Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Den har ikke jeg funnet enda. Jeg har flere flasker, både med ecada, tresor, katy perry, justin bieber, flere andre jeg ikke husker navnet på. Det er eue de perfum, ikke eue de toilette......... Synes jeg dusjer på massevis, og så vips lukter jeg ikke no..... Tips til noen som faktisk lukter ei stund? Parfyme er dyrt, og det føles så bortkasta å ha på dyre dråper som ikke lukter mer en ei stund. Anonymous poster hash: 980b8...e6c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Hjelp!! Du er altså en av de som pøser på med parfyme uten tanke for andre? Den lukter, er bare du som venner deg til det og ikke kjenner det like godt..... Anonymous poster hash: 2e68b...aea
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Tro meg, den lukter... Du kjenner det bare ikke selv etter en stund. De rundt deg gjør!! Selv bruker jeg Viktor og Rolf - flowerbomb, og det er virkelig en bombe av duft Anonymous poster hash: a47e5...96d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 He he, parfymene lukter mye lenger enn det, men nesen din vennes til duften og du selv kjenner ingenting men det gjør de som går forbi deg etter flere timer. Det er akkurat det samme som at du kjenner dongeribuksa godt med det samme du har tatt den på, men ikke etter flere timer (selv om du fremdeles har den på ;-)) Anonymous poster hash: ff685...c8e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 1. Nesen er konstruert slik at du ikke merker lukter hvis de er der konstant. Det blir "bakgrunnstøy". 2 Parfymer har en duft som varer i ca 15 minutter, før den egentlige duften trer i kraft når den har reagert med din egen kroppslukt og varme Anonymous poster hash: 67add...b20
MammantilNurket Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Tro meg, den lukter... Du kjenner det bare ikke selv etter en stund. De rundt deg gjør!! Selv bruker jeg Viktor og Rolf - flowerbomb, og det er virkelig en bombe av duft Anonymous poster hash: a47e5...96d Den er sååå deilig Elsker den!
Elsker livet Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Det holder med en sprut eller to. Det er nok for oss andre som passerer deg eller oppholder oss i nærheten.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Men om jeg har de på. Og etter noentimer spør mannen om hva an synes, så snuserhan vel og lenge og nei, han kan ikke kjenne noe spesielt.... Anonymous poster hash: 980b8...e6c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Men om jeg har de på. Og etter noentimer spør mannen om hva an synes, så snuserhan vel og lenge og nei, han kan ikke kjenne noe spesielt.... Anonymous poster hash: 980b8...e6c Fordi du lukter kjent/deg selv? Eller han er som min mann... Melder seg ut når det kommer til parfyme, dufter og lukt generelt? Anonymous poster hash: a47e5...96d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 tro meg, du lukter nok langt mer enn du tror og gjerne flere meter etter at du har passert. Folk venner seg til lukter... Anonymous poster hash: fdc93...2af
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 Det sies at om du ikke kjenner lukten av parfymen du har på så passer den deg Anonymous poster hash: faab9...42d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Tro du meg, parfymen din lukter! Av og til stinker den også. Ikke alltid like deilig, særlig ikke for oss som får migrene av sånt. Anonymous poster hash: 3890d...3c8
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #13 Skrevet 9. august 2014 Den har ikke jeg funnet enda. Jeg har flere flasker, både med ecada, tresor, katy perry, justin bieber, flere andre jeg ikke husker navnet på. Det er eue de perfum, ikke eue de toilette......... Synes jeg dusjer på massevis, og så vips lukter jeg ikke no..... Tips til noen som faktisk lukter ei stund? Parfyme er dyrt, og det føles så bortkasta å ha på dyre dråper som ikke lukter mer en ei stund. Anonymous poster hash: 980b8...e6c Man blir immun mot å lukte den selv. Ellers er ren parfyme, ikke eau de parfyme, tingen. Anonymous poster hash: c3a18...4e6
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #14 Skrevet 9. august 2014 Fjøs-lukt. Ellers skal parfyme dufte, ikke lukte. Hvis du kjenner lukten av parfyme som noen bruker i det du går inn i samme rom som vedkommende er i så bruker den personen for mye. Parfyme skal dufte. Sånn at det ikke er før du er nær personen at du kjenner duften. Det er for at mannen skal fristes til å lene seg inn mot henne for å nyte duften. Hvis hun lukter lang veis fra så blir han ikke det spor fristet til å lene seg inn til henne. Heller det motsatte... Anonymous poster hash: b50cb...92d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #15 Skrevet 9. august 2014 Tresor lukter jo helt ekstremt. Kraftig, og hele dagen. Hvis du pøser på med den, så lukter du som en 80 år gammel dame som har dynka seg i parfyme. Egentlig skal man jo ikke spraye rett på kroppen en gang. Du skal spraye i luften å gå gjennom dusjen av parfyme. Og det er nok lukt. Anonymous poster hash: d5600...092
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #16 Skrevet 9. august 2014 Æsj, du er sikkert en av de som stinker når man går forbi deg på gata:/ Det er superkvalmt med for mye.. Anonymous poster hash: 1821c...4a8
