Gå til innhold

Alvorlig talt!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!

Anonymous poster hash: c08ce...fa7

Skrevet

Måtte le litt nå, jeg😋

Anonymous poster hash: cd093...915

Skrevet

Det står i artikkelen at minnestunden er like mye en demonstrasjon for å vise at man på ingen måte aksepterer denne hendelsen, og det synes jeg er helt ok. Man kan diskutere til man blir grønn i ansiktet ang båndtvang og løse hunder - det er uansett IKKE tillatt å avlive hund på den måten som ble gjort i denne saken. Jeg synes dessuten det er hårreisende at vedkommende som skjøt hunden var en så elendig skytter at han traff hunden i låret på kloss hold.

Skrevet

Måtte le litt nå, jeg😋

Sikkert koselig når du mister en av dine nærmeste, og folk står å latteliggjør i bakgrunnen..

Anonymous poster hash: 09280...081

Skrevet

Måtte le litt nå, jeg😋

Sikkert koselig når du mister en av dine nærmeste, og folk står å latteliggjør i bakgrunnen..

Skrevet

Måtte le litt nå, jeg

Familien min er de nærmeste, dyrene er absolutt ikke like mye verdt som folk.

Anonymous poster hash: 8abec...9e1

Skrevet

Måtte le litt nå, jeg

Og det er din personlige mening. Mine 2 nærmeste er mitt barn og min hund. De fleste ser på hunden son et familiemedlem man tilbringer dagene sammen med. Elsker, og tar vare på. Du er bare stygg og burde skamme deg som sitter å ler over en minnenmarkering av en manns beste venn!!! Uansett hva som har skjedd

Skrevet

Det står i artikkelen at minnestunden er like mye en demonstrasjon for å vise at man på ingen måte aksepterer denne hendelsen, og det synes jeg er helt ok. Man kan diskutere til man blir grønn i ansiktet ang båndtvang og løse hunder - det er uansett IKKE tillatt å avlive hund på den måten som ble gjort i denne saken. Jeg synes dessuten det er hårreisende at vedkommende som skjøt hunden var en så elendig skytter at han traff hunden i låret på kloss hold.

Om det er lov eller ikke vil jo vise seg når politiet er ferdig med etterforskningen sin. Eller vet du om en lovtekst hvor det står spesifikt at det ikke er lov?

Og jeg spør nå fordi jeg ikke vet, ikke for å være ironisk.

Anonymous poster hash: b6ac6...52d

Skrevet

Det er lov å avlive hund på inngjerdet sauebeite, uten at hunden har gått til angrep på sauene enda. Det var ikke snakk om fjellstrekning, det var innmarksbeite der hunden ikke har noe å gjøre i det hele tatt. At han som skjøt burde ha fått oppdatering i jegerprøvekurs og oppskyting er en annen sak, dyret skal ikke pines.

Anonymous poster hash: 989ae...71d

Skrevet

Måtte le litt nå, jeg

Og det er din personlige mening. Mine 2 nærmeste er mitt barn og min hund. De fleste ser på hunden son et familiemedlem man tilbringer dagene sammen med. Elsker, og tar vare på. Du er bare stygg og burde skamme deg som sitter å ler over en minnenmarkering av en manns beste venn!!! Uansett hva som har skjedd

Så du blir like lei deg om hunden dør som om barnet ditt dør? Skremmende. Ja man skal ta godt vare på dyr, men likevel. Barna kommer først.

Anonymous poster hash: 1b77e...8d3

Skrevet

Sinnsykt at noen behandler hunden sin som likeverdig med mennesker. Det er helt på trynet.

Skrevet

Måtte le litt nå, jeg

Så du blir like lei deg om hunden dør som om barnet ditt dør? Skremmende. Ja man skal ta godt vare på dyr, men likevel. Barna kommer først.

Anonymous poster hash: 1b77e...8d3

Når har jeg sagt det? Jeg sier at det er mine 2 nærmeste. Og det er det. Hadde blitt helt knust hvis hunden min ble revet vekk fra meg. Å miste et barn er helt klart noe annet, pg jeg har aldri sammenliknet det heller ;)

Skrevet

Sinnsykt at noen behandler hunden sin som likeverdig med mennesker. Det er helt på trynet.

Det er stor forskjell på å oppdra den som menneske og ha like sterke følelser for hunden som et menneske. Jeg oppdrar mine hunder som hunder og mine barn som barn og er like glad i hele gjengen. Hvis du ikke liker dyr er det greit men skjønner ikke hvorfor du skal stikke nesen din bort i andres følelser. Pass på deg selv!

Anonymous poster hash: 58f5a...b0d

Skrevet

Med alt det forferdelege som skjer i verda, synes eg at det er betenkeleg at slikt vekker slikt engasjement.

Skrevet

Måtte le litt nå, jegAnonymous poster hash: cd093...915

Sikkert koselig når du mister en av dine nærmeste, og folk står å latteliggjør i bakgrunnen..Anonymous poster hash: 09280...081

Familien min er de nærmeste, dyrene er absolutt ikke like mye verdt som folk. Anonymous poster hash: 8abec...9e1

Som om du kan definere det for oss alle. Det er mange som synes dyr er like mye verdt. Vi er jo dyr selv. Bare på toppen av næringskjeden pga vår intelligens. Gjør det oss mer verdt?

Anonymous poster hash: 401fc...200

Skrevet

Med alt det forferdelege som skjer i verda, synes eg at det er betenkeleg at slikt vekker slikt engasjement.

Alt er relativt. Er på et vis enig, men vi må fortsatt kunne engasjere oss for små saker selv om det skjer mye verre ting rundtom.

Skrevet

Sinnsykt at noen behandler hunden sin som likeverdig med mennesker. Det er helt på trynet. Anonymous poster hash: 8abec...9e1

Er du litt høy på deg selv? Sinnsykt faktisk.

Skrevet

Vanvittig teit og ubetenksom kommentar. Kan jo si det på en annen måte du kanskje forstår bedre. Du som er så for lærerenes rettigheter, hvorfor klage på arbeidsforholdene når det finnes så mange forferdelige arbeidssituasjoner rundt i verden. Du har det vel ikke ille sammenlignet med barnearbeidere i østen, så hvorfor klage så mye?

Skrevet

Helt normalt hadde en liksom-nyhetssak om at innbyggerne i Gaza skulle skaffe seg hundevalper for at nordmann skulle bry seg mer om det som skjer der nede. Veldig treffende!

Jeg syns det er helt pinlig, latterlig, tragisk og trist at hundedødsfall skaper så stort engasjement og at så mange møter opp for å minnes en j_vla hund. Deler minner om hunden og de kan få tennisball med hundens navn så kan de tenke på den hver gang man leker med ballen. Sykt!

Skrevet

Det eneste som er sykt er hvordan enkelte lar seg provosere av at folk hadde en minnestund for en hund som ble drept. Ja, hva da med at mer grusomme ting skjer ute i verden? Det er et så dårlig argument for at man ikke skal bry seg om det som skjer her hjemme. Skal man ikke klage på at ammingen gjør vondt, eller at man revnet fra A til Å under fødselen, da, fordi det er folk som har det verre? Dere har misforstått litt her i livet...

La folk få sørge over hunden, la de få demonstrere, la de få bry seg uten at andre skal bli provoserte og sure...

Skrevet

Helt normalt hadde en liksom-nyhetssak om at innbyggerne i Gaza skulle skaffe seg hundevalper for at nordmann skulle bry seg mer om det som skjer der nede. Veldig treffende!

Jeg syns det er helt pinlig, latterlig, tragisk og trist at hundedødsfall skaper så stort engasjement og at så mange møter opp for å minnes en j_vla hund. Deler minner om hunden og de kan få tennisball med hundens navn så kan de tenke på den hver gang man leker med ballen. Sykt!

Haha, er nok bare deg det er noe veldig galt med. Håper du ikke har barn.

Skrevet

Haha, er nok bare deg det er noe veldig galt med. Håper du ikke har barn.

Hva har det med saken å gjøre? Tror forøvrig ikke det bare er meg det er noe galt med, men det er helt greit at du syns det.

Og selvfølgelig skal man få klage på små ting og la saker her hjemme også gå inn på en, men jeg personlig synes engasjementfokuset er på et veldig spesielt sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...