Gå til innhold

Jeg er så stolt!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater å jogge verste form for trening jeg gjør. Løper mye hvis jeg spiller ballspill men det regner jeg ikke som løping siden jeg gjør noe annet.

 

Nå har jeg ikke trent jevnlig siden før jeg var gravid og det er over 3 år siden.

 

Hadde første runde på 4,6 km ganske kupert løype for en uke siden. Da brukte jeg 47 min og klarte å jogge 1/3. Idag jogget jeg på 41 min og jogget 3/4 idag.

 

Målet mitt er under 25 min så er lenge igjen men jeg er ufattelig stolt av meg selv.

 

 

 

Anonymous poster hash: 7249b...a46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Skulle ønske det var meg ;)

 

Anonymous poster hash: b92d3...521

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...