pedagoger, og i begynnelsen av 30-åra, alle vi 3 som har det beste forholdet), og vi synes det er helt topp for arbeidsmiljøet:) Vi prater mye faglig på jobb, men vi trener også litt sammen og er på felles sammenkomster. Jeg tenker jeg er veldig heldig!:-) Og ja, jeg har én eller to foreldre fra bhg på face, men da spurte jeg (hun ene adda meg, og jeg ei annen). Det fordi vi har veldig mange felles kjent og prates når vi møtes. Ellers er jeg ikke veldig fan av å ha foreldre som venner på face - de trenger ikke vite hva jeg gjør i fritida, like mye som jeg ikke trenger å vite hva de gjør. Synes det blir litt uprofesjonelt når man ikke omgås utenom bhg. Anonymous poster hash: 58044...0e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå