Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Vi har brukt nøytral serien til barnas klær, men synes klærne blir så stive. Så nå at både comfort og blenda har lav allergi/parfymefri skyllemiddel. Hvilke er best? Anonymous poster hash: 2ef4c...b12
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Vi bruker neutral vaskemiddel og ikke noe skyllemiddel, syns ikke klærne blir så stive at det er noe problem. Vi bruker selvfølgelig også det samme vaskemiddelet til våre egne klær. Skyllemiddel ødelegger forresten en del klær, som olabukser. Anonymous poster hash: 98e4c...80e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Jeg bruker kun flytende Blenda, det fungerer best på min atopiske gutt. Anonymous poster hash: 610fd...6b6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Skyllemiddel er ikle bra for noen, spesielt barn. Av Vaskemiddel er Blenda å foretrekke, Neutral er veldig hipp som happ om fungerer. Anonymous poster hash: 17556...200
☆☆☆ Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Likar best Blenda Sensitive pulver, har Neutral no og innbillar meg at kleda ikkje blir like reine.
Nettisen:) Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Blenda Sensitive vaskemiddel, ikke noe skyllemiddel.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Kun Blenda Sensitive, ingen skyllemiddel. Anonymous poster hash: 490ab...6c6
Mrs. Kaizer Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Liker best Neutral, bruker skyllemiddel og. Liker best vaskepulver/skyllemiddel uten lukt! Klærne til kompisen til guttene mine stinker skyllemiddel. Det kjennes (luktes)i hele huset når han er på besøk, det synes jeg er ekkelt!!😲
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Vi vasker barnas og våre klær hver for seg for å unngå parfyme til barna. Vi selv foretrekker myke klær med skyllemiddellukt. De fleste voksne bruker jo det. Anonymous poster hash: 2ef4c...b12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå