Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Fordi jeg er redd for å få urinveisinfeksjon! Det er det eneste jeg ligger å tenker på mens han holder på der nede.. Har ikke fått det av oralsex før, men føler ikke jeg klarer å slappe av fordi jeg er så redd for at det skal skje.. Er det noen som har fått UVI av oralsex? Anonymous poster hash: 5c0ab...371
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Nesten alle typer UVI kommer av tarmbakterier som kommer til underlivet. Med mindre mannen din slikker deg i rumpa først så skal ikke det være et problem. Jeg får ofte UVI men har aldri fått det av oralsex. Husk å tiss når dere er ferdig uansett hvordan type sex dere har hatt så eliminerer man mye av faren. Anonymous poster hash: e72b9...980
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Er det så farlig om du får en uvi da? Er jo ikke akkurat som at det kommer til å skje deg hver gang, om det noen gang hender i det hele tatt.. Anonymous poster hash: da6ce...436
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Er gravid så vil helst ikke få det under svangerskapet.. Eller noen gang ellers for den saks skyld.. Er jo sinnsykt vondt! Anonymous poster hash: 5c0ab...371
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Det er mye større sjanse for å få det under vanlig samleie. Anonymous poster hash: d0529...ad3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Er gravid så vil helst ikke få det under svangerskapet.. Eller noen gang ellers for den saks skyld.. Er jo sinnsykt vondt! Anonymous poster hash: 5c0ab...371 Da er det vel best å ikke ha samleie heller. Større sjanse da... Anonymous poster hash: da6ce...436
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Spis c-vitaminer med sånn syreting, det forebygger faktisk veldig Anonymous poster hash: c942b...4ba
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Jeg drikker sitronvann hver dag Har ikke hatt en UVI på mangemange år. *Bank i bordet* Anonymous poster hash: 865c4...54c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Jeg synes det er vondt å FÅ, nytter ikke hvor forsiktig han er. Elsker å GI da. Anonymous poster hash: 96f69...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå