Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Vi har i dag en gammel CRV som jeg ikke stoler på i det hele tatt og skal derfor kjøpe oss en ny bil før babyens ankomst. Den må romme en Emmaljunga mondail duo combi (Sportsunderstellet) og det er jo en stor vogn. Om vi også hadde fått med bikkja (25 kilo) så er det et kjempepluss. Har ei på 5 som sitter i en besafe stol i bilen allerede. Baby har Emmaljunga nyfødtsete. Har kikket på Skoda octavia, men er det andre biler med stort baggasjerom jeg kan stole på? Merker jeg sliter med å stole på franske og italienske biler.. Noen gode tips? Anonymous poster hash: ef161...1d2
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Ford s-Max er jo en ganske stor bil..
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Ford s-max er fin. Vi har hatt en emmaljunga duo edge og bikkjebur (og 2 katter, pluss bagasje for 2 uker) i en opel og
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Ville uten tvil kjøpt Ford S-max! Hadde det for ett par år siden da tvillingene var nyfødt og storesøster var 2. Da hadde vi både plass til tvillingvogn og ei emmaljunga edge duo combi (samme størrelse som mondial). Fikk også plass til en del baggasje! Alle barna hadde "eget" sete, god benplass og fantastisk kjørekomfort. Da barna vokste til hadde vi 3 bakovervente besafestoler, og det var ikke noe problem!Regner emd dere vil få plass til hunden Har ingenting negativt å si om bilen, og er enda sur for at mannen byttet den inn for å kjøpe Volvo Xc70... Anonymous poster hash: 1468f...742
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Helt enig med de over, du trenger en Ford S-max. Anonymous poster hash: 862db...697
Optatium Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 S Max er ikke tingen om du har hund. En Skoda superb er noe av det største du får tak i. Vi har en Passat og får plass til emmaljunga understell, sportsdel og hundebur. Personlig ville jeg ha gått for en av disse to.
Appelsinpiken Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Dersom dere bare skal ha to barn de nærmeste åra så villige sett på Passat eller Toyota avensis. Dersom dere planlegger er barn til i løpe av et par år, så ville jeg sett på en større bil som feks Volvo xc90.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Ikke passat. Den blir trang for passasjeren foran når en setter inn feks et besafe x3 bakovervendt inn i den. Toyotaen er heller ikke stor. Ville sett på ford s-max, toyota prius 7+ eller skoda superb. Du bør også passe på at baksetet er delt i 3 individuelle stoler, for da kan du regulere de frem og bak etter behov. Anonymous poster hash: ed8e4...7fe
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Tror du trenger større enn det. Vi har samme vognen, 2 barn og stor hund og klarer oss ikke uten skiboks med en X3. Hadde valgt større nå for å få med bagasje og slippe skiboksen. Anonymous poster hash: 0d238...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå