Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Utrolig godt skrevet.... http://www.nrk.no/ytring/forakten-for-de-ufore-1.11488414
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 ja absolutt. Men den artikkelen kommer uansett ikke til å forandre holdningene til enkelte her inne. Desverre Anonymous poster hash: 6fb52...166
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2014 ja absolutt. Men den artikkelen kommer uansett ikke til å forandre holdningene til enkelte her inne. Desverre Anonymous poster hash: 6fb52...166 Lov å prøve seg da...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Jada Anonymous poster hash: 00478...579
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Det er en god artikkel, absolutt verd å lese! (egentlig er det litt rart at så mange misliker uføre pga. svindling. de man egentlig misliker er ikke uføre, men atbeidsføre som svindler til seg uføretrygd) Anonymous poster hash: 2725b...c2c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 God artikkel. Det som er litt dumt er at det er så mange unge uføre grunnet psykisk sykdom. Jeg har en teori at den beste måten å bli kvitt psykisk sykdom er å være et produktivt bidrag til samfunnet. Altså, å være i jobb, sammen med andre - og kunne være sosiale. Er man kun i sitt eget selskap dag ut og dag inn, vil det forverre de psykiske plagene. Anonymous poster hash: 1c53f...5bf
MarteMorTil3 Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 God artikkel. Det som er litt dumt er at det er så mange unge uføre grunnet psykisk sykdom. Jeg har en teori at den beste måten å bli kvitt psykisk sykdom er å være et produktivt bidrag til samfunnet. Altså, å være i jobb, sammen med andre - og kunne være sosiale. Er man kun i sitt eget selskap dag ut og dag inn, vil det forverre de psykiske plagene. Anonymous poster hash: 1c53f...5bf Jeg er helt enig med deg i det. Jeg har selv hatt mye problemer med depresjon, og det hjelper ingenting å gå hjemme. I perioder har jeg dessverre ikke klart å jobbe, men har kjempet for å være sosial og gå ut. Stenger man seg inne kommer det angst og da er veien tilbake lang, men det er ikke umulig. Burde være mer fysisk aktivisering av unge psykisk syke, for mye tabletter og "ihjælsnakking" av ting.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2014 God artikkel. Det som er litt dumt er at det er så mange unge uføre grunnet psykisk sykdom.Jeg har en teori at den beste måten å bli kvitt psykisk sykdom er å være et produktivt bidrag til samfunnet. Altså, å være i jobb, sammen med andre - og kunne være sosiale. Er man kun i sitt eget selskap dag ut og dag inn, vil det forverre de psykiske plagene. Anonymous poster hash: 1c53f...5bf Til en viss grad enig men kommer jo an på hvilke psykisk lidelse man har også. Hvor syk man er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå