Gå til innhold

Iherb og levering - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte fra iherb tidligere i sommer, og fikk rask levering på døren med DhL. Skulle gjerne bestilt noe igjen, men nå er jeg på jobb igjen straks og vil ikke ha mulighet til å være hjemme på dagtid. Hva skjer med leveringen da? Eventuelt, går det an å bestille med annen levering?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

De ringer og spør hvor jeg er, og tilbyr seg å komme på jobb. Nå har vi skrevet under på et papir som gjør at de bare kan sette det på trappa og vi trenger ikkr signere. .. bestiller litt ja :P

Skrevet

Betaler man ekstra for dhl?

Anonymous poster hash: b0e9f...988
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg betaler 40 kr i frakt for å få det på døra

Skrevet

De ringer ja, og kommer dit du er 😀

Anonymous poster hash: 6e0d0...f4c

Skrevet

De ringer og spør hvor jeg er, og tilbyr seg å komme på jobb. Nå har vi skrevet under på et papir som gjør at de bare kan sette det på trappa og vi trenger ikkr signere. .. bestiller litt ja :P

Det hørtes kjekt ut! Hvordan ordnet du det?

Jeg jobber som lærer, og kan ikke uten videre gå fra jobb.. Men kan kanskje min mann til å ta imot!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det hørtes kjekt ut! Hvordan ordnet du det?

Jeg jobber som lærer, og kan ikke uten videre gå fra jobb.. Men kan kanskje min mann til å ta imot!

Han foreslo det selv etter å ringt xantall ganger;) mannen din kan og ta imot ja

Skrevet

Jeg bestiller alltid den billigste frakta og da må jeg hente den på postkontoret. :)

Skrevet

Jeg bestiller alltid den billigste frakta og da må jeg hente den på postkontoret. :)

Samme gjør jeg. Da kan jeg hente når det passer.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Men da tar det mye lengre tid ;)

Skrevet

Men da tar det mye lengre tid ;)

Sikkert, men det gjør meg ingen ting å vente 14 dager. Jeg bestiller slik at jeg ikke går tom før neste sending kommer :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Gjør meg ingenting å vente litt, så blir nok posten neste gang :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det var det med å huske å bestille før man gikk tom ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...