Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Jeg trenger litt tips til hva som er greit og ha i fryseboksen, hva gir raske middager Akkurat nå har jeg : - ørret- og laksefileter - kyllingfileter - kjøttdeig - bacon - hjemmelagde kjøttboller og kjøttkaker - rips, blåbær, bringebær og jordbær til smoothie - ripssyltetøy og bringebærsyltetøy - fylt torsk - brokkoli - scampi - strimlet svinekjøtt - kalkunfilet - pitabrød - fiskepinner Anonymous poster hash: 2e545...049
kråkemamma Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 3 middager tacosuppe Laks Torsk Svinefilet Koteletter Spareribs Bacon Jordbærsyltetøy Ymse frukt og bær til smoothie Pitabrød Brød Is Kyllingkjøttdeig Kyllingfilet Erter Lapskausblanding Spinat Reinsdyrfilet Fiskepinner Må være noe mere Har 6 fryseskuffer og en liten fryser. Stappfullt....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 pommesfrites isbiter wokblanding et brød Altså litt skrapa nå. Men skal storhandle i sverige i morgen, og det lureste og beste jeg skal kjøpe da er i allefall kjøttdeig. Kjøper ca 4 kg. Tar to never i hver brødpose, klapper flatt og fryser ned. Mange middager også tar det veldig liten plass:) Anonymous poster hash: 7e01f...2f6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Isbiter og en flaske vodka hahaha, hvorfor er jeg ikke overrasket Anonymous poster hash: 2e545...049
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 pommesfrites isbiter wokblanding et brød Altså litt skrapa nå. Men skal storhandle i sverige i morgen, og det lureste og beste jeg skal kjøpe da er i allefall kjøttdeig. Kjøper ca 4 kg. Tar to never i hver brødpose, klapper flatt og fryser ned. Mange middager også tar det veldig liten plass:) Anonymous poster hash: 7e01f...2f6 Vil du dele noen tips til hva du bruker kjøttdeig til? Anonymous poster hash: 2e545...049
elinna Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 - svinefilet - kjøttdeig - hamburgerbrød - brød - kyllingfilet - kjøttdeig - isbiter - is - ulike sauser - bær
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Akkurat nå er det mye bær, litt fisk, noen boller, is, middagsrester og litt annet. Anonymous poster hash: 25d02...c6a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 Isbiter og en flaske vodka Vodka er ikke særlig classy og glammis 😵 Anonymous poster hash: 61c61...bde
MammantilNurket Skrevet 7. august 2014 #10 Skrevet 7. august 2014 Isbiter og en flaske vodka Vodka er ikke særlig classy og glammis 😵 Anonymous poster hash: 61c61...bde Du skjønner da at jeg tøyser
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #11 Skrevet 7. august 2014 Akkurat NÅ har jeg oppskjært frukt, selvplukkede bær, vårruller, pizzabunner, hjemmebak brød, en standard sjokoladekake og en mandelsjokoladekake, noen solskinnsboller, paideig, fryseelement, vannflasker (siden jeg er blitt avhengig av isvann etter denne varmen), to bokser is og noen pinneis og isbitposer. Porsjonspakker med lasagne og noen pizzastykker. Tror det var alt. For å skryte litt så ser jeg nå at alt er hjemmelaget, utenom den ene boksisen. Anonymous poster hash: 41343...8f1
trekkoppfugl Skrevet 7. august 2014 #12 Skrevet 7. august 2014 vi har ALLTID (det har bare blitt sånn) Bær, kyllinglår, reker, filodeig, hjemmelaget kraft og selskapserter i fryseren. Om sommeren har vi is, Om høsten har vi alltid fårikålkjøtt, og om vinteren har vi ustekte kanelboller. Ikke så stor fryser, dessverre. Elsker fryser!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #13 Skrevet 7. august 2014 Litt for mye i øyeblikket. To lammelår og en lammebok. Et fenalår. 6-8 middager med lammekjøtt. Frossen fisk direkte fra fiskebåt. Selvplukket jordbær, solbær, bringebær, blåbær, multer. Tror det ligger litt plummesylte og rabarbrasylte fra i fjor. Har noen ytrefileer av storfe og litt karbonadedeig der også. Har litt sopp fra i fjor også. Og så har jeg noe hjemmelaget kraft. Må spise lammelår slik at jeg får plass til mer når det kommer ferskt. Må også få litt mer fisk i fryseren. Det var vel det meste.... trur eg Forresten, har noe bringebær- og jordbærsylte der også, og muligens noe blåbærsylte. Spiser så lite sylte, at det forsvinner ikke. Har derfor begynt å heller fryse ned hele bær, for de blir brukt i smoothies, desserter osv. Anonymous poster hash: 4299f...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå