Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Sjekka kontoutskriftene våre og jeg ble mørkeredd!? Jeg har brukt 3000 på matbutikken. Greit nok. Sjekket mannen sin og der var det brukt 8000!?!? Vi er en familie på 4!? Hvordan er det mulig? 11000 på 1mnd!? Anonymous poster hash: 47dfd...33d
Sjokoman Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Omtrent som hos oss... fatter ikke hvordan vi får det til.. Vi er også fire.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Dårlig planlegging tenker jeg? Storhandle 1 ganger i uka, evt supplere med melk/frukt/grønnsaker en gang Planlegg middager og handle utifra det Sjekk skuffer og skap og skriv liste før dere handler. Det er ofte det å stikke innom butikken for et par ting som blir dyrt, for det blir alltid kjøpt mer enn man skal ha(og trenger) Anonymous poster hash: 9651c...376
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Omtrent som hos oss... fatter ikke hvordan vi får det til.. Vi er også fire. Dette må vi jo bare gjøre noe med. Det verste er at jeg føler at jeg ikke unner meg noenting. Anonymous poster hash: 47dfd...33d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Skal nå sies at det koster svin mye å handle mat på butikken om dagen.. Anbefaler faktisk å handle på rema 1000, og har du smart telefon så laster du ned en app som heter "mattilbud". Hvis dere kan bruke 11.000 på en måned, så klarer dere kjøpe en stor fryser og hamstre mat på tilbud nå og da Anonymous poster hash: 5e5fc...830
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Skal nå sies at det koster svin mye å handle mat på butikken om dagen.. Anbefaler faktisk å handle på rema 1000, og har du smart telefon så laster du ned en app som heter "mattilbud". Hvis dere kan bruke 11.000 på en måned, så klarer dere kjøpe en stor fryser og hamstre mat på tilbud nå og da Anonymous poster hash: 5e5fc...830 Beklager altså, men mat er ikke dyrt i Norge. Vi har aldri jobbet mindre for handlevogna enn vi gjør nå... Anonymous poster hash: 36ec6...6bf
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Jeg tørr ikke sjekke engang. Frykter enda værre. Og vi er bare 3... Men sånn er det når en har nok penger. Kunne nok spart myyyyye mere enn det vi gjør. Anonymous poster hash: dd7ce...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå