Gå til innhold

Fake Nike

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet en side som selger det jeg antar er fake Nike-.sko til 1/3 av prisen. Et par kollegaer handler masse derfra, og sier at kvaliteten er super og det hverken kjennes eller synes at de er fake.

Jr på 10 har et perverst forbruk av sko, og vil aller helst i hele verden ha Nike Free. Det er det som er "in" i gjengen, men det koster jo en del å kjøpe ekte vare (han bruker herrestr)

Hadde dere da gått for de som er fake ?

Regner med risikoen for å bli straffet for å kjøpe slike produkter er lik null.

Noen med erfaringer?

Anonymous poster hash: df655...415
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg kjøper aldri bevisst fake-varer. Ønsker ikke å være med å støtte en industri som florerer av tvilsom moral ift arbeidernes vilkår. Det er ille nok i vanlig 'legitim' industri.

Anonymous poster hash: 3c5fa...4ed

Skrevet

Ikke samme komfort. Styr unna!

Anonymous poster hash: 45993...4ba

Skrevet

Jeg ville aldri risikert det med barnas føtter. Der går jeg for god kvalitet. Skal jeg være kjip kjøper jeg dårlige sko til meg selv.

Det gjør jeg i praksis ikke, føttene skal man ta vare på.

Anonymous poster hash: 4be6d...07d

Skrevet

Syns du kan gjøre det, hvis han sliter så mye på sko! De er nok ikke mye dårligere, kan være laget på samme fabrikk til og med! JEG hadde hvertfall gjort det. Folk er helt hysteriske for alt. Det beste for føttene er å gå barbeint. Det er ikke mange som gjør det.

Anonymous poster hash: f8a66...791

Skrevet

Hvilken side er det Hi? Håper du svarer for jeg har lett lenge etter en sikker side med fake nike sko.

En venn bestillte fra en side og det tok to mnd før han fikk skoene og det var feil farge ++++.

Anonymous poster hash: 670a1...917

Skrevet

Hvilken side er det, Hi??

Skrevet

Fake er bare harry og kjempe teit. Har man ikke råd finnes det masse andre merker. Blir flau av de som tenker så mye på "merket" og ikke kvaliteten. Hva er galt med dere?

Anonymous poster hash: 9dcb3...0ba

Skrevet

Fake er bare harry og kjempe teit. Har man ikke råd finnes det masse andre merker. Blir flau av de som tenker så mye på "merket" og ikke kvaliteten. Hva er galt med dere?Anonymous poster hash: 9dcb3...0ba

Blir flau over deg som ikke kan se lenger enn din nese.

Skrevet

Fake er bare harry og kjempe teit. Har man ikke råd finnes det masse andre merker. Blir flau av de som tenker så mye på "merket" og ikke kvaliteten. Hva er galt med dere?Anonymous poster hash: 9dcb3...0ba

Eh..., vet du noe om dette ? Du støtter kriminelle og barnearbeid samtidig som du ødelegger barnas føtter og ser harry ut. Et trent øye kan spotte fake på lang avstand. Det verste er allikevel at du støtter kriminelle og at du faktisk kan få enorme bøter hvis du blir tatt. Det er ofte en grunn til at ting er ulovlig. Sett deg inn i problemstillingen og ta en tur innom samvittighetsboksen hvis du har en sånn en!

Skrevet

Blir flau over deg som ikke kan se lenger enn din nese.Anonymous poster hash: 670a1...917

Eh..., vet du noe om dette ? Du støtter kriminelle og barnearbeid samtidig som du ødelegger barnas føtter og ser harry ut. Et trent øye kan spotte fake på lang avstand. Det verste er allikevel at du støtter kriminelle og at du faktisk kan få enorme bøter hvis du blir tatt. Det er ofte en grunn til at ting er ulovlig. Sett deg inn i problemstillingen og ta en tur innom samvittighetsboksen hvis du har en sånn en!Anonymous poster hash: 9dcb3...0ba

Finn noen andre å krangle med for jeg orker bare ikke.

Bli tatt for å ha fake sko på seg? Haha... Har hatt fake nike i over 15 år, aldri blitt tatt.

Skrevet

OMG! Snakk om å kaste stein i glasshus... Artig at du ikke ser det selv. LOL.

Skrevet

Har dere virkelig så lite å gjøre? So what om noen bruker fake sko? Dem om det. Kunne ikje brydd meg mindre.

Anonymous poster hash: 81594...995

Skrevet

Har dere virkelig så lite å gjøre? So what om noen bruker fake sko? Dem om det. Kunne ikje brydd meg mindre.

Så du synes det er helt greit å støtte kriminelle folk som utnytter sine (barne-) arbeidere grovt? Bare pga forfengelighet? Fin holdning...

Skrevet

Vet du da hvilke andre kriminelle aktiviteter de som lager fake er involvert i?

Skrevet

I Norge der to middager og et brød koster halvparten av et par Nikes har vi ingen unnskyldning for å støtte barnearbeid og kriminelle nettverk. Vi har alle råd til ekte vare hvis vi bare prioriterer riktig.

Skrevet

Blir flau over deg som ikke kan se lenger enn din nese.Anonymous poster hash: 670a1...917
Eh..., vet du noe om dette ? Du støtter kriminelle og barnearbeid samtidig som du ødelegger barnas føtter og ser harry ut. Et trent øye kan spotte fake på lang avstand. Det verste er allikevel at du støtter kriminelle og at du faktisk kan få enorme bøter hvis du blir tatt. Det er ofte en grunn til at ting er ulovlig. Sett deg inn i problemstillingen og ta en tur innom samvittighetsboksen hvis du har en sånn en!Anonymous poster hash: 9dcb3...0ba
Finn noen andre å krangle med for jeg orker bare ikke.

Bli tatt for å ha fake sko på seg? Haha... Har hatt fake nike i over 15 år, aldri blitt tatt.

Du blir ikke tatt i gaten nei, men stoppes pakken med fake i tollen ligger du tynt an.

Skrevet

Det er da ikke ulovlig å kjøpe fake og etterligninger. Kriminell industri og barnearbeid? Hva med kjedebutikkene vi handler i? Og enkelte "fine" merker? Alt blir laget av barn og voksne som ikke har annet valg, under dårlige arb.forhold og liten/ingen lønn. Taiwan, Bangladesh, Kina osv. UCC f.eks bruker ull fra land som utfører mulesing på dyrene. Skal man virkelig pirke så ta en titt på sminkeproduktene deres og en titt i deres eget klesskap. For ikke snakke om kjøleskapet. Å kjøpe seg et par fake Nike er like ille som å kjøpe ei tskjorte på h&m.

Anonymous poster hash: 15435...9f7

Skrevet

Det er da ikke ulovlig å kjøpe fake og etterligninger. Kriminell industri og barnearbeid? Hva med kjedebutikkene vi handler i? Og enkelte "fine" merker? Alt blir laget av barn og voksne som ikke har annet valg, under dårlige arb.forhold og liten/ingen lønn. Taiwan, Bangladesh, Kina osv. UCC f.eks bruker ull fra land som utfører mulesing på dyrene. Skal man virkelig pirke så ta en titt på sminkeproduktene deres og en titt i deres eget klesskap. For ikke snakke om kjøleskapet. Å kjøpe seg et par fake Nike er like ille som å kjøpe ei tskjorte på h&m.

Hvis du leser lengre opp har jeg kommentert akkurat det. Går an å være bevisst på begge deler samtidig vet du...

Skrevet

Jo, det er ulovlig. Google counterfeit og les om det. Merkene bruker store summer på å bekjempe disse kriminelle nettverkene. Husker du de som fikk enorme bøter for å ha kjøpt fake vesker? Tror det var Louis Vuitton.

Skrevet

http://m.db.no/2012/06/14/tema/reise/piratkopiering/sol_og_badeferie/shopping/22108186/?www=1

Les dette :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...