Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Er dette ok? Barnet mitt hadde første dag i bhg på mandag. I går når jeg leverte ble han veldig, veldig sint og lei seg. Naturlig nok, som ny i bhg. Han ville ikke at mamma skulle dra. De foregående dagene har gått greit. I går kveld når jeg la han fortalte han meg at hun voksne i bhg ble veldig sint på han etter jeg dro. Jeg spurte han hva hun hadde sagt; "nå må du roe deg ned". Jeg skjønner at man blir lei og sliten av hyling, men det er jo snakk om et lite barn som trenger trøst i stedet for kjeft? Hva tenker du? Anonymous poster hash: 6ef64...d2a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Jeg tenker at du bør stole på den voksne i barnehagen og at enten ble det ikke sagt eller så ble det sagt på en trøstende måte. Tror absolutt ikke dette var vondt ment! Anonymous poster hash: 2ae2f...b12
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Ja, derfor jeg er usikker og spør om råd her. Håper det er tilfelle jeg også. Men jeg så godt at han var oppriktig lei seg, og gjenga ordlyden på en måte som fikk meg til å lure på om det var greit. Jeg kommer ikke til å si noe, men ikke hyggelig å tenke på det uansett. Hi Anonymous poster hash: 6ef64...d2a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 At han faktisk måtte roe seg ned, og at han mest sannsynlig dro det ut lenger enn "normalt". Tipper han overlever helt fint. Anonymous poster hash: 5f2f1...df2
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 At han faktisk måtte roe seg ned, og at han mest sannsynlig dro det ut lenger enn "normalt". Tipper han overlever helt fint. Anonymous poster hash: 5f2f1...df2 Ja, kan faktisk se for meg at han dro den lengre enn normalt. Hi Anonymous poster hash: 6ef64...d2a
☆☆☆ Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Tenker at ho slettes ikkje må ha vore sint for at han skal oppfatte henne slik, han kan ha vore fortvila og sint sjølv og projiserte dette til henne.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 Er dette ok? Barnet mitt hadde første dag i bhg på mandag. I går når jeg leverte ble han veldig, veldig sint og lei seg. Naturlig nok, som ny i bhg. Han ville ikke at mamma skulle dra. De foregående dagene har gått greit. I går kveld når jeg la han fortalte han meg at hun voksne i bhg ble veldig sint på han etter jeg dro. Jeg spurte han hva hun hadde sagt; "nå må du roe deg ned". Jeg skjønner at man blir lei og sliten av hyling, men det er jo snakk om et lite barn som trenger trøst i stedet for kjeft? Hva tenker du? Anonymous poster hash: 6ef64...d2a Dårlig setning, enig med hi! Anonymous poster hash: 74463...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå