Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Jeg har begynt med squats, for har hørt at det er den beste trening for rumpa Tar 200 squats hver dag med variasjon av andre treningsmetoder. Anyway...jeg vet ikke om jeg gjør det helt riktig. Knærne skal ikke vippe over tær sant? Man skal lene seg bak som om man skal sette seg ned og opp igjen? Og knipe sammen rumpa, den skjønner jeg ikke helt? Flere som trener det og kan komme med tips til meg? Hvor lang tid tar det før resultater vises? Anonymous poster hash: 20c4b...955
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Ingen som trener knebøy? Kom igjen da damer Anonymous poster hash: bbcfe...92f
Gjest thricane Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Jeg trener knebøy ca to ganger i uka. Tar 5-6 * 4. Da legger jeg på så høyt vekt som mulig, slik at siste er såvidt jeg klarer å komme opp. Du skal stå med bena ca like bredt som skuldre, tærne skal peke lett utover. Trekk inn pusten på vei ned, hold deg stabil i buken. Skal ikke være svai i ryggen. Se i speilet når du går ned, du skal ha min 90 grader i knærne før du går opp igjen. Pass på at knærne ikke går innover. Her kan du med fordel bruke strikk.
Gjest thricane Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Jeg trener knebøy ca to ganger i uka. Tar 5-6 * 4. Da legger jeg på så høyt vekt som mulig, slik at siste er såvidt jeg klarer å komme opp. Du skal stå med bena ca like bredt som skuldre, tærne skal peke lett utover. Trekk inn pusten på vei ned, hold deg stabil i buken. Skal ikke være svai i ryggen. Se i speilet når du går ned, du skal ha min 90 grader i knærne før du går opp igjen. Pass på at knærne ikke går innover. Her kan du med fordel bruke strikk.Forresten, nei du skal ikke knipe med Rumpa. :-P
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Sett deg ned så langt du kan som du skal ned på en lav krakk. Det med å ikke ha knær ut over tær er dersom du har problemer med knærne. Er du frisk så bare bøy deg ned. Stram magen, sett stempel Sett deg ned, tell rolig til to eller fire gå opp, rolig på to eller fire knip i setet når du går opp, så alle smilehullene på rumpa vises. Stå helt rak og gå ned igjen. Tar du 200 er du enten grisesterk eller jukser vilt. Ofte er det bedre å redusere antallet og bruke mer tid på hver øvelse. En rolig situp er bedre enn to raske crunch.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Jeg liker å følge denne: http://m.youtube.com/watch?v=mGvzVjuY8SY Anonymous poster hash: 3d871...513
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Sett deg ned så langt du kan som du skal ned på en lav krakk. Det med å ikke ha knær ut over tær er dersom du har problemer med knærne. Er du frisk så bare bøy deg ned. Stram magen, sett stempel Sett deg ned, tell rolig til to eller fire gå opp, rolig på to eller fire knip i setet når du går opp, så alle smilehullene på rumpa vises. Stå helt rak og gå ned igjen. Tar du 200 er du enten grisesterk eller jukser vilt. Ofte er det bedre å redusere antallet og bruke mer tid på hver øvelse. En rolig situp er bedre enn to raske crunch. Takk for gode tips:) jeg trener til denne https://m.youtube.com/watch?v=YlPYj7dwNmo Anonymous poster hash: bbcfe...92f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Gå inn på myworkout.no og sjekk hvordan de gjør knebøy:) er mange fine treningsvideoer der som du kan dra nytte av. f.eks icross og tabata. Lykke til:) Anonymous poster hash: 53579...b7b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Gå inn på myworkout.no og sjekk hvordan de gjør knebøy:) er mange fine treningsvideoer der som du kan dra nytte av. f.eks icross og tabata. Lykke til:) Anonymous poster hash: 53579...b7b Takk Takk, denne så fin ut Anonymous poster hash: 20c4b...955
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå