Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Hvilke plager hadde de? Har en på snart 1 år som har vært ekstremt urolig og grinete helt siden han kom til verden. Jeg ammer fremdeles så jeg blir jo evt nødt til å kutte ut alle produkt som inneholder melkeprotein jeg også. Og når kan vi forvente å se bedring? Anonymous poster hash: d9abc...c79
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Mye urolig og vond soving. Oppblåst mage. Løs/hard avføring. Minst tre uker før du kan se bedring. Min tåler kun soyaprodukter. Anonymous poster hash: a6112...305
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Skriking, løs avføring (grønn, opptil 10 ganger om dagen) og generelt utilpass. Sluttet ved en tilfeldighet å drikke melk noen dager og merket bedring. Dro på sykehuset, fikk konstatert melkeproteinallergi når han var 5 uker gammel. Jeg kutta melk og han fikk nutramigen, og han var merkbart bedre på få dager.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Dårlig søvn, løs mage, ustabilt humør. Melk og soyaallergi. Anonymous poster hash: 8faf9...847
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Sutrete/grinete, løs mage. Humøret bedret seg ganske fort, magen stabilisere seg etter en måneds tid. Han har ikke allergi da (slår ikke ut på tester), men intoleranse. Anonymous poster hash: f5470...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå