Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Er det normalt å oppføre seg som kompis fra første time? Hun er blid og hyggelig men hun tråkker konstant inn på mitt private område. Jeg er ikke spesielt lukket men kjenner det kommer så brått på. Er det ok at en ny kollega etter noen timer stille spørsmål og sier ting som: Hvor langt på vei er du, du er jo diiiiger. (Jeg er åtte måneder) Hvor mye har du gått opp? Hvor gammel er du? Du blir en godt voksen mor du da! Hvor gammel er mannen din, hva jobber han med (han tjener BRA da)? I tillegg tar hun på meg og magen min til stadighet og forteller litt mye detaljer om eget liv. Kjenner jeg bare vil ha henne litt unna meg nå. Har jeg lov til å føle dette er for mye? Eller er jeg bare veldig korrekt selv? Anonymous poster hash: 44bee...378
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Hun er veldig ung høres det ut som.... Anonymous poster hash: 20833...a97
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Hun er veldig ung høres det ut som.... Anonymous poster hash: 20833...a97 Nei det er DET som er greia. Hun er 45 og ti år eldre enn meg. Ble helt tatt på senga. Anonymous poster hash: 44bee...378
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Hehe. Jeg kjenner en sånn. Mangel på antenner kalles det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå