Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Jeg har mange sykdommer Har mer og mer vondt i magen i kveld Noen råd?? Hilsen redd Anonymous poster hash: 60f51...41c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 IKKE les på Internett!! Der får man alle slags sykdommer og alle symptomer passer plutselig. Hvis det er noe alvorlig galt så ta kontakt med legen. Hvis ikke de finner noe er det sannsynligvis ingenting! Anonymous poster hash: 53d98...11a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Huff. Har mest lyst til å filleriste deg fordi det du driver med er meningsløst og idiotisk. Den andre siden av meg VET dette er en lidelse og at det er vondt. Siden du først er på Google, Google hypokondri. De om det er noen sider der som kan hjelpe deg med tunge tanker. En ting er sikkert, du er syk, DU GJØR DEG SELV SYK. Du må en tur til legen ja, for å bli henvist videre. Jeg høres sikkert streng ut. Det er litt meningen. Jeg har vokst opp med alvorlig grad av hypokondri i nær familie. Søk hjelp før du ødelegger ungene. Anonymous poster hash: 72faa...2aa
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Ja, jeg vet at jeg har en tendens til å bli litt hyperkonder Og at jeg alltid tenker det verste MEN gjør alt for at ikke ungene skal få det med seg Er ikke kjekt å være alene og redd heller Anonymous poster hash: 60f51...41c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Jeg er slik som det, og hvis Google hadde hatt rett, ja da skulle jeg vært daua for lenge siden, for jeg har nemlig diagnostisert meg selv med mange sykdommer gjennom Google IKKE Google symptomer du føler, du vil garantert ikke få noe ut av det uansett, det er mitt råd! Anonymous poster hash: 869e6...e61
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Tusen takk, snuppa Anonymous poster hash: 60f51...41c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå