Gå til innhold

Dette ble veldig dumt :( Gode forslag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen skal gifte oss helga om 4 uker. Vi har masse å gjøre før festen! Og bare 3 helger å gjøre det på..... dvs 2 helger fordi han skal ha utdrikkningslag en helg med gutta, men det vet han ikke...

De skal dra en kjempe gjeng til London fra fredag-Søndag og gjøre masse gøy :) Han får ikke vite det før han blir henta på jobb den fredagen. 

Så, vi har egentlig da bare 3 helger å gjøre ting på. Problemet er at nå er han sur fordi han ikke skjønner hvorfor han dra på fisketur med en kompis neste lørdag.... for vi har jo "3" helger igjen og da skader det ikke om han er borte 1 dag.... han vet jo ikke at vi bare har 2 helger... :( Altså 4 hele dager å reise rundt å hente ting, kjøpe ting osv...

Og nå er stemningen skikkelig dårlig fordi han føler seg "fanget" av at jeg ikke lar han kose seg med en venn 1 dag når det er ganske lenge siden han gjorde noe med kompisen sist... 

What to do?  :sad:

Anonymous poster hash: 09c9c...e28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du gjøre disse ærene alene?

Litt kjipt å starte ekteskapet med dårlig stemning for noe han ikke vet om.

Anonymous poster hash: 7133b...7e1
Skrevet

Snakk med kompisen og få HAN til å avlyse.

Anonymous poster hash: 0d2c7...d8f

Skrevet

Jeg hadde latt han dra

Anonymous poster hash: c8b04...8a3
Skrevet

Si at du er stressa og kommer til å gå opp i limingen om dere ikke er ferdige med innkjøpene ol før den siste helgen. Hvis alt er i boks da kan han heller fiske da. (Da er han riktignok i London, men det finnes et akvarium eller noe å fiske i der også ;))

Eventuelt kan du si at om dere blir ferdige med det som må gjøres denne helgen kan han dra. Da blir han sikkert ekstra medgjørlig. Skriv liste over alt som må være i boks før fisketuren og krev at ikke noe utsettes til siste helg i tilfelle et eller annet skjærer seg. Da trenger dere den lørdagen til å fikse ting dere ikke har tenkt på og ting som har gått galt.

Anonymous poster hash: a1b70...629
Skrevet

Kjipt.. Enig, få kompisen til å avlyse. Du kan si at han kan bare dra at du greier deg selv også avlyser kompisen avtalen m gubben. Problem solved 😉

Anonymous poster hash: 1a8f1...bce

Skrevet

Men vi har 3 små barn, og jeg får ikke til å handle det vi skal den dagen osv alene med alle 3.... blir nok ekstra jobb for meg å gjøre alt alene den helga han er borte :(

Jeg forventer faktisk at han ofrer 4 dager for å ordne til bryllupet, jeg har jo gjort og kommer til å gjøre alt annet alene..

Er ikke jeg som er sur heller, det er det han som er...

Skrevet

Kjipt.. Enig, få kompisen til å avlyse. Du kan si at han kan bare dra at du greier deg selv også avlyser kompisen avtalen m gubben. Problem solved

Anonymous poster hash: 1a8f1...bce

Smart.... det skal jeg jammen prøve å få gjort! Takk :)

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Vel, sånn er det når man av en eller annen (tåpelig) grunn absolutt skal holde sånne ting hemmelig.  Jeg hadde sagt at han kunne reise, men at vi da måtte bruke en kveld eller to på å ordne akkurat det som absolutt MÅ ordnes den helga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...