Gå til innhold

Mannen prøvde å oppfylle fantasi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hit, kommanderte han. Han slengte meg ned i sofaen, vrengte av meg shortsen.

Nei, jeg må i dusjen først, gav jeg beskjed om.

Hold kjeft og nyt, sa han og kjørte punken inn i meg.

Jeg var ikke forberedt, ikke kåt og fikk bare vondt. Prøvde å være med, men hadde ingen nytelse.

Jeg måtte avbryte det hele pga det gjorde vondt. Han er sur fordi jeg visst nok aldri vil prøve noe nytt og annerledes (les:analsex og sære kostymer)

Han skulle visst nok være dominant og bare ta meg. Ja, det er utrolig sexy og tennende med en som kan det og er dominant med hele kroppsspråket. Dette slo bare feil.

Jeg har nok såret egoet hans ved å avbryte.. :(

Anonymous poster hash: dc0e3...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Punken=pikken

Skrevet

Huff, hahahha! Stakkars punken og stakkars deg :D 

Anonymous poster hash: cbe64...507
Skrevet

Ja det er vel det som skiller fantasi jeg real life ...

Men han skal jo ha for forsøket ;)

Anonymous poster hash: 173b5...edf

Skrevet

Ja, han skal ha for forsøket.

Jeg har blitt dominert før. Likte det veldig godt. Men det var av en dominant, musluløs mann. Og vi hadde ingen barn. Mannen er litt metroseksuell. I vårt forhold har JEG buksene. Da ble dette helt feil for meg.

Vi har i det siste snakket litt om fantasier, jeg har klart å gjennomføre noen av hans, men det vanskelig. Og så er det greit å informere den andre part i hvertfall.

:) hi

Skrevet

Og så er det greit å informere den andre part i hvertfall.

:) hi

Jeg skjønner veldig godt hva du mener, men jeg kan ikke noe for det, jeg får likevel litt komisk bilde av hvordan han informerer deg om det.

"Er det greit om jeg dominerer deg i kveld, kjære?"  :fnise:

Anonymous poster hash: f2898...e8f

Skrevet

He he. Nei.. For kleint.

Må være litt tent på hverandre, varme litt opp først og så kan mannen ta kontrollen.

Enten det er i senga eller på skogstur. Bare bli dyrisk og forsyne seg. :):D

Ok. Må innrømme at jeg savner det litt da.

Hi ☺️

Skrevet

Du skulle tatt grep, og henta glidemiddel! ;) 

Anonymous poster hash: 4d8ed...557
Skrevet

Kommer ikke over "punken" jeg.

Anonymous poster hash: cf1e2...66c

Skrevet

Er ikke det du beskriver her en voldtekt?

Anonymous poster hash: e9f66...a67

Skrevet

Nei, ikke hvis dette er en fantasi hun har uttrykt at hun har. Jeg og min mann har også prøvd dette. Men jeg holdt på å le meg i hjel.

Anonymous poster hash: 001f4...68a

Skrevet

Har du blitt voldtatt noen gang?

Det har jeg: første gang som jomfru av en bekjent, andre gang en overfallsvoldtekt... Og det jeg fantaserer om er milevis fra det jeg har opplevd.

Hi

Skrevet

Det har jeg: første gang som jomfru av en bekjent, andre gang en overfallsvoldtekt... Og det jeg fantaserer om er milevis fra det jeg har opplevd.

Hi

Huff! Jeg har virkelig ikke ord. Så forferdelig grusomt, og det første gangen også! :(

Jeg håper du har opplevd noe mer spesielt etter det og at det ble til noe som er verdt å huske?

Jeg unner virkelig ikke selv de jeg hater som mest intenst å oppleve det du har vært gjennom. Stakkars menneske! Det går tydeligvis greit med deg siden du klarer å både ha nærhet med typen, sex ikke minst, og at på til, siden du er så tøff at du våger å være åpen om det! :)

Håper det er sår som leges i det minste.

Skrevet

Hi

Huff! Jeg har virkelig ikke ord. Så forferdelig grusomt, og det første gangen også! :(

Jeg håper du har opplevd noe mer spesielt etter det og at det ble til noe som er verdt å huske?

Jeg unner virkelig ikke selv de jeg hater som mest intenst å oppleve det du har vært gjennom. Stakkars menneske! Det går tydeligvis greit med deg siden du klarer å både ha nærhet med typen, sex ikke minst, og at på til, siden du er så tøff at du våger å være åpen om det! :)

Håper det er sår som leges i det minste.

Ja nå går det greit, tiden leger sår, men jeg kan få backflash til hendelser, og da har jeg vondt lenge. Klarer ikke sex, klarer ikke fysisk nærhet. Men det kommer sjeldnere. Hadde noen år der jeg slet med depresjon, angst, søvnvansker, panikk.. Men det roet seg når jeg flyttet fra byen det skjedde.

Ja, jeg har opplevd fantastisk sex også. Intimt og nært, men for meg er det vanskelig å gjøre sex til noe som handler om kjærlighet. Det er en dyrisk drift og nødvendig for å få barn. Det er veldig godt, men jeg distanserer meg nok en del..

Nærhet for meg er mer mentalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...