Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Har kommet en ny dame på avd til gutten min.. hun mener gutter skal sitte og tisse.. så gutten min som alltid har stått måtte plutselig begynne å sitte.. han sier han fikk kjeft for at han sto og at han hadde fått beskjed om at han MÅ sitte... er dette vanlig i barnehager? Hadde skjønt det om han griset veldig, men han gjør ikke det.. Anonymous poster hash: 2fbe7...ddc
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Kjære vene, det håper jeg da virkelig er blitt vanlig! Og det forundrer meg at det fortsatt finnes foreldre som ikke lærer gutta å sitte fra dag én.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Ja det er vanlig. Jenter og gutter deler doen og det er ekkelt både for de andre som må bruke doen og for de voksne som må vaske. Gutter som står griser alltid. Det kommer dråper både her og der uansett. Anonymous poster hash: 2967b...c2d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Jeg synes det er en helt grei regel å ha. Ser ikke problemet. Men det blir litt rart å brått måtte sitte når det ikke har vært vanlig før. Her i huset lærte jeg guttene mine å sitte å tisse helt fra start, men det klarte pappaen å ødelegge. Nå står de og tisser, men de er så store at de stort sett klarer å treffe. Og det er pappaen som vasker badene ;-) Anonymous poster hash: 3757e...6fd
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Jeg regner med det er vanlig ja, hvordan skulle det sett ut ellers? Selv om din gutt er treffsikker, så er langt fra alle det, og de kan jo ikke gjøre forskjell. Men de kan jo ikke kjefte for at han gjør det han er vant til når det har vært lov før, det blir helt feil. Anonymous poster hash: d0899...8fa
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 På "lille" avdelingen i barnehagen sitter alle å tisser. Hvis de er ute på tur kan de stå å tisse. Kan ji tenke deg da, om alle gutter i barnehagen skulle stå å tisse? Hva er galt med å sitte på toalettet i barnehagen? Anonymous poster hash: 3ae40...fbb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Her er guttungen vant til å sitte hjemmefra, men prøver seg stadig vekk på å stå, for det gjør de i bhg sier han. Her i huset må mannen fint finne seg i å sitte også. Han fikk valget mellom det og å vaske etter seg. Han valgte det enkleste gitt. Anonymous poster hash: db9ae...bb2
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 På "lille" avdelingen i barnehagen sitter alle å tisser. Hvis de er ute på tur kan de stå å tisse. Kan jo tenke deg da, om alle gutter i barnehagen skulle stå å tisse? Hva er galt med å sitte på toalettet i barnehagen? Anonymous poster hash: 3ae40...fbb Anonymous poster hash: 3ae40...fbb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Blir ikke mindre mann av å sitte! ?? Var ikke det jeg bekymret meg for akkurat.. synes bare det var rart at han plutselig måtte sitte nå... og om dette var vanlig.. takk for svar.. da skjønner jeg at dette er vanlig.. Hi Anonymous poster hash: 2fbe7...ddc
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 For å tømme seg skikkelig skal de sitte, her står mannfolka i huset + begge guttene kun når vi er på tur og ikke har do. + det hygieniske aspektet selvsagt. Anonymous poster hash: 049e8...596
Gjest Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 [quote name=Anonym bruker" post="146570098" timestamp="1407525605" Er enkelte menn og kvinner som har litt vrangforestillinger ang at gutter ikke er menn, hvis de ikke får stå å tisse. Huff.... Beklager om jeg var litt krass ☺ Blir ikke mindre mann av å sitte! ?? Var ikke det jeg bekymret meg for akkurat.. synes bare det var rart at han plutselig måtte sitte nå... og om dette var vanlig.. takk for svar.. da skjønner jeg at dette er vanlig.. Hi Anonymous poster hash: 2fbe7...ddc
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Litt tiss på gulvet er da virkelig ingenting i forhold til prostata-og ereksjonsproblemer. For ikke å snakke om blærekreft. Men fokus er altså at det er grisete. Interessant. Anonymous poster hash: 0aea8...1ae
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 Ja. Da tømmes blæren skikkelig. Og det blir mindre søl Anonymous poster hash: a70f7...c20
klishe89 Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 Du jobber ikke i bhg skjønner jeg? 14-15 gutter som skal tisse stående 3-4 ganger per dag...... Kan ikke gå på gulvet til slutt! Gutter bør sitte!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #17 Skrevet 8. august 2014 Griser ikke? Har vondt for å tro det. Det er ALLTID søl på enhver herredo. Når ikke voksne mannfolk klarer å treffe så klarer ikke en i barnehagen det heller. Stå inne og tisse er grisete og unødvendig å lære guttene sine. Anonymous poster hash: f662f...509
nimmelim Skrevet 8. august 2014 #18 Skrevet 8. august 2014 lærer KUN sønnen min å tisse, og jammen syns de det er FLOTT i bhg også ( Selv om få av barna i bhg vår gjør det) JA, til å sitte når man må tisse!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #19 Skrevet 8. august 2014 Litt tiss på gulvet er da virkelig ingenting i forhold til prostata-og ereksjonsproblemer. For ikke å snakke om blærekreft. Men fokus er altså at det er grisete. Interessant. Anonymous poster hash: 0aea8...1ae Hva snakker du om?? Anonymous poster hash: 16e41...736
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #20 Skrevet 8. august 2014 Har kommet en ny dame på avd til gutten min.. hun mener gutter skal sitte og tisse.. så gutten min som alltid har stått måtte plutselig begynne å sitte.. han sier han fikk kjeft for at han sto og at han hadde fått beskjed om at han MÅ sitte... er dette vanlig i barnehager? Hadde skjønt det om han griset veldig, men han gjør ikke det.. Anonymous poster hash: 2fbe7...ddc Eh..Ja. Det er helt normalt. Hadde det vært opp til meg burde alle mannfolk sittet på do. Mulig mange ikke søker, men det spruter litt uansett. Anonymous poster hash: c3c40...86c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #21 Skrevet 8. august 2014 Her i huset har alle sittepåbud, både med tanke på helse og hygiene Anonymous poster hash: 27663...176
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #22 Skrevet 8. august 2014 Litt tiss på gulvet er da virkelig ingenting i forhold til prostata-og ereksjonsproblemer. For ikke å snakke om blærekreft. Men fokus er altså at det er grisete. Interessant. Anonymous poster hash: 0aea8...1ae Hva snakker du om?? Anonymous poster hash: 16e41...736 Det å stå å tisse mangedobler risken for forstørret prostata, ereksjonsproblemer, uvi og faktisk også kreft i blæra. Trodde virkelig det var allmennkunnskap. Anonymous poster hash: 0aea8...1ae
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #23 Skrevet 8. august 2014 Litt tiss på gulvet er da virkelig ingenting i forhold til prostata-og ereksjonsproblemer. For ikke å snakke om blærekreft. Men fokus er altså at det er grisete. Interessant. Anonymous poster hash: 0aea8...1ae Hva snakker du om?? Anonymous poster hash: 16e41...736 Det å stå å tisse mangedobler risken for forstørret prostata, ereksjonsproblemer, uvi og faktisk også kreft i blæra. Trodde virkelig det var allmennkunnskap. Anonymous poster hash: 0aea8...1ae For å unngå det bør menn tømme blæra helt minst en gang i døgnet, så det at de stort sett står og tisser er ikke et veldig stort problem, så lenge de sitter minst en gang i døgnet og det regner meg med at de fleste menn gjør i forbindelse med at de gjør mer enn å tisse på do. Anonymous poster hash: 7f589...086
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #24 Skrevet 8. august 2014 Hvorfor øker det faren for uvi, prostata etc? Har bare jenter så dette er liksom ikke en problemstilling jeg har hatt Anonymous poster hash: 9e39a...b95
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #25 Skrevet 8. august 2014 Jeg håper virkelig flere lærer gutta sine å sitte og tisse. Her ser ikke doen ut når poden har hatt kompiser på besøk. Hver de søler burde de i det minste ha lært å tørke opp etter seg........ Anonymous poster hash: ff90c...1d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå