Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Skal lage langpanne til bursdag, og må gjøre den ferdig i kveld, da det blir for travelt i morgen. Problemet er at siden det er langpanne så har jeg ikke kaketine å putte den i. Den blir vel ødelagt å hard om den står som den er i kjøleskapet? Anonymous poster hash: 4498b...fc2
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Dekk med folie og sett i kjøleskapet.
Gutt2015Lille2017 Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Dekk med plastfolie og sett i kjøleskapet. Ta den ut noen timer før den skal serveres slik at den blir romtemperert.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Men da kan jeg jo ikke pynte den? Det blir vel bare kliss eller? Anonymous poster hash: 4498b...fc2
Prøverpåentil Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Sett noen tannpirkere i litt rundt i kaka og pakk i plastpose e.l. Da klistrer det seg ikke i pynten:)
Atanih Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Ikke hvis du bare har den i langpanna? Langpannekaker pleier ikke bli så høye at de går over kanten, med mindre pynten skal ta samme størrelsen i høyde.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Teip fast grillspyd på utsiden av formen og ta to plastposer rundt (en fra hver kant) Da går ikke posene ned i pynten, men du får dekket kaka, fungerer helt supert 👍
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Ah jeg kan jo bare ha den i panna? Tenkte jeg måtte ta ut kaka å legge på fat, og da ble det litt mer styr i forhold til dekking av den. Barn er vel ikke så kresne? Hehe Anonymous poster hash: 4498b...fc2
Prøverpåentil Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Tannpirkere sier jeg!! Hehe Legg den på et fat. Og stikk tannpirkere nedi og på sidene:)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 I forma, glasser den så holder den bedre på fuktigheten.. og inn i kjøla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå