Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Kan dere krysse fingre med meg? Sønnen står nå som nr 1 på venteliste på studiet han vil inn på. Det han har kommet inn på har han forkastet, så han bør komme inn... 19-åringer.. ganske digre, men bitte små og skaper hodebry for sine foreldre.
Iiiiik Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Krysser fingrene! Når han er nummer 1 på venteliste, bør det jo gå bra.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Her krysses det som kan, slenger på positive vibber også!!
mamman til to gutter Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Så lenge det ikke er et ørlite studie med 10 studenter, så burde det ikke være mulig å ikke få plass. Vet ikke om det har skjedd endringer nå, men før var det i alle fall sånn at de som sto høyt opp på ventelistene kunne møte opp på studiestedet første skoledag og hoppe inn hvis det var noen som ikke møtte opp, sånn hvis han likevel ikke skulle komme inn nå før.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2014 Så lenge det ikke er et ørlite studie med 10 studenter, så burde det ikke være mulig å ikke få plass. Vet ikke om det har skjedd endringer nå, men før var det i alle fall sånn at de som sto høyt opp på ventelistene kunne møte opp på studiestedet første skoledag og hoppe inn hvis det var noen som ikke møtte opp, sånn hvis han likevel ikke skulle komme inn nå før. De tar opp over 100 står det. Muligheten for å møte opp og håpe er borte, alt går via samordna opptak.
mamman til to gutter Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Så lenge det ikke er et ørlite studie med 10 studenter, så burde det ikke være mulig å ikke få plass. Vet ikke om det har skjedd endringer nå, men før var det i alle fall sånn at de som sto høyt opp på ventelistene kunne møte opp på studiestedet første skoledag og hoppe inn hvis det var noen som ikke møtte opp, sånn hvis han likevel ikke skulle komme inn nå før. De tar opp over 100 står det. Muligheten for å møte opp og håpe er borte, alt går via samordna opptak. Da tipper jeg han kommer inn. Og det er egentlig veldig greit at de har tatt bort muligheten for å bare møte opp.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2014 Så lenge det ikke er et ørlite studie med 10 studenter, så burde det ikke være mulig å ikke få plass. Vet ikke om det har skjedd endringer nå, men før var det i alle fall sånn at de som sto høyt opp på ventelistene kunne møte opp på studiestedet første skoledag og hoppe inn hvis det var noen som ikke møtte opp, sånn hvis han likevel ikke skulle komme inn nå før. De tar opp over 100 står det. Muligheten for å møte opp og håpe er borte, alt går via samordna opptak. Da tipper jeg han kommer inn. Og det er egentlig veldig greit at de har tatt bort muligheten for å bare møte opp. Enig, det var en urettferdig ordning. Vi trenger bare en student som går ut, så er han inne.
Maleficent Skrevet 9. august 2014 #16 Skrevet 9. august 2014 Statistikken for at en av 100 ikke møtet opp til studiet er vel i ganske stor favør til ham.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. august 2014 Forfatter #18 Skrevet 13. august 2014 Og vi krysser og krysser. Forsatt nr 1, mulig inntak fredag. Hadde jeg vært religiøs skulle jeg bedt til Gud, men det er litt hyklersk så jeg setter min lit til at en eller annen finner ut at dette ikke var det rette studiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå