overlord Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Må du virkelig tegne selv? Skjønner ingenting ut av det tegneprogrammet... :/
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Ja du må tegne det selv, men du kan gå dit og få litt hjelp. Lurt å bruke god tid på hvordan du vil utforme det og få med alt du trenger. Anonymous poster hash: 4e3db...e78
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 haha når har ikea noen gang gjort noe for deg Har selv ikke prøvd kjøkkentegningprogrammet, men det for tv møbler i stua og det var helt håpløst. Kan tenke meg du kan være frustrert. Masse lykke til Anonymous poster hash: 421ff...854
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 De skal liksom hjelpe deg, men du kan nok mer om dette en en gjeng svenske tenåringer :-) vi ga opp og lærte oss tegneprogrammet og gjorde alt selv. Anonymous poster hash: adc1d...828
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 De hjelper deg gjerne på ikea. Jeg gjorde mesteparten selv. Fikk hjelp av ei superflink jente. Men da jeg skulle gjennomføre bestillingen fikk jeg hjelp av ei som ikke var så flink så det ble mye surr og flere turer tilbake. Men det er lurt å lære seg litt å pusle med det selv. Anonymous poster hash: 46199...5dd
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 du må tegne selv, men de hjelper til med finpussen. se inne på byggebolig--forum, der er det et eget forum for IKEA-kjøkken. Anonymous poster hash: 89087...963
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Jeg tegnet alt sjølv. Anonymous poster hash: e426f...fe1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Vi startet på IKEA tidlig en lørdag. Fikk en rask intro. Tegnet ferdig hjemme. Stall innom og fikk en gjennomgang av det bi hadde gjort. Den IKEA ansatte finjusterte tegningene og gjorde noen endringer sammen med oss der han mente det var bedre løsninger. Vi brukte vel 6-7 timer totalt på det. Anonymous poster hash: efe89...ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå