Gå til innhold

Flere som synes dette er slitsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I bhg er det ei jente som alltid spør om å få bli med hjem/komme på besøk på ettermiddagen. Koselig det av og til men ikke HVER dag...Derfor sier jeg ofte at det ikke passer...men da lurer hun på hvorfor...sier at vi kanskje skal bort men sender melding til mamma'n hvis hun kan komme...Neste dag lurer hun på hvorfor hun ikke fikk komme...og lurer på om vi reiste bort...og jeg kan jo ikke lyve og si det når min 4-åring vet vi var hjemme. Blir til at jeg prøver å unngå henne i hentesituasjonen hvis jeg ikke orker besøk...men ho ser meg alltid!

Bare jeg som er sær som synes det er slitsomt med så masse besøk?

Og de dagene jeg sier ja bare kom etter middag...lurer ho på hva vi skal ha til middag...sånn i tilfelle ho heller vil spise hos oss!

Anonymous poster hash: 603ee...87d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Hun høres jo ut som en fryktelig frekk unge :o

Jeg ville gitt henne klar beskjed om at dersom vi ønsker/har anledning til å ha henne med hjem vil hun få en invitasjon og at barn som maser ikke blir invitert noe sted.

Jeg ville også påpekt at det ikke passer seg å invitere seg selv hjem til andre i tide og utide. Om hun ikke kuttet ut ville jeg snakket med personalet og bedt dem holde henne unna når jeg hentet, alternativt tatt en prat med foresatte.

Skrevet

Guttevennene er forresten helt motsatt...sier jeg det ikke passer i dag svarer de OK.

Lurer på om det er en jentegreie å spørre og grave sånn...?

Anonymous poster hash: 603ee...87d

Skrevet

Denne jenta vet rett og slett ikke at hun er slitsom, og har nok ikke fått den veiledninga hun trenger. Gjør som "mammaen til Nurket" foreslår, bare pass på å si det på en fin måte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...