Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Jeg vet at det er en del trolling her inne, men noen virker også ekte av de som kommer med snåle innlegg eller kommentarer. Da tenker jeg på ting som får deg til å måpe litt, eller le litt. Jeg husker blant annet: Hun som ville gå til butikken for å klage på eggene hun hadde kjøpt. Det viste seg nemlig at det var en fjær(!) på ene egget, og det var da altså svært uhygienisk mente hun. En førstegangsgravid som irriterte seg over at fleregangsgravide klaget på bekkensmerter når de gikk og bar på 1-2-åringene sine. Hun hadde lest at barn på 1,5-2 år kan gå selv, så hun kunne ikke begripe at man måtte løfte og bære på dem. Anonymous poster hash: 26786...1af
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Sint naken biltyv sine hinsides kommentarer til folk i vanskelig situasjon, blant annet at hun mente ei som ble utsatt for utroskap var skyld i det selv siden hun oste desperasjon, ei som ble voldtatt var skyld i det selv siden hun gikk med på mye, flere som ikke skulle hatt barn fordi de har gjort noen mindre feil osv. Hun der kan ikke ha det godt med seg selv, synes synd på brukeren. Anonymous poster hash: dca3b...5e3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Husker best hun med de to barna i badekaret. Der 4 åringen satte seg på sin yngre bror. Og han begynte å bli tyngre i pusten, eller noe slikt.. Også satt mor på dib og lurte på hva hun skulle gjøre? Uff og uff og uff Glemmer aldri hun som hadde en dame i oppkjørselen, som hadde falt i isen. Fantastisk!! Anonymous poster hash: 4d263...9fb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Jeg klarer bare ikke å glemme hun som var så indignert over mannen som ønsket sex på morsdagen. Det har vært mange seriøse og triste tråder, men det er den som har teste seg inn hos meg. Anonymous poster hash: db479...f22
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Jeg må nevne hele tråden om lysfatet. Sjeldent jeg ler høyt, men det gjorde jeg med den. Fantastisk morsomt skrevet! Anonymous poster hash: 34767...fe8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Kommentaren jeg husker best var den jeg fikk når barnet mitt var baby. Hun var ca. 10 uker og veldig hard i magen. Hadde fått beskjed av legen på helsestasjonen og bruke termometeret for å få igang. Spurte noe ang. det her inne og fikk da beskjed av en bruker at ho skulle melde meg til barnevernet for å seksuelt forgripe meg på babyen min. Da var jeg helt knust! Anonymous poster hash: 40757...3d0
Gjest Pusikatt Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Akkurat nå: hun som pakket nødbaggen, med blant annet bananer. Og så kom det morsomste: hun som foreslo at HI kanskje også burde pakket en hatt i aluminiumsfolie, for å unngå stråling. Ler enda av den
Nettisen:) Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Lysfatet:) Og hun som skulle pakke hundre vaskekluter til ferien. Hun virket også veldig oppriktig og hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Fortsatt den om han på 40 som stanget hodet som en due når han så naboens datter på 16 år. LOL.... Anonymous poster hash: 4ebca...97a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Husker best hun med de to barna i badekaret. Der 4 åringen satte seg på sin yngre bror. Og han begynte å bli tyngre i pusten, eller noe slikt.. Også satt mor på dib og lurte på hva hun skulle gjøre? Uff og uff og uff Glemmer aldri hun som hadde en dame i oppkjørselen, som hadde falt i isen. Fantastisk!! Anonymous poster hash: 4d263...9fb Huff ja, den med badekaret og det etter var grusomt Grunnen til at jeg slettet meg som følger av henne på instagram, og sluttet og lese bloggen hennes.... fysj! Anonymous poster hash: 7308c...af1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 Fortsatt den om han på 40 som stanget hodet som en due når han så naboens datter på 16 år. LOL.... Anonymous poster hash: 4ebca...97a Haha samme her. Nå ol jeg høyt av det, igjen! OG hun som mente jeg var et råttent og fælt menneske fordi vårt syn på hva et ekteskap er var ulikt. Jeg la ikke religion i det, det som var problemet. Anonymous poster hash: e2dbf...9ff
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Den jeg husker best var hun som hadde rotete hus også når hun våknet så var det helt ryddig! Dette hadde visst skjedd flere ganger. Husker ett innlegg for mange år siden om en mor som ville gi vekk datteren sin. Barnet var vel ca 2 år å hun sa selv at det ikke var noe depresjon. Hun hadde visst tenkt på dette siden barnet var født. Barnet gikk i barnehage men likevel så likevel syns hun der var for mange timer fra hun hentet barnet til hun skulle legge seg. Har tenkt mye på om hun har fått hjelp,å om hun fortsatt har barnet eller om hun har gitt barnet fra seg. Anonymous poster hash: 04ab1...335
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Husker best hun med de to barna i badekaret. Der 4 åringen satte seg på sin yngre bror. Og han begynte å bli tyngre i pusten, eller noe slikt.. Også satt mor på dib og lurte på hva hun skulle gjøre? Uff og uff og uff Glemmer aldri hun som hadde en dame i oppkjørselen, som hadde falt i isen. Fantastisk!! Anonymous poster hash: 4d263...9fb Huff ja, den med badekaret og det etter var grusomt Grunnen til at jeg slettet meg som følger av henne på instagram, og sluttet og lese bloggen hennes.... fysj! Anonymous poster hash: 7308c...af1 Ja denne saken får ikke jeg heller ut av hodet Anonymous poster hash: 04ab1...335
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 Husker best hun med de to barna i badekaret. Der 4 åringen satte seg på sin yngre bror. Og han begynte å bli tyngre i pusten, eller noe slikt.. Også satt mor på dib og lurte på hva hun skulle gjøre? Uff og uff og uff Glemmer aldri hun som hadde en dame i oppkjørselen, som hadde falt i isen. Fantastisk!! Anonymous poster hash: 4d263...9fb Huff ja, den med badekaret og det etter var grusomt Grunnen til at jeg slettet meg som følger av henne på instagram, og sluttet og lese bloggen hennes.... fysj! Anonymous poster hash: 7308c...af1 Ja denne saken får ikke jeg heller ut av hodet Anonymous poster hash: 04ab1...335 Men ble det verifisert at det VAR denne bloggeren? Var det ikke bare en som utgav seg for å være henne? Anonymous poster hash: 4ebca...97a
Sint naken biltyv Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 Akkurat nå: hun som pakket nødbaggen, med blant annet bananer. Og så kom det morsomste: hun som foreslo at HI kanskje også burde pakket en hatt i aluminiumsfolie, for å unngå stråling. Ler enda av den Enig😊 Haha, mange som er ganske gale på en morsom måte her inne.
Sint naken biltyv Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 Sint naken biltyv sine hinsides kommentarer til folk i vanskelig situasjon, blant annet at hun mente ei som ble utsatt for utroskap var skyld i det selv siden hun oste desperasjon, ei som ble voldtatt var skyld i det selv siden hun gikk med på mye, flere som ikke skulle hatt barn fordi de har gjort noen mindre feil osv. Hun der kan ikke ha det godt med seg selv, synes synd på brukeren. Anonymous poster hash: dca3b...5e3 Ja jeg har et helt grusomt liv😁
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #17 Skrevet 8. august 2014 Sint naken biltyv sine hinsides kommentarer til folk i vanskelig situasjon, blant annet at hun mente ei som ble utsatt for utroskap var skyld i det selv siden hun oste desperasjon, ei som ble voldtatt var skyld i det selv siden hun gikk med på mye, flere som ikke skulle hatt barn fordi de har gjort noen mindre feil osv. Hun der kan ikke ha det godt med seg selv, synes synd på brukeren. Anonymous poster hash: dca3b...5e3 Ja jeg har et helt grusomt liv Du skriver jo selv at du har vært rusmisbruker tidligere og har store problemer i forholdet. Hvis du får snakke med noen så tror jeg du får det mye bedre og mye gladere liv i stedet for å takle det ved å trykke ned andre på anonymforum. Det var ikke ment som hets, men som tips om hjelp. Anonymous poster hash: dca3b...5e3
Gjest Pusikatt Skrevet 8. august 2014 #18 Skrevet 8. august 2014 Sint naken biltyv sine hinsides kommentarer til folk i vanskelig situasjon, blant annet at hun mente ei som ble utsatt for utroskap var skyld i det selv siden hun oste desperasjon, ei som ble voldtatt var skyld i det selv siden hun gikk med på mye, flere som ikke skulle hatt barn fordi de har gjort noen mindre feil osv. Hun der kan ikke ha det godt med seg selv, synes synd på brukeren.Anonymous poster hash: dca3b...5e3 Ja jeg har et helt grusomt liv Du skriver jo selv at du har vært rusmisbruker tidligere og har store problemer i forholdet. Hvis du får snakke med noen så tror jeg du får det mye bedre og mye gladere liv i stedet for å takle det ved å trykke ned andre på anonymforum. Det var ikke ment som hets, men som tips om hjelp. Anonymous poster hash: dca3b...5e3 Det finnes da masse folk her inne på forumet med problemer i forholdet, brokete fortid, rusmisbruk, dårlig barndom, osv osv. Forskjellen er vel bare at sint naken biltyv tør å signere med nick når hun har noe på hjertet. Det tør ikke du
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #19 Skrevet 8. august 2014 Sint naken biltyv sine hinsides kommentarer til folk i vanskelig situasjon, blant annet at hun mente ei som ble utsatt for utroskap var skyld i det selv siden hun oste desperasjon, ei som ble voldtatt var skyld i det selv siden hun gikk med på mye, flere som ikke skulle hatt barn fordi de har gjort noen mindre feil osv. Hun der kan ikke ha det godt med seg selv, synes synd på brukeren.Anonymous poster hash: dca3b...5e3 Ja jeg har et helt grusomt liv Du skriver jo selv at du har vært rusmisbruker tidligere og har store problemer i forholdet. Hvis du får snakke med noen så tror jeg du får det mye bedre og mye gladere liv i stedet for å takle det ved å trykke ned andre på anonymforum. Det var ikke ment som hets, men som tips om hjelp. Anonymous poster hash: dca3b...5e3 Det finnes da masse folk her inne på forumet med problemer i forholdet, brokete fortid, rusmisbruk, dårlig barndom, osv osv. Forskjellen er vel bare at sint naken biltyv tør å signere med nick når hun har noe på hjertet. Det tør ikke du Og DER var vi tilbake igjen at man ikke "tør" signere med nick på ANONYM(!)forum. Ja, flere har problemer, men ikke alle lirer av seg sure oppgulp til folk som har det vanskelig, sånn som denne brukeren, sug lut og andre. Anonymous poster hash: dca3b...5e3
I scream for icecream! Skrevet 8. august 2014 #20 Skrevet 8. august 2014 Leste i en tråd som denne om en person som husket en kommentar veldig godt. Jeg leste aldri denne kommentaren selv, men lo høyt da denne brukeren gjentok den. Det var en tråd om hva man helst ikke burde spise når man ammet og en hadde skrevet at man helst ikke burde spise popcorn, for da fikk babyen så mange smuler i ørene. Jeg smiler hver gang jeg tenker på den kommentaren. Og til deg som skrev om den sist: sorry hvis jeg "stjeler" favoritten din, den er bare så søt at den må deles videre. Ellers husker jeg tråden om eggene som hadde gått ut på dato for en måned siden godt, den med hun som lå i oppkjørselen, bilen i feil garasje, zebratruse, lysfatet og sex på morsdagen.
Sint naken biltyv Skrevet 8. august 2014 #21 Skrevet 8. august 2014 Sint naken biltyv sine hinsides kommentarer til folk i vanskelig situasjon, blant annet at hun mente ei som ble utsatt for utroskap var skyld i det selv siden hun oste desperasjon, ei som ble voldtatt var skyld i det selv siden hun gikk med på mye, flere som ikke skulle hatt barn fordi de har gjort noen mindre feil osv. Hun der kan ikke ha det godt med seg selv, synes synd på brukeren. Anonymous poster hash: dca3b...5e3 Ja jeg har et helt grusomt liv Du skriver jo selv at du har vært rusmisbruker tidligere og har store problemer i forholdet. Hvis du får snakke med noen så tror jeg du får det mye bedre og mye gladere liv i stedet for å takle det ved å trykke ned andre på anonymforum. Det var ikke ment som hets, men som tips om hjelp. Anonymous poster hash: dca3b...5e3 Og derfor kan jeg ikke ha et bra liv? Wow, da er det mange som ikke har et bra liv.... Men ja, joda, har noen utfordringer i forholdet selv om de ikke er så store at vi skal gå fra hverandre👍
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #22 Skrevet 8. august 2014 Godt å se at jeg ikke er alene om å reagere på Sint naken biltyv. Det jeg reagerer på er rigide og tabubelagt syn på ulike ting. Må være slitsomt. Men for all del, du har det sikkert godt Anonymous poster hash: c9b82...30f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #23 Skrevet 8. august 2014 Husker Februarprins som ikke klarte at Rannveig eller andre kjendiser ble snakket om og hadde merkelige svar på alt. Anonymous poster hash: f096a...1d7
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #24 Skrevet 8. august 2014 Leste i en tråd som denne om en person som husket en kommentar veldig godt. Jeg leste aldri denne kommentaren selv, men lo høyt da denne brukeren gjentok den. Det var en tråd om hva man helst ikke burde spise når man ammet og en hadde skrevet at man helst ikke burde spise popcorn, for da fikk babyen så mange smuler i ørene. Jeg smiler hver gang jeg tenker på den kommentaren. Og til deg som skrev om den sist: sorry hvis jeg "stjeler" favoritten din, den er bare så søt at den må deles videre. Ellers husker jeg tråden om eggene som hadde gått ut på dato for en måned siden godt, den med hun som lå i oppkjørselen, bilen i feil garasje, zebratruse, lysfatet og sex på morsdagen. Haha, den med popcorn er fantastisk:) Jeg var ikke på DIB da, men da jeg ammet måtte jeg Google hva man skulle unngå mens man ammer og da fikk jeg opp den tråden. Fantastisk:) Lurt å unngå popcorn fordi babyen får smuler i ørene. Anonymous poster hash: cd197...835
Gjest Kira Skrevet 8. august 2014 #25 Skrevet 8. august 2014 Hei! Det er flott hvis dere heretter kan unngå personangrep og ikke henge ut enkeltbrukere. Kira Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå