Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Som sier, ja du skal vel kjøpe nye gardiner ? Eller støvsuger du dem? Skal sies at hun mente nye til sønnens leilighet... jeg og gubben har en hund men når det er arb.helg hos famillien får jeg beskjes at det er vel jeg som tar hunden for sønnen skal jobbe?? Anonymous poster hash: 2337f...f80
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Hva er det egentlig du lurer på? Om det er normalt at dama har en samtale med deg? Anonymous poster hash: ddcb5...9bb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Skjønner virkelig ikke hva du mener med noe av dette.... enten har du drukket, eller så er du ekstremt dårlig på å formulere deg skriftlig... Anonymous poster hash: be3f7...3e9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Tror ikke det er svigermor som er den unormale her..... Anonymous poster hash: c8daf...e3f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Kjære vene. Mange som sitter og drikker alene i kveld eller?? Anonymous poster hash: 13125...bd0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Hehe... Hva er det du lurer på Hi? Skjønte fint lite her Anonymous poster hash: f5791...071
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Hehehehe, har mannen din funnet igjen bilen sin enda? Eller er den fremdeles i feil garasje? Anonymous poster hash: 8dd2f...076
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Tror jeg er eneste som forstår denne, er hun litt dominerende og styrer litt på i mannens liv? Det er veldig normalt, har hatt den lik selv og det er ikke noe kjekt. Anonymous poster hash: 3e334...f78
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Som sier, ja du skal vel kjøpe nye gardiner ? Eller støvsuger du dem? Skal sies at hun mente nye til sønnens leilighet... jeg og gubben har en hund men når det er arb.helg hos famillien får jeg beskjes at det er vel jeg som tar hunden for sønnen skal jobbe?? Anonymous poster hash: 2337f...f80 Hvis dere har en hund så er det vel helt naturlig at du er ansvarlig for hunden når mannen jobber!!?? Anonymous poster hash: e9a35...c36
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Kanskje jeg var litt dårlig til å forklare, men skrev da jeg hadde dårlig tid og skulle på butikken.Ingen grunn til å komme med uttalelser om garasjen eller om jeg har drukket. DET jeg mener er hverken at det er unormalt at hun har en samtale med meg, at jeg er full eller unormal.MEN: Jeg bodde ikke med samboer i starten. Men ble med til foreldrene hans ganske nylig i forholdet. Der svigermor spørr meg om jeg ikke snart skal kjøpe nye gardiner. Eller om jeg snart skal støvsuge de?Er det virkelig normalt at jeg som var ny i famillie skal kjøpe gardiner/støvsuge de, når jeg ikke engang bodde med han? Jeg mener, det er vel sønnen som skal kjøpe gardiner og holde det ryddig hjemme hos seg? Og er det ikke litt rart at en spør om det med det første? SÅ til arbeidshelgen vi skal ha: Vi, jeg og samboer, har en hund. Den er like mye mitt som hans ansvar. Og jeg er veldig glad i hunden. Men det rare er at alt av ansvar skal havne på meg i følge svigermor.Slik som i helgen, skal sønnen arbeide, sier hun. Han skal helst gjøre som hun sier. Og jeg skal stå/sitte med hunden. "Du kan arbeide, Og .... (Mitt navn) får jo ikke gjort så mye i med hun har hunden" Skal sies at vi er flere som skal dit. Min samboer, meg, mor og far til samboer, søster og mann, med famillie. Hi - Hverken full eller unormal. Anonymous poster hash: 2337f...f80
Tarssan Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 Synes ingenting av det du skiver om svigermor er unormalt.. Gardinene: hun hinter kanskje om at de er grusomt stygge og eller trenger en vask.. Mange damer, da særlig av den eldre garde anser dette som kvinnens jobb.. Arbeidshelg: hun fritar deg for arbeid fordi en av dere må jo jobbe.. Kanskje det her er snakk om arbeid som hun synes passer best for en mann.. Slik ville jeg ha tolket svigermor.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Skjønner rette slett ikke problemet. Anonymous poster hash: 2f36a...1d7
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Kanskje bare jeg som synes det. Men det kan jo også være at det er gang på gang at alt er mitt ansvar, ikke bare de to her nevnte eksemplene her. Men mye annet også. Og jeg mener jo sønnen også burde ta litt ansvar også... Anonymous poster hash: 2337f...f80
Elsker livet Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 Når det gjelder gardinene så mener hun kanskje at du har tenkt å sette ditt eget preg på leiligheten om dere skal flytte sammen, og at de gardinene må gjøres noe med for at du skal trives. Enten kjøpe nye eller rengjøre de som henger der fra før. Har du ingen formening vurderer hun kanskje å gjøre noe med de selv fordi sønnen ikke bryr seg med det, men det gjør hun. Så hun stilte deg de spørsmålene for å få vite o det var en plan for de gardinene eller om hun skulle legge en plan. Om en mann bor alene bør han kjøpe gardiner og holde det ryddig hos seg. Men han hadde gardiner, så det var ikke noe for han å tenke på. Når det gjelder hunden så høres det ut som hun prøver å frita deg for å jobbe. Jeg forstår det slik at dere alle skal på samme sted, og der skal mannen din utføre en jobb? Samtidig mener hun at da må du ta alt ansvar for hunden så mannen får jobbe uten å tenke på den. Arbeidsfordeling. Dette hørtes normalt ut for meg. I alle fall om svigermoren din er en slik type som pleier å organsiere ting.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 himmel og hav, du er en hårsår svigerdatter..!Ellers får du bare svare for deg da,stå opp for deg selv og si: nei det er sønnen din sin leilighet, så han kjøper nye gardiner om han vil/støvsuger de om han vil. Og ang denne hunden,må man sitte og passe på en hund som man passer på en nyfødt baby?si at du skal også hjelpe til med jobbinga,hunden klarer seg selv..! Anonymous poster hash: 031cb...e35
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 Er på ingen måte hårsår. Bare tok det opp og lurte på om det er normalt. AKkurat på samme måte som mange andre her inne spør om andre ting er normalt. Til deg/dere som svarer normalt: Ja, vi skal alle til samme sted, og alle skal jobbe med hver sin del. Fordi om jeg spurte om et enkelt spørsmål om dette, så trenger ikke folk komme med "anklagelser" og er direkte spydige heller. Går ann å være høftlig fordi om jeg spurte om noe NOEN av dere synes var tull... Men takk for svar, og da har jeg fått svar på hva jeg lurte på. Anonymous poster hash: 2337f...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå