Gå til innhold

Noe alle burde lese...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja absolutt.

Men den artikkelen kommer uansett ikke til å forandre holdningene til enkelte her inne. Desverre



Anonymous poster hash: 6fb52...166
Skrevet

 

ja absolutt.

Men den artikkelen kommer uansett ikke til å forandre holdningene til enkelte her inne. Desverre

 

Anonymous poster hash: 6fb52...166

 

Lov å prøve seg da... :)

Skrevet

dytt

Skrevet

Jada

 

Anonymous poster hash: 00478...579

Skrevet

Det er en god artikkel, absolutt verd å lese!

 

(egentlig er det litt rart at så mange misliker uføre pga. svindling. de man egentlig misliker er ikke uføre, men atbeidsføre som svindler til seg uføretrygd)



Anonymous poster hash: 2725b...c2c
Skrevet

God artikkel.

 

Det som er litt dumt er at det er så mange unge uføre grunnet psykisk sykdom.

Jeg har en teori at den beste måten å bli kvitt psykisk sykdom er å være et produktivt bidrag til samfunnet. Altså, å være i jobb, sammen med andre - og kunne være sosiale.

 

Er man kun i sitt eget selskap dag ut og dag inn, vil det forverre de psykiske plagene.



Anonymous poster hash: 1c53f...5bf
Skrevet

 

God artikkel.

 

Det som er litt dumt er at det er så mange unge uføre grunnet psykisk sykdom.

Jeg har en teori at den beste måten å bli kvitt psykisk sykdom er å være et produktivt bidrag til samfunnet. Altså, å være i jobb, sammen med andre - og kunne være sosiale.

 

Er man kun i sitt eget selskap dag ut og dag inn, vil det forverre de psykiske plagene.

 

Anonymous poster hash: 1c53f...5bf

 

Jeg er helt enig med deg i det.

Jeg har selv hatt mye problemer med depresjon, og det hjelper ingenting å gå hjemme. I perioder har jeg dessverre ikke klart å jobbe, men har kjempet for å være sosial og gå ut. Stenger man seg inne kommer det angst og da er veien tilbake lang, men det er ikke umulig. :)

Burde være mer fysisk aktivisering av unge psykisk syke, for mye tabletter og "ihjælsnakking" av ting.  

Skrevet

God artikkel. Det som er litt dumt er at det er så mange unge uføre grunnet psykisk sykdom.Jeg har en teori at den beste måten å bli kvitt psykisk sykdom er å være et produktivt bidrag til samfunnet. Altså, å være i jobb, sammen med andre - og kunne være sosiale. Er man kun i sitt eget selskap dag ut og dag inn, vil det forverre de psykiske plagene. Anonymous poster hash: 1c53f...5bf

Til en viss grad enig men kommer jo an på hvilke psykisk lidelse man har også. Hvor syk man er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...