Optatium Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Jeg bestilte fra iherb tidligere i sommer, og fikk rask levering på døren med DhL. Skulle gjerne bestilt noe igjen, men nå er jeg på jobb igjen straks og vil ikke ha mulighet til å være hjemme på dagtid. Hva skjer med leveringen da? Eventuelt, går det an å bestille med annen levering?
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 De ringer og spør hvor jeg er, og tilbyr seg å komme på jobb. Nå har vi skrevet under på et papir som gjør at de bare kan sette det på trappa og vi trenger ikkr signere. .. bestiller litt ja
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Betaler man ekstra for dhl? Anonymous poster hash: b0e9f...988
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Jeg betaler 40 kr i frakt for å få det på døra
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 De ringer ja, og kommer dit du er 😀 Anonymous poster hash: 6e0d0...f4c
Optatium Skrevet 7. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2014 De ringer og spør hvor jeg er, og tilbyr seg å komme på jobb. Nå har vi skrevet under på et papir som gjør at de bare kan sette det på trappa og vi trenger ikkr signere. .. bestiller litt ja Det hørtes kjekt ut! Hvordan ordnet du det? Jeg jobber som lærer, og kan ikke uten videre gå fra jobb.. Men kan kanskje min mann til å ta imot!
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 De ringer og spør hvor jeg er, og tilbyr seg å komme på jobb. Nå har vi skrevet under på et papir som gjør at de bare kan sette det på trappa og vi trenger ikkr signere. .. bestiller litt ja Det hørtes kjekt ut! Hvordan ordnet du det?Jeg jobber som lærer, og kan ikke uten videre gå fra jobb.. Men kan kanskje min mann til å ta imot! Han foreslo det selv etter å ringt xantall ganger;) mannen din kan og ta imot ja
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Jeg bestiller alltid den billigste frakta og da må jeg hente den på postkontoret.
Gjest mphs Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Jeg bestiller alltid den billigste frakta og da må jeg hente den på postkontoret. Samme gjør jeg. Da kan jeg hente når det passer.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 Jeg bestiller alltid den billigste frakta og da må jeg hente den på postkontoret. Samme gjør jeg. Da kan jeg hente når det passer. Men da tar det mye lengre tid
Gjest mphs Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Jeg bestiller alltid den billigste frakta og da må jeg hente den på postkontoret. Samme gjør jeg. Da kan jeg hente når det passer. Men da tar det mye lengre tid Sikkert, men det gjør meg ingen ting å vente 14 dager. Jeg bestiller slik at jeg ikke går tom før neste sending kommer
Optatium Skrevet 8. august 2014 Forfatter #13 Skrevet 8. august 2014 Tusen takk for svar! Gjør meg ingenting å vente litt, så blir nok posten neste gang :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2014 #14 Skrevet 8. august 2014 Ja, det var det med å huske å bestille før man gikk tom ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå