Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Jeg går gjennom en livsstilsendring og har kuttet ut hvetemel, raffinert sukker og lager all mat fra bunnen av. Har også kuttet ned på karbohydrater litt uten at je går på lavkarbodiett. Bare blitt obs på hvor mye kalorier det er i mat med mye karbohydrater. Unner meg godis i helgene. Spiser da som regel litt smågodt, en troika eller et kinderegg og en kjærlighet (sammen med 3 åringen). Forrige helg ble det også litt potetgull men dette er svært sjeldent. Føler meg fornøyd med denne mengden men vet at jeg før spiste myyye mer. Ble da ofte en sjokolade, potetgull og smågodt. Hvor mye spiser dere andre? Anonymous poster hash: c1390...069
Brennheite Badeand Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Ingenting faktisk. Det ødelegger så vanvittig selv om det bare er litt, så det skal helt spesielle anledninger til for at jeg skal proppe i meg snop. Men jeg har jo ting jeg koser meg med allikevel da. Grønnsaker med kesamdip, gresk yoghurt med litt nøtter (joda, forsåvidt i kategorien snop).
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Jeg spiser som deg til vanlig, ikke lavkarbo, men bevisst på karbohydrater og tull. Spiser ikke godis hver uke, men når jeg gjør det så er det myyye mer enn et kideregg. En halv pose potetgull går lett ned. Derfor det ikke blir hver helg, jeg klarer ikke å begrense meg rett og slett. Anonymous poster hash: f2fa0...85e
IreneUtålmodig Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 50-75 gr sjokolade og litt potetgull. + 1 1/2 rundstykke med nugatti til frokost jummi. Ikke ødelagt vekt nedgangen
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Spiser vanligvis lite til ikke noe snop, men nå er jeg gravid og tillater meg å kose meg med det innimellom, særlig siden salt lakris er en av de få tingene som hjelper mot kvalmen Anonymous poster hash: ea23d...31c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Her kommer du nok bare til å få svar fra de flinke, de som knapt spiser noe godis i det hele tatt. Selv spiser jeg ca 100 gram sjokolade, og kanskje en halv pose potetgull. Vanskelig å si, vi er en familie på 4, så har ikke nøyaktige mål på hvem som får hvor mye. Jeg synes selv jeg spiser for mye. Anonymous poster hash: 83ca2...c21
Ladybird2014 Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Iskrem, litt sjokolade og chips både fredag og lørdag.
☆☆☆ Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Alt eg kjem over i periodar, og ingen ting andre periodar. I kveld er det smått med snop, og i nøden har eg gått laus på nokre nederlandske sirupsvafler vi fekk av nokon.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 En liten bit mørk sjokolade en gang eller to i uka. Og nå som jeg er gravid unner jeg meg en liten bolle potetgull en gang i måneden. Må dessverre være så streng. Detter lett ut på godiskjøret og legger så lett på meg. Spiser ellers som deg dvs alt fra bunn, mye grønnsaker og redusert karbohydratinntak. Anonymous poster hash: f3507...2b1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Spiser nok litt for mye, hehe. 1 stor brus, noe kjeks/kake og kanskje en pose med seigmenn i tillegg? Anonymous poster hash: 07b0b...b5f
Ladybird2014 Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Ser at jeg spiser mer enn de fleste her....🙊
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 Litt for mye, gitt. I dag har jeg kjøpt smågodt og en 200 grams sjokolade(den skal være til meg i gubben hele helga). Det blir også alltid en pose potetgull. Så sikkert et par tusen kcal:P (Men! Prøver å skjerpe meg nå, for jeg spiser vanligvis sjokolade i hverdagen og.... Litt ca 5 dager i uka. Denne uka har jeg ikke spist noe, så jeg er på rett vei igjen:) Skal litt ned i vekt, men MÅ kose meg ned snop. Ellers er det jo ikke noe særlig å kose seg med film f.eks. Gulrøtter er ikke i kategorien snop for min del. Dekker ikke søtbehovet mitt at all. Godis er noe jeg gleder meg til, og derfor må jeg ha noe hver helg. Må bare redusere lit. Anonymous poster hash: 63c2c...9dd
BareMas Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 Som regel akkurat litt for mye. Viktig å holde Fasongen
Berta_78 Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 Masse smågodt, 200 G sjokolade (kanskje 2 plater, egentlig..) is kanskje, en bolle eller to. Av og til dessert. Jeg elsker godteri og tenker ikke på hvor mye jeg spiser i helgen. Men jeg er tynn og trener ganske mye. Spiser sunt på hverdager.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #17 Skrevet 8. august 2014 Kjøper smågodt for rundt 80kr som jeg og mannen deler. Anonymous poster hash: b0c45...bbd
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #18 Skrevet 8. august 2014 1 new energy sjokolade :-) Har spist altfor mye før, vekta var/er deretter. Nå er vekta på god vei ned, søtsuget er borte men koser meg med den sjokoladen på lørdag. Anonymous poster hash: 59f88...ff2
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #19 Skrevet 8. august 2014 Ingenting nå for tida. Idag har jeg bursdag og har spist en questbar. Anonymous poster hash: 3d1d5...60e
kråkemamma Skrevet 8. august 2014 #20 Skrevet 8. august 2014 Alt for mye. Litt sjokolade, surt godteri og salt potetgull. Må ha mix av alle smaker:) Høygravid og godtesugen. Nytt å bedre liv når ungen er ute
Mrs. Kaizer Skrevet 8. august 2014 #22 Skrevet 8. august 2014 Mye!!😄 F.eks 1 pose chips, 2 x 200 gr sjokolade, 1 pose seigmenn e.l. Og 2-3 flasker pepsimax😱 Brusen og chipsen deles som regel på hele familien (6 stk), snopet deler jeg med mannen. Dette fordeles på hele helgen da og resten av uken spiser vi ikke snop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå