Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Vi som har barn å går på AAP har jo et et barnetillegg på 27 kr per dag for hvert barn. Nå begynner jeg å lure på om jeg har det tillegget selv om jeg har sagt i fra regner jeg med for lenge siden. Det står ikke noe om dette barnetillegget på dine sider der så utbetalingen står ( der man leser for mye man får utbetalt og hva som er trukket i skatt). Står heller aldri noe om barnetillegg på de samlede lønnslippen man får annenhver måned eller hver ¨måned i posten. Skal det ikke stå noen plass når man mottar barnetilegg på AAP?? Anonymous poster hash: 6775d...048
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Vi som har barn å går på AAP har jo et et barnetillegg på 27 kr per dag for hvert barn. Nå begynner jeg å lure på om jeg har det tillegget selv om jeg har sagt i fra regner jeg med for lenge siden. Det står ikke noe om dette barnetillegget på dine sider der så utbetalingen står ( der man leser for mye man får utbetalt og hva som er trukket i skatt). Står heller aldri noe om barnetillegg på de samlede lønnslippen man får annenhver måned eller hver ¨måned i posten. Skal det ikke stå noen plass når man mottar barnetilegg på AAP?? Anonymous poster hash: 6775d...048 Har forresten også redusert OS så NAV vet jo godt at jeg har 2 barn som jeg får litt ekstra for siden jeg er enslig forsørger................... Anonymous poster hash: 6775d...048
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 DYTT:) Anonymous poster hash: 6775d...048
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Det står ikke noe på meg heller, men jeg vet at jeg får. Tror kanskje det står i det brevet man får en gang i halvåret(?) med oversikt over utbetalinger. Anonymous poster hash: ef987...a64
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 står ikke hos meg heller, men vet jeg har det. Har sett det på pc til min saksbehandler Anonymous poster hash: 9b967...7a0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Det står i det brevet du får når du får innvilget aap. Anonymous poster hash: 589cb...ee9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Det er ingen automatikk i at du får det selv om de vet at du har barn. Mannen min måtte si fra om at han skulle ha det før de satte det i gang. Anonymous poster hash: d62d6...381
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 27 kr dagen, det merkes vell ikke på totalsummen ? Seriøst, hva skal 27 kr dagen i Barnetillegg brukes til? Jeg har det selv men syns beløpet er latterlig Anonymous poster hash: edd33...20a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 27 kr dagen, det merkes vell ikke på totalsummen ? Seriøst, hva skal 27 kr dagen i Barnetillegg brukes til? Jeg har det selv men syns beløpet er latterlig Anonymous poster hash: edd33...20a Det blir jo 7000 kr i året da, så helt latterlig er det vel ikke..? Anonymous poster hash: ef987...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå