Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Prøver å finne ei bra låt til bukettkastingen! Første som slo med var Single Ladies med Beyonce, men så å si alle brylluper jeg har vært i de siste årene har brukt den. Noen forslag? Anonymous poster hash: bdc82...b94
Tro smo konosoro Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Kjenner at jeg er glad for at jeg ikke er singel og skal i ditt bryllup. Ser for meg at det er trykkende kleint å stå der og liksom skulle ta imot stafettpinnen av en bukett. Beklager ingen forslag til sang. Bare et forslag om å droppe hele bukettkastingen.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Kjenner at jeg er glad for at jeg ikke er singel og skal i ditt bryllup. Ser for meg at det er trykkende kleint å stå der og liksom skulle ta imot stafettpinnen av en bukett. Beklager ingen forslag til sang. Bare et forslag om å droppe hele bukettkastingen. Herregud, hva slags grettengrøt har du spist i dag? Hvorfor gidder du å gå inn og svare når du ser hva jeg spør om? Dette er helt vanlig i min vennegjeng/familie og det har bare vært gøy. Og jeg er virkelig glad du ikke skal i mitt bryllup. Anonymous poster hash: bdc82...b94
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Hvis du virklig ønsker å kaste buketten så går det uansett veldig fort. Du trenger ikke egen musikk til det. Vi valgte heller å gå på kirkegården med buketten dagen etter og legge den på graven til min bestemor som døde rett før bryllupet. Det var uansett ikke så mange single damer som hadde lyst til å kaste seg etter buketten i mitt bryllup. Jeg kjenner egentlig ingen over 8 år som ville likt å måttet gå frem for å "kjempe om" en bukett. Anonymous poster hash: 03055...9b6
Tro smo konosoro Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Beklager. Nå har jeg tørka av meg grettengrøten. Fint begrep jeg låner det gjerne en gang i diskusjon med min avogtil gretne mann Her er noen forslag: Girls just wanna have fun, Cyndi Lauper It's raining men, Weather Girls Maneater, Nelly Furtado Another One bites the dust, Queen Like a virgin, Madonna Holla Back Girl, Gwen Stefani
Tro smo konosoro Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Viss du ikke likte noen av mine forslag, kan du ta en titt på denne siden.... Syns stort sett alle de er bedre en den oppbrukte Put a ring on it. http://www.alphatunesdj.com/event-planning/top-50-wedding-bouquet-toss-songs.html
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Tror jeg hadde latt som jeg ikke var singel da tror jeg Anonymous poster hash: ed0b7...86d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Tror jeg hadde latt som jeg ikke var singel da tror jeg Anonymous poster hash: ed0b7...86d Alternativt hadde jeg tilfeldigvis vært på toalettet akkurat da Anonymous poster hash: 03055...9b6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Tror jeg hadde latt som jeg ikke var singel da tror jeg Anonymous poster hash: ed0b7...86d Alternativt hadde jeg tilfeldigvis vært på toalettet akkurat da Anonymous poster hash: 03055...9b6 Jeg også! Hadde nok vært lang kø der Anonymous poster hash: 7e570...80d
Tro smo konosoro Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Tror jeg hadde latt som jeg ikke var singel da tror jeg Anonymous poster hash: ed0b7...86d Alternativt hadde jeg tilfeldigvis vært på toalettet akkurat da Anonymous poster hash: 03055...9b6 Jeg også! Hadde nok vært lang kø der Anonymous poster hash: 7e570...80d Nei man slapp av da jenter. Hun sier jo at dette er en morsom greie blant hennes venner. Vi er noen kjipe troll som hun skal være glad for å ikke ha i gjengen sin. Til lykke med bryllupet HI. Håper det blir alt du har drømt om.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Æsj så pinlig! Tror jeg også hadde gått på do om jeg var singel. Iallefall med musikk og greier. Så utrolig tacky! Beklager altså, men det der hadde jeg ikke likt å bli utsatt for. Har aldri vært noe sånt i bryllupene jeg har vært i heldigvis. Anonymous poster hash: fdbbd...37f
overlord Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 Tja, en av Luxus Leerpostei eller Vikingarna kanskje. Må iallefall vær noe skikkelig harry for å matche bukettkastingen.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #13 Skrevet 9. august 2014 Musikk til bukettkasting,den var ny for meg! Anonymous poster hash: 4f715...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå