Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Hun er på vei ut av et forhold som har vist seg å bli et tøft brudd. Hun vil bare være i fred og trekker seg helt unna. Jeg får så vondt og sliter med å ikke kontakte henne. Har sagt jeg er her for henne uansett og hun vet hvor jeg er. Vi sier alt til hverandre og det er tøft å vite st hun har det så vondt. Hva gjør jeg? Bare lar henne være? Er redd hun bare sier det men kanskje ikke helt mener det og at jeg er uføldom om jeg trekker meg vekk... Tips? Anonymous poster hash: 4c7cd...bc3
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Ja, la henne være. Jeg er litt lik venninnen din tror jeg, for når jeg har det veldig vanskelig vil jeg også være alene, og bearbeide ting selv. Så snakker jeg heller om det når jeg har kommet over verste kneika. Anonymous poster hash: f693f...70f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Ja, la henne være. Jeg er litt lik venninnen din tror jeg, for når jeg har det veldig vanskelig vil jeg også være alene, og bearbeide ting selv. Så snakker jeg heller om det når jeg har kommet over verste kneika. Anonymous poster hash: f693f...70f Slik er jeg og. Liker best å "sørge i fred", og håper mine nærmeste kjenner meg godt nok til å ikke mase. Tilby deg heller å hjelpe med flytting eller andre praktiske ting (-barnevakt?). Anonymous poster hash: 92ae8...37f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå