Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Da jeg hentet jenta mi på 1år i bhg. idag sa de at hun hadde bæsjet mens hun sov og var derfor litt sår på rompa. I tilligg var hun fult påkledd, glovarm og satt i vogna og svetta. Hun har aldri bæsjet i søvne hjemme. Hun skrek hele veien hjem. Da jeg tok av bleia hadde hun størknet avføring på seg og var veldig hoven og rød. skrek da jeg dusjet henne. Kunne ikke sitte for da fikk hun vondt. Gikk bare rundt, eller sto stille og skrek hele ettermiddagen. Jeg er så forbanna på bhg. Det var første dagen hennes hun var alene nesten en hel dag hos de. Kjønner ingenting, hun må jo ha skriket eller noe mens hun lå i vogna vel... ER BARE SÅ FORBANNA Anonymous poster hash: 79455...7be
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 ??? Anonymous poster hash: 86b5b...1f4
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Det har jeg også opplevd. Ta det opp med ledelsen, blir ikke bedre om du ikke setter foten ned med en gang. Mye slikt desverre, desto viktigere å si fra Anonymous poster hash: 25a3c...652
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Jeg kjønnet heller ingenting. Hun har sikkert skriket. Anonymous poster hash: 4cf13...7e4
ærlig talt Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 (endret) Jeg hadde nok også vært rimelig forbannet og påminnet dem neste dag, og neste dag og neste dag..osv..om at de skal være ekstra på vakt siden hun er sår i rumpa. Om hun aldri har bæsjer i søvne før hjemme kan det hende at det skjedde i bhg, men det skal som oftest mye til før et barn blir så sårt som datteren din. Kanskje har hun gått med bæsj i bleia lenger enn kun i sovetiden? Og hvorfor vasket dem ikke datteren din ordentlig i bhg? Endret 7. august 2014 av ærlig talt
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Det har jeg også opplevd. Ta det opp med ledelsen, blir ikke bedre om du ikke setter foten ned med en gang. Mye slikt desverre, desto viktigere å si fra Anonymous poster hash: 25a3c...652 Jeg har tenkt å ta en samtale med de imorgen. Er bare så sjokkert over at folk som hevder å ha jobbet der i 20 år, ikke klarer å forebygge noe sånt/ vaske ungen ordentlig. Anonymous poster hash: 79455...7be
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Høres ut som LATSKAP - bæsjen til en ettåring stinker fryktelig! Høres absolutt ikke bra ut:-( Anonymous poster hash: 44f2d...fe6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Blir så sint når jeg leser slikt! Fortell hvordan det gikk da du tok det opp! Anonymous poster hash: f7a13...28e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 Datteren min hadde heller aldri bæsjet i søvne før hun gjorde det i bhg, hun var ny og utrygg og derfor bæsjet hun ikke før hun sovnet og slappet av i kroppen. Hun var sår når hun våknet men hadde ikke skreket og ja jeg stoler helt og fullt på damene som jobber der. Så det er klart det er mulig. at hun derimot ikke var vasket helt ren er noe du må ta opp skikkelig, om det ikke er slik at det ikke hadde kommet ny bæsje bleie hjemme og ikke kan komme av den. Noen ganger kan bæsj gjøre de veldig sår veldig fort også hvis de har spist noe spesielt/nytt så det trenger ikke være slik at barnet har gått med bleien lenge. Skjønner at du er lei deg og sint på ditt barns vegne men å brøle det ut til personalet spesielt at du ikke tror på det du sier om du ikke har bevis for det motsatte gjør ikke bhg opplevelsen til noe bedre...... Få roet deg ned og ta det opp på en saklig måte. Anonymous poster hash: 16b5b...ccd
Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Datteren min hadde heller aldri bæsjet i søvne før hun gjorde det i bhg, hun var ny og utrygg og derfor bæsjet hun ikke før hun sovnet og slappet av i kroppen. Hun var sår når hun våknet men hadde ikke skreket og ja jeg stoler helt og fullt på damene som jobber der. Så det er klart det er mulig. at hun derimot ikke var vasket helt ren er noe du må ta opp skikkelig, om det ikke er slik at det ikke hadde kommet ny bæsje bleie hjemme og ikke kan komme av den. Noen ganger kan bæsj gjøre de veldig sår veldig fort også hvis de har spist noe spesielt/nytt så det trenger ikke være slik at barnet har gått med bleien lenge. Skjønner at du er lei deg og sint på ditt barns vegne men å brøle det ut til personalet spesielt at du ikke tror på det du sier om du ikke har bevis for det motsatte gjør ikke bhg opplevelsen til noe bedre...... Få roet deg ned og ta det opp på en saklig måte. Anonymous poster hash: 16b5b...ccd Snakket med barnehagen idag. De var veldig forståelsesfulle og beklaget det som hadde skjedd. De mente at hun ikke ble vasket godt nok fordi hun skrek så mye da de skulle vaske henne. Vi ble enige om at de skulle vaske henne ordentlig uansett hvor mye hun skrek og at de skulle sjekke bleia hvis hun lå i vogna og skrek. Synes de taklet det kjempe bra. Anonymous poster hash: 79455...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå