Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Gleder meg sånn!! Skal ut i en annen by, så vi overnatter på hotell Babyen (3 uker) er hjemme og koser seg med pappen sin Hvor er det best å dra ut i oslo?? Anonymous poster hash: 3a391...ec9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Er det mulig? Babyen er TRE uker og det eneste man tenker på er hønseslabberas med venninner og flaska? Hvorfor får man barn? Anonymous poster hash: 2e0a5...2cc
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 jeezez det var tidlig påån Anonymous poster hash: 04792...078
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Hvor er popcornet Nå kommer du til å få passet påskrevet, just sayin'..... Anonymous poster hash: e5dda...1ae
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Det er jo bare et tulleinnlegg... Anonymous poster hash: fddb1...68e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Det må vel være lov å ta seg en tur ut og kose seg litt med venner når man har gått hjemme med baby hele tiden i 3 uker, vel? Er ikke bare gøy med baby som gråter og alt det der.... Man trenger faktisk litt pause også, og ha det litt gøy! Er jo ikke sånn at man skal slutte å møte venner når man får barn vel.... HI Anonymous poster hash: 3a391...ec9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 jeg gikk også ut en gang da baby var 3 uker, nå er ho 5 år og har ikke tatt skade av det Anonymous poster hash: 8c31a...98a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Haha. Er noen single mødre som har barnefri og er godt nede i rødvinsflaska alt. Seriøst. Få deg et liv. Dette er bare trist. Du må da ha noen rundt deg som vil finne på noe? Anonymous poster hash: 69358...33b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 jeg gikk også ut en gang da baby var 3 uker, nå er ho 5 år og har ikke tatt skade av det Anonymous poster hash: 8c31a...98a Takk Ja, kan ikke skjønne at folk tror baby blir så skadet av å være sammen med PAPPAEN sin en kveld/natt... stakkars babyer som ikke får lov til å være alene med fedrene... HI Anonymous poster hash: 3a391...ec9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Haha. Er noen single mødre som har barnefri og er godt nede i rødvinsflaska alt. Seriøst. Få deg et liv. Dette er bare trist. Du må da ha noen rundt deg som vil finne på noe? Anonymous poster hash: 69358...33b ??? Den skjønte jeg ikke..... ja, skal finne på noe, skal ut i morgen med jentene.... Anonymous poster hash: 3a391...ec9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 Det må vel være lov å ta seg en tur ut og kose seg litt med venner når man har gått hjemme med baby hele tiden i 3 uker, vel? Er ikke bare gøy med baby som gråter og alt det der.... Man trenger faktisk litt pause også, og ha det litt gøy! Er jo ikke sånn at man skal slutte å møte venner når man får barn vel.... HI Anonymous poster hash: 3a391...ec9 Imponerende at du har klart å pumpe nok melk til et helt døgn etter bare tre uker. Og ja, jeg vet du troller. Anonymous poster hash: a367c...29f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Det må vel være lov å ta seg en tur ut og kose seg litt med venner når man har gått hjemme med baby hele tiden i 3 uker, vel? Er ikke bare gøy med baby som gråter og alt det der.... Man trenger faktisk litt pause også, og ha det litt gøy! Er jo ikke sånn at man skal slutte å møte venner når man får barn vel.... HI Anonymous poster hash: 3a391...ec9 Imponerende at du har klart å pumpe nok melk til et helt døgn etter bare tre uker. Og ja, jeg vet du troller. Anonymous poster hash: a367c...29f Har pumpet ca halvparten, og resten blir MME. Ikke at jeg skjønner hva det har med saken å gjøre..... HI Anonymous poster hash: 3a391...ec9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Skjønner ikke hvorfor alle tror det er tull? Jeg var ute når baby var 9 dager. Da hadde jeg ikke vært ute på 9 mnd, og var helt sjuk på å ut. Anonymous poster hash: 033f8...acc
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 Det må vel være lov å ta seg en tur ut og kose seg litt med venner når man har gått hjemme med baby hele tiden i 3 uker, vel? Er ikke bare gøy med baby som gråter og alt det der.... Man trenger faktisk litt pause også, og ha det litt gøy! Er jo ikke sånn at man skal slutte å møte venner når man får barn vel.... HI Anonymous poster hash: 3a391...ec9 Imponerende at du har klart å pumpe nok melk til et helt døgn etter bare tre uker. Og ja, jeg vet du troller. Anonymous poster hash: a367c...29f Har pumpet ca halvparten, og resten blir MME. Ikke at jeg skjønner hva det har med saken å gjøre..... HI Anonymous poster hash: 3a391...ec9 Du skal begynne med MME for at du skal dra og drekke med venninner? Seriøst? Du er ikke moden nok til å ha barn dessverre. Hadde du ikke ammet så hadde saken vært en annen. Begynne med flaskestyret uten at det er nødvendig (innleggelse på sykehus osv) er bare dumt og fjortis.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 Skjønner ikke hvorfor alle tror det er tull? Jeg var ute når baby var 9 dager. Da hadde jeg ikke vært ute på 9 mnd, og var helt sjuk på å ut. Anonymous poster hash: 033f8...acc Hvorfor kan man ikke dra ut som gravid og ha det gøy så lenge man holder seg unna alkohol? Eller klarer dere ikke å kose dere uten å være fulle?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 Når skal folk skjønne at far er like mye foreldre som mor?Sier bare en ting, kos deg. Anonymous poster hash: e5f84...aac
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #17 Skrevet 8. august 2014 Hvor gamle er dere? Da min baby var 3 uker, var alkohol og fjas det siste jeg tenkte på. Skjønner hvis du vil bort for en kveld og prate litt med venninner, men hvorfor ut og hvorfor til en annen by så du må overnatte? Ja, hvis dette ikke er tull, skjønner jeg at folk er VELDIG forskjellige!! Anonymous poster hash: f0358...685
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #18 Skrevet 8. august 2014 Kanskje du burde ventet et par år med å få barn.. Du virker ikke helt moden for å få barn nå når du syns du har vært lenge med babyen (les: 3 små uker) og allerede føler behov for å dra fra h*n for å feste med jentene.. Tenk på babyen som savner mammaen sin i så mange timer når du er borte og gråter etter deg. Babyen bryr seg ikke en dritt om pappaen i starten dessverre.. Det er bare tryggheten mamma kan gi som kan tilfredsstille en nyfødt. Hadde aldri klart å hygge meg ute så tidlig, det er rett og slett sykt å dra fra et nyfødt spedbarn for å feste. Anonymous poster hash: aeea6...ef9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #19 Skrevet 8. august 2014 Det er klart det er et tulleinnlegg, når hun absolutt må skrive i parentes at babyen er 3 uker Anonymous poster hash: 3cefc...933
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #20 Skrevet 8. august 2014 Skjønner ikke hvorfor alle tror det er tull? Jeg var ute når baby var 9 dager. Da hadde jeg ikke vært ute på 9 mnd, og var helt sjuk på å ut. Anonymous poster hash: 033f8...acc Hvorfor kan man ikke dra ut som gravid og ha det gøy så lenge man holder seg unna alkohol? Eller klarer dere ikke å kose dere uten å være fulle? Nei, det er virkelig ikke det samme! Anonymous poster hash: 033f8...acc
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #21 Skrevet 8. august 2014 Å, herlighet.. Er alle her inne så perfekte?! La ho få kose seg EN dag da! Greit, 3 uker var jo litt tidlig, men har babyen en stabil far som gir flaske (ingen som har dævva av det ennå?!), så er det vel ikke noe problem. Regner med at du pumper deg underveis på turen, HI, så du får opprettholdt morsmelka. Bor dere langt ifra Oslo? Jeg var ute å spiste med mannen da minste var 2 uker, svigermor jaga oss nesten ned på restauranten:) Hun synes vi trengte en pause og litt kjærestetid;) Greit, var var ikke et døgn, men herlighet.. Det er viktig å være mor, det er det aller viktigste, men det er også viktig å ikke glemme seg selv. Har mor det bra, har alle det bra! Anonymous poster hash: b7c77...f41
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #22 Skrevet 8. august 2014 jeg gikk også ut en gang da baby var 3 uker, nå er ho 5 år og har ikke tatt skade av det Anonymous poster hash: 8c31a...98a Kanskje hu får skikkelige senskader...bare vent! Anonymous poster hash: b9771...5e8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #23 Skrevet 8. august 2014 Å, herlighet.. Er alle her inne så perfekte?! La ho få kose seg EN dag da! Greit, 3 uker var jo litt tidlig, men har babyen en stabil far som gir flaske (ingen som har dævva av det ennå?!), så er det vel ikke noe problem. Regner med at du pumper deg underveis på turen, HI, så du får opprettholdt morsmelka. Bor dere langt ifra Oslo? Jeg var ute å spiste med mannen da minste var 2 uker, svigermor jaga oss nesten ned på restauranten:) Hun synes vi trengte en pause og litt kjærestetid;) Greit, var var ikke et døgn, men herlighet.. Det er viktig å være mor, det er det aller viktigste, men det er også viktig å ikke glemme seg selv. Har mor det bra, har alle det bra! Anonymous poster hash: b7c77...f41 Nei, bare en halvtime, så er ikke en hel evighet unna hvis det skulle skje noe liksom.... Takk for støtten HI Anonymous poster hash: 3a391...ec9
BareMas Skrevet 8. august 2014 #24 Skrevet 8. august 2014 Når skal folk skjønne at far er like mye foreldre som mor? Sier bare en ting, kos deg. Anonymous poster hash: e5f84...aac Jeg skjønner det fint. Jeg hadde tenkt mitt om far sjøl også absolutt bare måtte ut på by'n kort tid etter babys ankomst til verden, men det er meg.
mamma95 Skrevet 8. august 2014 #25 Skrevet 8. august 2014 (endret) Jeg skal ut neste helg med venniner for første gang, men i samme by.. Pga at det er sånn festival her da.. Min er 7 mnd:) Hadde ikke tenkt tanken en gang når han var 3 uker. Noen mener vel det er for tidlig med 7 mnd også.. Så folk får gjøre som de vil men jeg husket jeg tenkte han må være minst 6 mnd.. men det får være opp til hver enkelt.. babyen tar nok ikke skade av det men JEG hadde ikke klart å hatt en bra kveld ute. Endret 8. august 2014 av mamma95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå