Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 7 mnd som har sovet natten gjennom siden han var rundt 5 mnd. Han sov først 8 timer i strekk, så ble det 9,10,11 ! Det var kjempedeilig å få sove ut litt. 
Han er 7 mnd på søndag og nå har han plutselig begynt å våkne 2-3 ganger om natten, men han sover videre når han får smokken da..Men slitsomt å få søvnen avbrutt, så er det noe jeg kan gjøre eller er det bare en periode? Det begynte forresten for noen uker siden når faren hans dro tilbake der vi bor på jobb og vi ble igjen der vi er ifra. Vet ikke om det har noe å si men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det samme her og jeg blir gal! Eneste forskjellen er at hun begynte med dette da hun var åtte måneder :-( Har følgelig ingen tips, men føler med deg. Her har det vært sånn i ca to måneder nå og det er slitsomt. Tenker at en grunn kanskje kan være at det skjer så mye i utviklingen nå.

Anonymous poster hash: 04b71...5ed

Skrevet

Her begynte det rundt 6 mnd og varte helt til 9 mnd da vi sluttet å gi smokk og heller lot han gråte litt mens vi lå ved siden av og "hysjet".

Da tok det 2 netter så sov han gjennom igjen :-)

Anonymous poster hash: b4c80...819

Skrevet

Huff, ja det var utrolig deilig når han sov natten gjennom og jeg fikk ladde opp til en ny dag skikkelig, sånn i forhold til hvordan det var med nattammingen og når han ikke hadde fast leggetid! Vi skal tilbake til Oslo neste helg så blir spennende å se hvordan han reagerer på å sove i sengen sin igjen. Tviler på at DET får han til å sove natten gjennom men:)

Det kan være utviklingen ja! Den er jo voldsom nå.. Han har begynt å krype, sette seg opp selv og røyse seg opp etter sofaen på bare litt over en uke.. Så skjer mye:) Men håper det bare er en periode. Kan evnt prøve å ikke gi smokken men "hysje" og stryke litt på ryggen. Slik han ikke blir avhengig av å våkne for å få smokken..

Skrevet

Sånn endringer i søvnen skjer hele tiden, er sikkert utviklingssprang. Har han lært seg noe nytt i det siste? Er slitsomt ja:( 

Anonymous poster hash: 886e2...c3b
Skrevet

Sånn endringer i søvnen skjer hele tiden, er sikkert utviklingssprang. Har han lært seg noe nytt i det siste? Er slitsomt ja:( 

Anonymous poster hash: 886e2...c3b

Som jeg skrev har han både lært seg å krype, sette seg opp selv og reise seg opp menst han holder seg i sofaen:) ser at jeg skrev røyse, haha sunnmørsdialekta datt inn..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...