Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Han var ute og trente igår. Jeg var hjemme med våre 3 barn. Derav en 3 uker gammel baby. Idet han gikk ut døra sa han, jeg tar ikke med meg mobilen jeg! Ungene var lagt, men mellomste sov ikke og startet å hyle og skrike og trasse ordentlig. Baby begynte også å grine og de holdt på i ca en time. Men mannen kunne jeg jo ikke nå. Jeg fant tlf hans, men han hadde byttet kode på den. Tanken var at jeg skulle få tak i treningskompangjongene hans via hans mobil da jeg ikke har navn og nummer. Grunnen til at koden var endret var at dagen i forveien så jeg en mld på tlf hans om at han hadde søkt på ny jobb. Det hadde han ikke fortalt meg om og jeg spurte han om dette. og han svarer med å endre kode. Anonymous poster hash: 2f8ca...806
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Hva er du sur på...? Anonymous poster hash: 3730a...b0c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 1: fjernt å gjøre seg utilgjengelig når man har en tre uker gammel baby hjemme og to andre barn. Hva var hensikten? Var han redd for å måtte fra hjem og hjelpe til? 2: merkelig å holde viktige ting som å søke nye jobber hemmelig for samboeren sin. På meg virker det som om han prøver å distansere seg fra familien, og tviholde på "hans". Det kan være litt vanskelig når man har skaffet seg tre barn... Anonymous poster hash: 0fbeb...de8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Hva er det du er sur for? At han ikke har mobilen på når han trener? Det er da helt normalt, 3 uker gammel baby eller ei. Anonymous poster hash: a23b6...3d8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Husker når barna var mindre, jeg kunne heller ikke dra hverken på trening eller shopping eller noenting, før samboeren ringte. Jeg måtte komme hjem, det var noe med ungene. Heldigvis bedre nå. Men synes det var en god ide og la tlf ligge hjemme. Jeg har søkt to jobber i det siste. Men jeg har ikke fortalt noen det, for det er så pinlig og dumt hvis jeg ikke får jobben. Nei, du har ingen grunn til å være forbannet på mannen din? Hvorfor i all verden...? Anonymous poster hash: 5b78a...a19
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Han må vel få lov til å dra å trene litt i fred vel? Ærlig talt.... Jaja, så ble det litt stress den kvelden, men det må du nesten tåle når du har 3 barn. Du får heller ta deg en tur ut å trene litt alene selv en annen kveld, så får du litt fri og mannen kan være hjemme. Anonymous poster hash: 8d650...038
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Endre kode for meg er sterk indikasjon til utroskap. Fordi hva som er farlig at du så at han søkte ny jobb? Mest sannsynlig er han redd for at du skal se andre meldinger der som ikke er ment for dine øyne. Min samboer satt inntastingskode på telefonen da han ble forelsket i ei annen og de innledet et forhold. Trening uten å ta med mobilen eller mulighet for å nåes er også for meg faretegn. Anonymous poster hash: 1624f...8e1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Han må vel få lov til å dra å trene litt i fred vel? Ærlig talt.... Jaja, så ble det litt stress den kvelden, men det må du nesten tåle når du har 3 barn. Du får heller ta deg en tur ut å trene litt alene selv en annen kveld, så får du litt fri og mannen kan være hjemme. Anonymous poster hash: 8d650...038 Hva hvis noe hadde skjedd med barnet og barnet måtte på sykehuset? Skulle da HI dra med de andre barna også, slik at mannen stakkars kunne få trene i fred? Du kan ikke være helt i fred når du har barn! Uforutsette ting skjer og man kan ikke gjøre seg utilgjengelig! Anonymous poster hash: 1624f...8e1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Husker når barna var mindre, jeg kunne heller ikke dra hverken på trening eller shopping eller noenting, før samboeren ringte. Jeg måtte komme hjem, det var noe med ungene. Heldigvis bedre nå. Men synes det var en god ide og la tlf ligge hjemme. Jeg har søkt to jobber i det siste. Men jeg har ikke fortalt noen det, for det er så pinlig og dumt hvis jeg ikke får jobben. Nei, du har ingen grunn til å være forbannet på mannen din? Hvorfor i all verden...? Anonymous poster hash: 5b78a...a19 Er det FLAUT og DUMT overfor mannen din som du har valgt å dele seng og liv med? Som du fikk barn med? Er det seriøst vanlig å ikke fortelle sin kjære om viktige ting i livet som jobbsøk? Hvis han gjør narr av deg når du ikke får en jobb så må det være noe alvorlig galt med forholdet deres... Anonymous poster hash: 1624f...8e1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Endre kode for meg er sterk indikasjon til utroskap. Fordi hva som er farlig at du så at han søkte ny jobb? Mest sannsynlig er han redd for at du skal se andre meldinger der som ikke er ment for dine øyne. Min samboer satt inntastingskode på telefonen da han ble forelsket i ei annen og de innledet et forhold. Trening uten å ta med mobilen eller mulighet for å nåes er også for meg faretegn. Anonymous poster hash: 1624f...8e1 Nei ærlig talt! Hvis min samboer begynte å snoke på tlf min, hadde jeg også skiftet kode. Tvert! Og jeg er IKKE utro, eller har noe å skjule, men hvorfor i hel... skal han lese mld fra venninner, jobb, banken ol? Det er jo mitt private!! Anonymous poster hash: 5b78a...a19
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 Han må vel få lov til å dra å trene litt i fred vel? Ærlig talt.... Jaja, så ble det litt stress den kvelden, men det må du nesten tåle når du har 3 barn. Du får heller ta deg en tur ut å trene litt alene selv en annen kveld, så får du litt fri og mannen kan være hjemme. Anonymous poster hash: 8d650...038 Hva hvis noe hadde skjedd med barnet og barnet måtte på sykehuset? Skulle da HI dra med de andre barna også, slik at mannen stakkars kunne få trene i fred? Du kan ikke være helt i fred når du har barn! Uforutsette ting skjer og man kan ikke gjøre seg utilgjengelig! Anonymous poster hash: 1624f...8e1 Ja man kan jo lure på hvordan folk overlevde i tiden før mobilen. Ikke rart mange blir stresset når de ikke får ha en times privatliv engang! Anonymous poster hash: ca767...a06
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Endre kode for meg er sterk indikasjon til utroskap. Fordi hva som er farlig at du så at han søkte ny jobb? Mest sannsynlig er han redd for at du skal se andre meldinger der som ikke er ment for dine øyne. Min samboer satt inntastingskode på telefonen da han ble forelsket i ei annen og de innledet et forhold. Trening uten å ta med mobilen eller mulighet for å nåes er også for meg faretegn. Anonymous poster hash: 1624f...8e1 Nei ærlig talt! Hvis min samboer begynte å snoke på tlf min, hadde jeg også skiftet kode. Tvert! Og jeg er IKKE utro, eller har noe å skjule, men hvorfor i hel... skal han lese mld fra venninner, jobb, banken ol? Det er jo mitt private!! Anonymous poster hash: 5b78a...a19 Jeg deler bare min erfaring. Når han begynner å skjule ting, gjøre seg utilgjengelig, skifter kode, så KAN det være faresignal! Mannen til HI kunne be henne om å slutte å se på telefonen hans, i stedet for å holde kjeft og skifte kode. Uten kommunikasjon er forhold dømt til å mislykkes. Anonymous poster hash: 1624f...8e1
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Han må vel få lov til å dra å trene litt i fred vel? Ærlig talt.... Jaja, så ble det litt stress den kvelden, men det må du nesten tåle når du har 3 barn. Du får heller ta deg en tur ut å trene litt alene selv en annen kveld, så får du litt fri og mannen kan være hjemme. Anonymous poster hash: 8d650...038 Hva hvis noe hadde skjedd med barnet og barnet måtte på sykehuset? Skulle da HI dra med de andre barna også, slik at mannen stakkars kunne få trene i fred? Du kan ikke være helt i fred når du har barn! Uforutsette ting skjer og man kan ikke gjøre seg utilgjengelig! Anonymous poster hash: 1624f...8e1 Ja man kan jo lure på hvordan folk overlevde i tiden før mobilen. Ikke rart mange blir stresset når de ikke får ha en times privatliv engang! Anonymous poster hash: ca767...a06 Før i tiden fødte man i åkeren, opererte uten bedøvelse og kjerringer var hjemme og måtte bli i ekteskapet selv om de ble slått fordi de ikke hadde råd til å bo alene. Du kan da virkelig ikke sammenligne det her med tiden da man ikke hadde mulighet til å være tilgjengelig fordi mobiler ikke var oppfunnet enda.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 Han må vel få lov til å dra å trene litt i fred vel? Ærlig talt.... Jaja, så ble det litt stress den kvelden, men det må du nesten tåle når du har 3 barn. Du får heller ta deg en tur ut å trene litt alene selv en annen kveld, så får du litt fri og mannen kan være hjemme. Anonymous poster hash: 8d650...038 Hva hvis noe hadde skjedd med barnet og barnet måtte på sykehuset? Skulle da HI dra med de andre barna også, slik at mannen stakkars kunne få trene i fred? Du kan ikke være helt i fred når du har barn! Uforutsette ting skjer og man kan ikke gjøre seg utilgjengelig! Anonymous poster hash: 1624f...8e1 Jeg er faktisk uenig. Hvis ett barn er veldig sykt (høy feber eller lignende) så skal selvfølgelig begge være tilgjengelige. Men om det ikke er noe spesielt, så synes jeg faktisk ikke det er slik at begge to må være tilgjengelige og stå parat dersom noe skulle skje. Hvis det skulle vært slik (som du sier) så vil det også innebære at man aldri kan dra på jenteturer/gutteturer for da kan man være langt una og kan ikke stille opp hvis noen må på sykehus. Man kan ALDRI drikke alkohol, for da kan man ikke kjøre. Og man må være i nærheten av hverandre hele tiden.... Jeg hadde ALDRI klart å ha det slik, og hvis jeg ikke klarte å ta vare på barna mine alene en kveld, så ville jeg ikke fått de barna. Ting kan skje. Hva hvis mannen til HI hadde kommet utfor en ulykke? Da måtte hun faktisk vært mer alene med barna enn kun en kveld.... Jeg synes det er en selvfølge at han får litt pause alene, på samme måte som at jeg unner HI å ta noen pustepauser uten barn. Anonymous poster hash: 8d650...038
Gjest Pusikatt Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 Han må vel få lov til å dra å trene litt i fred vel? Ærlig talt.... Jaja, så ble det litt stress den kvelden, men det må du nesten tåle når du har 3 barn. Du får heller ta deg en tur ut å trene litt alene selv en annen kveld, så får du litt fri og mannen kan være hjemme.Anonymous poster hash: 8d650...038 Hva hvis noe hadde skjedd med barnet og barnet måtte på sykehuset? Skulle da HI dra med de andre barna også, slik at mannen stakkars kunne få trene i fred? Du kan ikke være helt i fred når du har barn! Uforutsette ting skjer og man kan ikke gjøre seg utilgjengelig! Anonymous poster hash: 1624f...8e1 Endelig noen som har skjønt det. Jeg sluttet å jobbe når jeg fikk barn. For tenk om de skader seg i barnehagen og må på sykehuset, og så sitter jeg kanskje på jobb i et møte og kan ikke nås? Nei takk!! Eller enda verre: hva om barnehagen begynner å brenne, akkurat når jeg står opptatt med en kunde på jobb? Nei, har man valgt å få barn så må man passe på dem 24/7 og aldri, ALDRI slippe noen andre til. Og i hvertfall ikke stole på at partneren ordner opp, hvis man er borte en time. Hvorfor i all verden skulle man ha behov for å være borte en time?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #16 Skrevet 8. august 2014 Han må vel få lov til å dra å trene litt i fred vel? Ærlig talt.... Jaja, så ble det litt stress den kvelden, men det må du nesten tåle når du har 3 barn. Du får heller ta deg en tur ut å trene litt alene selv en annen kveld, så får du litt fri og mannen kan være hjemme.Anonymous poster hash: 8d650...038 Hva hvis noe hadde skjedd med barnet og barnet måtte på sykehuset? Skulle da HI dra med de andre barna også, slik at mannen stakkars kunne få trene i fred? Du kan ikke være helt i fred når du har barn! Uforutsette ting skjer og man kan ikke gjøre seg utilgjengelig! Anonymous poster hash: 1624f...8e1 Endelig noen som har skjønt det. Jeg sluttet å jobbe når jeg fikk barn. For tenk om de skader seg i barnehagen og må på sykehuset, og så sitter jeg kanskje på jobb i et møte og kan ikke nås? Nei takk!! Eller enda verre: hva om barnehagen begynner å brenne, akkurat når jeg står opptatt med en kunde på jobb? Nei, har man valgt å få barn så må man passe på dem 24/7 og aldri, ALDRI slippe noen andre til. Og i hvertfall ikke stole på at partneren ordner opp, hvis man er borte en time. Hvorfor i all verden skulle man ha behov for å være borte en time? Du bare MÅ svare stygt til folk? Mensen eller? Anonymous poster hash: 1624f...8e1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #17 Skrevet 8. august 2014 Nå har både jeg og mannen jobbmobil der vi også har jobbmail. Vi har ikke hverandres koder. Anonymous poster hash: f9b64...ac6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #18 Skrevet 8. august 2014 Han må vel få lov til å dra å trene litt i fred vel? Ærlig talt.... Jaja, så ble det litt stress den kvelden, men det må du nesten tåle når du har 3 barn. Du får heller ta deg en tur ut å trene litt alene selv en annen kveld, så får du litt fri og mannen kan være hjemme.Anonymous poster hash: 8d650...038 Hva hvis noe hadde skjedd med barnet og barnet måtte på sykehuset? Skulle da HI dra med de andre barna også, slik at mannen stakkars kunne få trene i fred? Du kan ikke være helt i fred når du har barn! Uforutsette ting skjer og man kan ikke gjøre seg utilgjengelig! Anonymous poster hash: 1624f...8e1 Endelig noen som har skjønt det. Jeg sluttet å jobbe når jeg fikk barn. For tenk om de skader seg i barnehagen og må på sykehuset, og så sitter jeg kanskje på jobb i et møte og kan ikke nås? Nei takk!! Eller enda verre: hva om barnehagen begynner å brenne, akkurat når jeg står opptatt med en kunde på jobb? Nei, har man valgt å få barn så må man passe på dem 24/7 og aldri, ALDRI slippe noen andre til. Og i hvertfall ikke stole på at partneren ordner opp, hvis man er borte en time. Hvorfor i all verden skulle man ha behov for å være borte en time? Du bare MÅ svare stygt til folk? Mensen eller? Anonymous poster hash: 1624f...8e1 Jeg støtter i såfall hun med mensen... Var et passende svar til en såpass rar uttalelse (om at man alltid må stå parat for barna og partner). Anonymous poster hash: 8d650...038
Mamalarma Skrevet 8. august 2014 #19 Skrevet 8. august 2014 Jeg synes ikke du har grunn til å være sur. Når jeg er på trening har jeg heller ikke mobilen med meg. Hvor skulle jeg hatt den? Treningstightsen er ikke akkurat designet for å ha plass til en mobil. Og å ha mobilen "på rumpa" når jeg trener styrketrening hadde uansett ikke gått. Og å ha den på armen i sånn holder klarer jeg ikke. Så mobilen ligger enten hjemme eller i skapet med lyden av. Hadde min mann snoket i mine meldinger hadde jeg også skiftet kode. Mobilen er MIN. Jeg har ingenting å skjule, men likevel. Og jeg hadde ALDRI sjekket hans mobil uten lov.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #20 Skrevet 8. august 2014 Han må vel få lov til å dra å trene litt i fred vel? Ærlig talt.... Jaja, så ble det litt stress den kvelden, men det må du nesten tåle når du har 3 barn. Du får heller ta deg en tur ut å trene litt alene selv en annen kveld, så får du litt fri og mannen kan være hjemme. Anonymous poster hash: 8d650...038 Hva hvis noe hadde skjedd med barnet og barnet måtte på sykehuset? Skulle da HI dra med de andre barna også, slik at mannen stakkars kunne få trene i fred? Du kan ikke være helt i fred når du har barn! Uforutsette ting skjer og man kan ikke gjøre seg utilgjengelig! Anonymous poster hash: 1624f...8e1 Samtidig kan man jo ikke slutte å leve! Jeg har fire barn, men jeg er på ingen måte alltid tilgjengelig, og det er ikke mannen min heller. På joggeturer tar jeg aldri med mobilen min. På kvelden kan mannen min og jeg dele en flaske vin (da er ingen av oss kjørbare). Noen ganger jeg til og med på fest (skrekk og gru!) kanskje 0,5 time unna hvor det sjeldent går buss. Mannen min har til og med rist bort, 4 timer(!) i forbindelse med jobb. Altså, alvorlig talt. Å få barn betyr på ingen måte at man må være koblet på 24/7. En av foreldrene bør være det, aller helst, og om ikke dem, så en veldig pålitelig barnevakt som kan håndtere en eventuell krisesituasjon. Anonymous poster hash: 9273f...93e
Gjest Pusikatt Skrevet 8. august 2014 #21 Skrevet 8. august 2014 Han må vel få lov til å dra å trene litt i fred vel? Ærlig talt.... Jaja, så ble det litt stress den kvelden, men det må du nesten tåle når du har 3 barn. Du får heller ta deg en tur ut å trene litt alene selv en annen kveld, så får du litt fri og mannen kan være hjemme.Anonymous poster hash: 8d650...038 Hva hvis noe hadde skjedd med barnet og barnet måtte på sykehuset? Skulle da HI dra med de andre barna også, slik at mannen stakkars kunne få trene i fred? Du kan ikke være helt i fred når du har barn! Uforutsette ting skjer og man kan ikke gjøre seg utilgjengelig! Anonymous poster hash: 1624f...8e1 Endelig noen som har skjønt det. Jeg sluttet å jobbe når jeg fikk barn. For tenk om de skader seg i barnehagen og må på sykehuset, og så sitter jeg kanskje på jobb i et møte og kan ikke nås? Nei takk!!Eller enda verre: hva om barnehagen begynner å brenne, akkurat når jeg står opptatt med en kunde på jobb?Nei, har man valgt å få barn så må man passe på dem 24/7 og aldri, ALDRI slippe noen andre til. Og i hvertfall ikke stole på at partneren ordner opp, hvis man er borte en time. Hvorfor i all verden skulle man ha behov for å være borte en time? Du bare MÅ svare stygt til folk? Mensen eller? Anonymous poster hash: 1624f...8e1 [/ Nei, jeg MÅ ikke, men denne gangen måtte jeg bare gjøre litt narr :-) Det er tydelig at HI's samboer la igjen tlf med vilje, sa fra om det også, for å sjekke om hun la merke til at han hadde skiftet kode. Han er vel lei snokingen hennes, og la ut en "test".
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #22 Skrevet 8. august 2014 Kanskje du maser og maser hver eneste gang han drar ut? Om det er tilfelle, knock it off! Det er ekstremt kvelende.. La nå han få trene ett par timer uten at han må hjem om ungene trasser! Det er ikke akkuratt noe nødstilfelle.. og ringe "treningskompanjongene".. er du småhysterisk? Hadde barnet vært sykt eller noe, så forstår jeg. Men at ungen trasser, så skal du ha tak i kameratene hans for å vifte han hjem. Du er nok populær blant gjengen der .. Anonymous poster hash: 63b29...16d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #23 Skrevet 8. august 2014 Men for å svare seriøst... Alt avhenger jo egentlig av hva slags forhold dere har fra før. Som det synes her har folk mange forskjellige meninger om hva som er greit og ikke, og du må gå ut i fra hva dere har hatt som normal. For min del ville jeg blitt overrasket over at han plutselig endrer kode, fordi dette er noe min mann aldri har gjort. Han tar stort sett alltid med seg mobilen når han drar ut, men han har glemt den noen ganger uten at edt har vært noen krise. Han har heller aldri hatt noe problemer med at jeg sjekker ting på tlf (hvis hans ligger nærmest så kan jeg finne på å bruke den for å sjekke nettaviser osv, samme gjør han med min). Vi har ingen behov for å holde noe skjult for den andre. Men det er som sagt oss. Du vet hvordan DERE har det. Der er folk forskjellige, uten at det betyr at man vil skjule noe som kan skade forholdet. Noen er bare mer private enn andre. Så du vet best om du har grunn til å bli mistenksom eller ikke. Når det kommer til treningen, kanskje han hadde behov for litt tid alene? Og når jeg sier alene, så mener jeg borte fra familien, føle at han er en mann igjen, ikke bare en husbond og trebarnspappa. Og en time eller to en kveld innimellom synes jeg bør være lov uten at det skal vente en skjennepreken når han kommer hjem. Dett er noe som kan hjelpe han til å bli en bedre pappa og bedre mann for deg, det at han får føle litt på at han ikke har mistet seg selv helt til AS familien. Gjør gjerne det samme selv! Ta deg et par timer og gå en god tur med en venninne, eller ta en tur på cafe eller til hudpleier, et eller annet som får deg til å føle at du er deg selv igjen. Vi trenger alle det innimellom, og den andre halvdelen får finne seg i å passe barna alene en gang i blant. Dere har tross alt vært enige om å få tre barn, og kan ikke forvente at dere kan være to stykker om å passe de 24/7. Anonymous poster hash: ca767...a06
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #24 Skrevet 8. august 2014 Han må vel få lov til å dra å trene litt i fred vel? Ærlig talt.... Jaja, så ble det litt stress den kvelden, men det må du nesten tåle når du har 3 barn. Du får heller ta deg en tur ut å trene litt alene selv en annen kveld, så får du litt fri og mannen kan være hjemme. Anonymous poster hash: 8d650...038 Hva hvis noe hadde skjedd med barnet og barnet måtte på sykehuset? Skulle da HI dra med de andre barna også, slik at mannen stakkars kunne få trene i fred? Du kan ikke være helt i fred når du har barn! Uforutsette ting skjer og man kan ikke gjøre seg utilgjengelig! Anonymous poster hash: 1624f...8e1 Ja man kan jo lure på hvordan folk overlevde i tiden før mobilen. Ikke rart mange blir stresset når de ikke får ha en times privatliv engang! Anonymous poster hash: ca767...a06 Før i tiden fødte man i åkeren, opererte uten bedøvelse og kjerringer var hjemme og måtte bli i ekteskapet selv om de ble slått fordi de ikke hadde råd til å bo alene. Du kan da virkelig ikke sammenligne det her med tiden da man ikke hadde mulighet til å være tilgjengelig fordi mobiler ikke var oppfunnet enda. Haha! Gjorde familien din det på 70 og 80-tallet? Jøye meg. Anonymous poster hash: ca767...a06
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 8. august 2014 #25 Skrevet 8. august 2014 Kanskje du maser og maser hver eneste gang han drar ut? Om det er tilfelle, knock it off! Det er ekstremt kvelende.. La nå han få trene ett par timer uten at han må hjem om ungene trasser! Det er ikke akkuratt noe nødstilfelle.. og ringe "treningskompanjongene".. er du småhysterisk? Hadde barnet vært sykt eller noe, så forstår jeg. Men at ungen trasser, så skal du ha tak i kameratene hans for å vifte han hjem. Du er nok populær blant gjengen der .. Anonymous poster hash: 63b29...16d Det siste avhenger vel om HI i det hele tatt har mulighet til å trene, hvor ofte mannen trener og om han skjuler flere ting fra HI enn jobbsøk. Hvis HI må sitte pal hjemme mens mannen trener flere ganger i uka, mens HI legger trassete unger kveld etter kveld så forstår jeg henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå