Gå til innhold

Barnehage og bursdagsinvitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vår bhg har vi ikke lov å dele ut invitasjoner i bhg så lenge ikke alle på hele avdelingen blir invitert.

Det er ikke greit å f eks kun invitere alle guttene / jentene eller hele førskolegruppa - noe som er ganske vanlig siden det er en stor avdeling mesd barn fra 2  -6 år.

Jeg skjønner at det ikke er greit om man velger å utelate noen, men det burde vært lov å dele ut så lenge man inkluderer en hel gruppe synes jeg.

Det er litt styr å sende i posten når vi ikke vet hva foreldrene til barna heter til etternavn, langt mindre adressen deres. De vi ikke kjenner så godt er jo "Mammaen til Andreas" ol.

Synes dere bhg er urimelig her ?

Anonymous poster hash: ebb16...3f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig. Her er en viktig del av forberedelsene å gå eller kjøre rundt og levere ut bursdagsinvitasjoner sammen med bursdagsbarnet. Elle så sendes invitasjonene på sms eller mail.

Anonymous poster hash: a1f3f...6c5

Skrevet

Det er helt vanlig. Her er en viktig del av forberedelsene å gå eller kjøre rundt og levere ut bursdagsinvitasjoner sammen med bursdagsbarnet. Elle så sendes invitasjonene på sms eller mail.

Har dere ikke fått noen adresseliste eller foreldreliste?

Skrevet

Nei, bhg deler ikke ut adresseliste fordi den er underlagt taushetsplikten.

Vi har kun fått en liste med barnas navn og fødselsår.

Fikk aller nådigst skrevet ned tlf nr til de vi ikke helt visste hvor bodde, slik at vi kunne få sendt invitasjon. Dette er en form for bedriftsbhg med barn fra veldig mange ulike steder. Det er ikke kun nabobarna som går der liksom...

HI

Skrevet

Nei, bhg deler ikke ut adresseliste fordi den er underlagt taushetsplikten.

Vi har kun fått en liste med barnas navn og fødselsår.

Fikk aller nådigst skrevet ned tlf nr til de vi ikke helt visste hvor bodde, slik at vi kunne få sendt invitasjon. Dette er en form for bedriftsbhg med barn fra veldig mange ulike steder. Det er ikke kun nabobarna som går der liksom...

HI

Her tok vi opp dette med tlf liste på foreldremøtet og de som ville skrev seg opp på listen som alle som ville ha fikk.

Anonymous poster hash: 249b1...92c

Skrevet

Vi har adresseliste til hele avdelingen. Jeg ba også om at de skrev på årstallet de er født, slik at jeg ikke glemmer noen. Min sønn har alltid invitert gutter født samme år, og året før.

Vi kjører rundt med invitasjonene. Gutten synes det er stas å legge de i postkassen, og han får lov til å velge noen han vil ringe på til for å levere de personlig. Det tar ca 30-40 min., siden alle bor relativt nærme:)

Skrevet

Wow, vi leverer dem i barnehagen. Har ikke bil, og mange av de andre ungene bor langt ute på landet i hver sin retning. Det hadde rett og slett ikke fungert om vi ikke kunne gjort det slik.

Anonymous poster hash: 39fbc...c23
Skrevet

Snodig syns jeg.

Her får vi invitere enten alle i samme årskull, alle i samme kjønn eller alle sammen. Men nå er det bare 20 barn på storebarnsavd

Anonymous poster hash: 286b9...441

Skrevet

Merkelig praksis!

Her er det vanlig å invitere alle barn født i samme årskull, på tvers av avdelinger. Det blir ca 15 stk totalt. Invitasjonene leveres til personalet, som hjelper barnet å gå rundt og legge dem i riktige hyller.

Vi får også komplett navneliste med adresser og telefonnumre. (Man kan reservere seg fra å stå på lista, men ingen gjør det).

Siden barnehagen gjør seg så vanskelig så tror jeg jeg ville stilt meg opp i porten ved åpningstid, og levert invitasjonene til foreldrene etterhvert som de kom for å levere barn!

Anonymous poster hash: f68f2...bdc

Skrevet

Vi får lov så lenge vi inviterer enten hele avdelingen eller alle guttene/jentene. Barnehagen har aldersrene avdelinger, så ikke aktuelt å be alle på avdelingen fra et årskull uten at man ber alle... Hos oss har de delt ut adresselister, men før de sendte det ut, ga de beskjed, sånn at de som ville kunne si at de ikke ville at adressen deres skulle stå der.

Anonymous poster hash: f10bc...4c0
Skrevet

Samme problem her, men vi får ikke dele ut i bhg om vi så inviterer alle barna på alle avdelingene. Og ikke får vi adresser eller telefonnummer, så vi må spørre rundt for å få delt ut. Syns de gjør det unødvendig vanskelig.

Anonymous poster hash: c5f98...463

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...