Pengetreet Skrevet 9. august 2014 #17 Skrevet 9. august 2014 De som dynker seg med parfyme er mitt verste mareritt. Jeg får astmaanfall selv med medisiner. Skulle ønske at det ble forbudt med parfyme på fly, tog, kino ol.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #18 Skrevet 10. august 2014 Æsj, du er sikkert en av de som stinker når man går forbi deg på gata:/ Det er superkvalmt med for mye.. Anonymous poster hash: 1821c...4a8 Utrolig så frekke noen kan være bak tastene. Tenk over svaret ditt da. Det er en lite hyggelig måte å svare ett menneske på. Tenk om barnet ditt svarer fremmede mennesker som spør om noe på denne måten. -Hadde du som mor blitt stolt da? Synes det er utrolig dårlig gjort av deg å insinuere at det stinker når man går forbi meg på gata. Hele grunnen til at jeg skriver er at jeg dufter ikke noe, og når jeg spør de runt meg kjenner de ikke noe. Jeg pøser ikke på med masse parfyme, slik det virker som om enkelte mener her. Jeg sprayer en dusj på venstre side av halsen, en på høyre side av halsen, og en på hånleddet og så smører jeg hånleddene sammen. Det er ikke mye akkurat. Men det er tydeligvis ikke nok. Nå er det Katie Perry parfymen som er mest brukt om dagen, og den kan umulig være spesielt sterk. Og ja da, selv JEG kjenner forskjell på tresor og katie perry altså. Men tilbake til poenget i dette svaret, Anonym som skriver sånn som vedkommene gjør her, er ikke spesielt hyggelig. For dette er etter min mening særdeles dårlig nett oppførsel. Og ett tegn på at enkelte er alt for tøffe når de kan gjemme seg bak tastene. HI Anonymous poster hash: 980b8...e6c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #19 Skrevet 10. august 2014 Jeg må si meg enig med de andre uten å være frekk Du skal aldri lukte din egen parfyme og lukten skal så vidt kjennes av andre. Jeg bruker jardore fra dior. True det er vinterparfymen. Et trykk holder mer enn nok. Har venninner som bruker den samme og der lukter det for mye. Ville dratt til et parfymeri og spurt om råd Anonymous poster hash: 027ec...d4f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #20 Skrevet 10. august 2014 Voff voff voff Bjeff bjeff Voff voff ! Anonymous poster hash: 0b6cf...213
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #21 Skrevet 10. august 2014 Sansynlig vis merker folk parfymen selv om de ikke sier noe. Det er vansklig å si noe negativt om andres lukt. Anonymous poster hash: aeb23...9ec
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #22 Skrevet 10. august 2014 Sansynlig vis merker folk parfymen selv om de ikke sier noe. Det er vansklig å si noe negativt om andres lukt. Anonymous poster hash: aeb23...9ec Når jeg forklarer hvorfor jeg lurer, og spør mon mannog min mamma og min far, så er jeg 99.9999% sikker på at de svarer meg ærlig faktisk, Anonymous poster hash: 980b8...e6c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #23 Skrevet 10. august 2014 Voff voff voff Bjeff bjeff Voff voff ! Anonymous poster hash: 0b6cf...213 og poenget var? Kjeder du deg? Ikke annet å gjøre? Anonymous poster hash: 980b8...e6c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #24 Skrevet 10. august 2014 Æsj, du er sikkert en av de som stinker når man går forbi deg på gata:/ Det er superkvalmt med for mye..Anonymous poster hash: 1821c...4a8 Utrolig så frekke noen kan være bak tastene. Tenk over svaret ditt da. Det er en lite hyggelig måte å svare ett menneske på. Tenk om barnet ditt svarer fremmede mennesker som spør om noe på denne måten.-Hadde du som mor blitt stolt da? Synes det er utrolig dårlig gjort av deg å insinuere at det stinker når man går forbi meg på gata. Hele grunnen til at jeg skriver er at jeg dufter ikke noe, og når jeg spør de runt meg kjenner de ikke noe. Jeg pøser ikke på med masse parfyme, slik det virker som om enkelte mener her.Jeg sprayer en dusj på venstre side av halsen, en på høyre side av halsen, og en på hånleddet og så smører jeg hånleddene sammen. Det er ikke mye akkurat. Men det er tydeligvis ikke nok. Nå er det Katie Perry parfymen som er mest brukt om dagen, og den kan umulig være spesielt sterk. Og ja da, selv JEG kjenner forskjell på tresor og katie perry altså. Men tilbake til poenget i dette svaret, Anonym som skriver sånn som vedkommene gjør her, er ikke spesielt hyggelig. For dette er etter min mening særdeles dårlig nett oppførsel. Og ett tegn på at enkelte er alt for tøffe når de kan gjemme seg bak tastene. HI Anonymous poster hash: 980b8...e6c au da. Det er for mye. Hater å gå forbi mennesker som har drukna seg i parfyme. Føler at det stinker av meg også. (Nå bruker vel de mye mer enn tre dusj da). Men det er nok med en dusj på halsen Anonymous poster hash: 4ac62...eb1
Himmel og hav Skrevet 10. august 2014 #25 Skrevet 10. august 2014 Tre dusjer er alt for mye! En dusj på håndleddene er nok. Gni dem sammen og så mot halsen. Det skal ikke kjennes at man har parfyme på seg før man er innenfor albuavstand. Gå uten parfyme i 3-4 dager, og så tar du på deg en dusj av favoritten og ber mannen din om å lukte på deg. Da vil jeg tippe at han kjenner den, med mindre du også har parfymert body lotion, duftlys i stua og vasker klærne dine med parfymert skyllemiddel. For mye lukter gjør deg "blind".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå