Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Når jeg har kjæreste tar det aldri særlig lang tid før jeg nesten slutter å tenne på de. Har nå hatt en kjæreste i ca 6 mnd. Det er veldig alvorlig og vi snakker om giftermål. Han er min store kjærlighet og jeg er hans😊. Men! I begynnelsen er jeg tent hele tiden og sex er gøy og spennende. Allerede nå kjeder jeg meg og må fantasere om andre mens vi har sex. Og visst jeg kan unngå sex så gjør jeg det😜. Mens han vil ha sex hele tiden! Han er super pen og sexy og virkelig drømmemannen. Så hva er det som feiler meg?? Jeg begynner å se på kompisen hans og fantaserer og utroskap. Selv om jeg ikke har planer el lyst til å være utro!! Men jeg er en som tenner på spenning. Hva som gjør dette? Er det andre som har det som meg? Eg blir så lei og frustrert av meg selv 😔.. Anonymous poster hash: 1f237...a57
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Er som meg. Holder ut det første året og da blir sex kjedelig. Har fire forhold bak meg og likt i alle. Elsker mannen min, men etter fem år så ersex kjedelig og tamt. Anonymous poster hash: 2a7c1...e83
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Men vet du HVA som gjør at vi blir sånn?😜 for det er vel ikke vanlig å ha det slik vel?? Blir gal av meg selv. Føler meg unormal 😔 Anonymous poster hash: 1f237...a57
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Men får du ikke tilbake spenningen i perioder heller? For meg går det litt i bølgedaler.. Hva med å prøve å ha sex på steder dere er i fare for å bli ferska ell? Piffer opp forholdet vårt hvertfall:) Anonymous poster hash: 0d5cd...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå