Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Når jeg regner tilbake mine "mamma" uker som nå blir helt tilbake til rundt den 28 desember..akkuratt den dagen jeg var så utrolig dum å lå med min Ex (igjen) holdt på den tiden på med en annen og vi hadde vell sex jevnlig men var mye tull og tøys, og vi var usikkert på Vi i det hele tatt hold på...og så er det jo slik at man blir gravid 2(!!!) uker etterpå ??? Og etter jeg hadde sex med min Ex så hadde jeg jo selvfølgelig sex med den andre tullingen fram til da jeg vist nok skal ha blitt befruktet som endrer på 12 januar (??) så tror egentlig ikke det er exen min som kan være faren, men min andre "løøøver" eller? Kan fosteret være like langt på vei som meg selv? Selom jeg har lest at det skal litt til med å bomme med 2 uker, var på tidlig ultralyd når jeg var 10 uker...lettere å regne alder da...og jeg spurte siden hun sa jeg var 10 uker, da sa hun at babyen min var 8....blir gal av dette Anonymous poster hash: 32628...99f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Du regner ifra den dagen du har sex , altså , vis du blir gravid 1.1 feks , og du finner det ut 1.2 , så er du 4 uker gravid men babyen er utviklet 2 uker . Men prosessen starter med engang du blir befruktet . Forstår du? Så var du ti uker på vei , og det var 10 uker siden du hadde sex med eksen er det hans . Anonymous poster hash: e6656...cb0
*Nøtta* Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Ta en farskapstest når barnet kommer du, så får du klarhet i dette.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Man regner ukene fra første dag i siste menstruasjon. Så er du 10+3 så er det 10 uker og 3 dager siden første dag av siste menstruasjon, men ca 8 uker og 3 dager siden sex og unnfangelse. Barnet er slltod 2 uker "mindre" en det antall uker du er på vei Anonymous poster hash: deaaf...e8a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Man regner ukene fra første dag i siste menstruasjon. Så er du 10+3 så er det 10 uker og 3 dager siden første dag av siste menstruasjon, men ca 8 uker og 3 dager siden sex og unnfangelse. Barnet er slltod 2 uker "mindre" en det antall uker du er på vei Anonymous poster hash: deaaf...e8a Ja, det var det jeg fant ut av..huff. Så skal litt til for at det er min Ex sitt barn. (Siden unnfangelsen skjedde tydligvis 2 uker etter jeg hadde sex med han) Skjønner virkelig ikke hvorfor de skal plusse på de to teite ukene(??) Men da er det han andre skrullingen sitt barn altså. Glad jeg skal gjøre dette alene! Takk for svar Anonymous poster hash: 32628...99f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Jeg skreiv første dag i siste mens , pluss dagen unnfangelse skjedde . Da viste det noen dager forskjell . Jeg tenkte jo du hadde skrivd inn dagen dere hadde hatt sex , så sjekket termin dato opp imot den andre .. Anonymous poster hash: e6656...cb0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Jeg skreiv første dag i siste mens , pluss dagen unnfangelse skjedde . Da viste det noen dager forskjell . Jeg tenkte jo du hadde skrivd inn dagen dere hadde hatt sex , så sjekket termin dato opp imot den andre .. Anonymous poster hash: e6656...cb0 Hehe, ja skjønner. Men tror ikke det er min Ex sitt da (uheldigvis) skal litt til for at legen og uktralyd bommer med to uker. Idag er jeg 32 uker. Og unnfangelsen skjedde for 30 uker siden. Så det får jeg bare takke meg selv for ... Bare mitt barn vet hvem som er faren så får det heller gå sin gang (begge "guttene" det er snakk om vet at en av de er faren) mye styr og stress. Men tror egentlig jeg kan utelukke exen min ... Anonymous poster hash: 32628...99f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Hvor gammel er du? 14? Er du så umonden så det virker som du er i innlegget beholder du ikke babyen din lenge. Anonymous poster hash: f9ed0...d67
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Hvor gammel er du? 14? Er du så umonden så det virker som du er i innlegget beholder du ikke babyen din lenge. Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: f9ed09045524a22f5c092c4d1da71d67] f9ed0...d67 [/acronym] Altså. Vi alle tre vet hva som har skjedd. Jeg er 110% imot abort. Jeg vill at sønnen min skal vite hvem som er hans far. Men guttene er så umodne begge to, og jeg stoler ikke på noen av de. Min Ex sitter inne og han andre jeg holdt på med (og som jeg vet er faren) er flyttet til Trondheim med sin gravide kjæreste. Man skal ikke dømme en person før man vet hva situasjon man er i. Min sønn kommer, og jeg angrer ikke på noe. Selom jeg ikke planla å bli gravid, så er jeg ikke en som angrer Anonymous poster hash: 32628...99f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Ikke bry deg med ekle kommentarer . De sitter nok å har et helt mislykket liv Du klarer dette helt bra , virker som du blir alene om sønnen din , men det klarer du også helt bra mange har vært i din situasjon, og det er ikke unormalt , Kanskje bare mange som ikke tør å fortelle om det bare . Masse lykke til med fødsel som er nesten rett rundt hjørnet og farsskap Anonymous poster hash: e6656...cb0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 Hvor gammel er du? 14? Er du så umonden så det virker som du er i innlegget beholder du ikke babyen din lenge. Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: f9ed09045524a22f5c092c4d1da71d67] f9ed0...d67 [/acronym] Altså. Vi alle tre vet hva som har skjedd. Jeg er 110% imot abort. Jeg vill at sønnen min skal vite hvem som er hans far. Men guttene er så umodne begge to, og jeg stoler ikke på noen av de. Min Ex sitter inne og han andre jeg holdt på med (og som jeg vet er faren) er flyttet til Trondheim med sin gravide kjæreste. Man skal ikke dømme en person før man vet hva situasjon man er i. Min sønn kommer, og jeg angrer ikke på noe. Selom jeg ikke planla å bli gravid, så er jeg ikke en som angrer Anonymous poster hash: 32628...99f Enig med hun over!.. Flott start på livet til denne gutten din.. 110% imot abort faktisk. Anonymous poster hash: 5f8ac...514
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 da er det ikke eksen sin nei Anonymous poster hash: 9b89d...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå