Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Jeg har en sønn som går i privat Barnehage. Og i barnehagen lukter det mugg og fukt, rett og slett gammel råte! Dette er særlig ille om vinteren. Sønnen min har astma så jeg merker at han blir dårligere de dagene han er tilbake i bhg etter sykdom ( han er mye syk, og ja jeg vet at andre faktorer kan være årsak) Det jeg faktisk lurer på ( litt rart spm) er rett og slett om det er noe sted jeg kan ringe anonymt sånn at noen kan komme på tilsyn og måle fukt osv. Jeg har tatt opp med de amsatte at det lukter mugg lang vei men får bare til svar at det er gamelt bygg osv! Anonymous poster hash: 247bb...08b
skjotta Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Kontakt kommunen og be dem føre tilsyn. Skjer der ikke noe etter det kontakter du fylkesmannen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Kommunen som antagelig gir støtte hadde jeg loka. Eller spurt på helsestasjon om hva di sier eller råder til Anonymous poster hash: 81ca2...075
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Ok, det er kommunen som er ansvarlig selv om barnehagen er privat?? Det er faktisk også et kommunalt bygg det de leier! Anonymous poster hash: 247bb...08b
skjotta Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Kommunen har ansvar for tilsyn med alle barnehager de deler ut støtte til.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Ok, det er kommunen som er ansvarlig selv om barnehagen er privat?? Det er faktisk også et kommunalt bygg det de leier! Anonymous poster hash: 247bb...08b Vel da er det jo ingen tvil - eier av bygget er ansvarlig, så da kontakter du jo kommune. Anonymous poster hash: 037f1...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå