Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Jeg var alltid den stille i klassen som ingen la merke til. Men hjemme var jeg motsatt, fikk ofte utbrudd av ingenting. Også blandt venninner, klarte liksom ikke å styre meg. Sa forferdelige ting, men angret etterpå og ble trist. Konsentrasjonsvanskene gjorde at heg ikke klarte å henge med på skolen. Jeg ble lett manipulert som ungdom, bl.a av daværende kjæreste. Den dag i dag sliter jeg fremdeles med konsentrasjonen, greier ikke ha en normal samtale uten å bli helt utslitt. Jeg er forferdelig glemsk, klarer ikke se tv uten å bite negler, har svake tvangstanker/tics mm Kan det tenkes at jeg faktisk har adhd? Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 5b2e6...bc9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Det kan godt være at du har ADHD ja, da antagelig det som kalles ADHD -uoppmerksom type (også kalt for ADD). Raseriutbruddene du nevner er vanlig både hos de som har ADHD og de som har Tourettes syndrom (du har tics?), det samme er OCD (tvang). Anonymous poster hash: 236b7...07a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå