Gå til innhold

Bare et lite spm ang barnehage


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn som går i privat Barnehage.

Og i barnehagen lukter det mugg og fukt, rett og slett gammel råte!

Dette er særlig ille om vinteren.

Sønnen min har astma så jeg merker at han blir dårligere de dagene han er tilbake i bhg etter sykdom ( han er mye syk, og ja jeg vet at andre faktorer kan være årsak)

 

Det jeg faktisk lurer på ( litt rart spm) er rett og slett om det er noe sted jeg kan ringe anonymt sånn at noen kan komme på tilsyn og måle fukt osv.

Jeg har tatt opp med de amsatte at det lukter mugg lang vei men får bare til svar at det er gamelt bygg osv!

 

Anonymous poster hash: 247bb...08b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt kommunen og be dem føre tilsyn.

 

Skjer der ikke noe etter det kontakter du fylkesmannen.

Skrevet

Kommunen som antagelig gir støtte hadde jeg loka. Eller spurt på helsestasjon om hva di sier eller råder til

 

Anonymous poster hash: 81ca2...075

Skrevet

Ok, det er kommunen som er ansvarlig selv om barnehagen er privat??

Det er faktisk også et kommunalt bygg det de leier!

 

Anonymous poster hash: 247bb...08b

Skrevet

Kommunen har ansvar for tilsyn med alle barnehager de deler ut støtte til.

Skrevet

Ok, det er kommunen som er ansvarlig selv om barnehagen er privat??

Det er faktisk også et kommunalt bygg det de leier!

 

Anonymous poster hash: 247bb...08b

Vel da er det jo ingen tvil - eier av bygget er ansvarlig, så da kontakter du jo kommune.

 

Anonymous poster hash: 037f1...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...