Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Hvor mye hadde dere i mnd da? Og hvilke stønader fikk du? Lurer på å gå tilbake på skolen igjen etter permisjonen men er redd for at det ikke skal gå rundt økonomisk Anonymous poster hash: 5ac27...bea
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Hadde ca.12000,- i overgangsstønad, dobbel barnetrygd, stipend på ca. 3500,- og bidrag på 700,- Klarte oss fint på det. Anonymous poster hash: ca592...c26
aanonym Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Hadde full overgangsstønad, dobbel barnetrygd og stønad til barnetilsyn + bidrag.Det ble ca 17-18000. Noen år siden, men klarte oss fint på det. Fikk studentleilihjet og arvet/kjøpte brukt. Det nytter ikke å være med på utstyskarusellen, men det går helt fint. Gjorde ferdig høyere grad, veldig glad for det.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Som alenemor og student (med overgangsstønad) får du mer utbetalt enn om du er et studentpar med barn. Så det er absolutt til å leve av (spesielt om du får studentleilighet). :-) Lykke til! :-D Ps, jeg var en del av et studentpar, og ønsker ikke å starte diskusjon om ulikheter i støtteordninger. :-) Anonymous poster hash: ff0db...c3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå