Gå til innhold

Liker ikke opprinnelsen til mannen min :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke rasistisk altså, de er fra Sandefjord. Men de er så utrolig Whitetrash og grilldress liksom. Ikke at jeg er noen vestkantfrue selv. Men føler meg ikke hjemme sammen med de og blir litt flau når vi treffer de offentlig. Mannen min deler min mening, men nå tror jeg at jeg bør holde kjeft om det for det virker litt sårt. Vet jeg bare må bite tennene sammen, men jeg blir helt satt ut når de snakker.

Anonymous poster hash: 8a261...b2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke rasistisk altså, de er fra Sandefjord. Men de er så utrolig Whitetrash og grilldress liksom. Ikke at jeg er noen vestkantfrue selv. Men føler meg ikke hjemme sammen med de og blir litt flau når vi treffer de offentlig. Mannen min deler min mening, men nå tror jeg at jeg bør holde kjeft om det for det virker litt sårt. Vet jeg bare må bite tennene sammen, men jeg blir helt satt ut når de snakker.

Det verste er at nå heter jeg det samme som de.

Skrevet

Unnskyld meg!

Er det noe i veien med deg???

Anonymous poster hash: 0bec0...fba

Skrevet

Det verste er at nå heter jeg det samme som de.

Hvis det er det verste kan det ikke være ille.

Skrevet

Kunne da vært verre enn Sandefjord vel ;)

Anonymous poster hash: 8d922...b39

Skrevet (endret)

Har sikkert supre grilldressar på sparkjøp. Om du kjøper matchande til deg og mannen (gjerne med omvendte fargar) glir de nok rett inn ;)

For å vere alvorlig; harryfaktoren smittar nok ikkje over, ingen kjem til å tenke annleis om deg etter å ha sett deg saman med dei. Ingen grunn til å vere flau, alle har nok med å bry seg om deira eiga dysfunskjonelle slekt. Alle har slektningar som er så ulik ein sjølv at ein ikkje forstår dei. For alt du veit kan du vere den rare som ein helst vil gøyme vekk i svigers sine auge.

Endret av ★
Skrevet

Nå skal jeg late som om jeg ikke tror du troller..

Er det så farlig at de er harry da? Prøv å slapp av og kos deg sammen med svigerfamilien. Det er ikke alle man går overens med, men du må prøve å få det sosiale til å fungere når de er en del av din (sviger)familie.

Det er mye rart i min familie og det hender faktisk mannen min blir litt satt ut av det som blir sagt. Allikevel, han gidder ikke legge energi i å bli flau, provosert eller irritert, han prøver heller å finne positive ting i samtaler.

Skrevet (endret)

If you can't beat them ... osv.

Bare å hoppe i grilldress og crocks, sett på Sven Ingvars på full guffe og sett nesen mot campingplassen på Fuglevik ... eller kanskje en tur med Danskebåten??

Alltid kjekt med en tur uttaskjærs :D

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Men det er jo opprinnelsen hans som har vært med på å gjøre ham til akkurat den mannen du valgte å gifte deg med? Jeg antar at de har mange andre egenskaper i tillegg til å være harry og like grilldresser. Prøv å fokusere på dem i stedet. Er du generelt usikker på deg selv tror du? Er jo ikke sååå vanlig for voksne folk å tro at andres anseelse "smitter". 

Skrevet

Var nylig i stort familieselskap med samboers familie. Guuuud så mange rare mennesker på en plass!! 😄 Men vettu hva? Det bryr meg midt i ryggen!! De er snille og gode mennesker, de er glade i hverandre og tar vare på hverandre. De tok meg og barna mine imot med åpne armer for noen år siden da jeg ble sammen med min samboer 😍 Hvis familien til din mann er noe i nærheten av familien til min samboer, er det da vel ett fett om de er Harry i dine øyne? Det er der mannen du elsker kommer fra, så noe riktig må de da ha gjort ? Livet er fort kort til å være flau over grilldresser !!

Anonymous poster hash: baf96...fb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...