Gå til innhold

hva har du i nattbordskuffen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min er det en bridget jones bok, en vibrator og noen småkroner.

Anonymous poster hash: 75bb9...604

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leppepomade, en bok, håndkrem og ørepropper.

Anonymous poster hash: 438c0...2dc

Skrevet

Bare masse rot men bl.a hårklemmer, halstabletter, ei bok, glidemiddel, kvitteringer.....orker ikke skrive alt ;-)

Anonymous poster hash: ee472...45f

Skrevet

extra briller, lube, kondomer, bøker, baterier, paracet, bilder ++++++ har ikke rydda i den skuffen på årevis disse tingene er bare de jeg kan se med en gang.

Anonymous poster hash: 65adf...75b
Gjest Pusikatt
Skrevet

Papirer, bøker, medisin, hårstrikk, kvitteringer, notatbøker, dvd'er, øreplugger, snus, en sokk, blader, bodylotion, og alt mulig.

Denne sommeren har jeg virkelig hatt lite å gjøre, når jeg faktisk gidder å svare på tråder som dette :D

Skrevet

Har ikke nattbord, men en liten vegghylle som vi har mobiler på når vi skal legge oss.

Anonymous poster hash: 0b08c...e0a

Skrevet

Haha, der er det mye spennende, så måtte faktisk sjekke for å svare! Glidemiddel, analkuler, vibrator, 3 pisker, gaffateip, saks og lypsyl!

Anonymous poster hash: 1ccfb...596

Skrevet

Haha, der er det mye spennende, så måtte faktisk sjekke for å svare! Glidemiddel, analkuler, vibrator, 3 pisker, gaffateip, saks og lypsyl!

OMG! Håper ikke ungene dine er store nok til å skjønne hva du har liggende :P !

Anonymous poster hash: d889e...bef

Skrevet

Har ikke nattbord, kun en bildelist fra Ikea som har akkurat plass nok til mobiltlf laderen og en bok :-)

Skrevet

Påbegynte bøker som jeg nok aldri kommer til å lese ferdig. En og annen fotkrem ligger også å slenger innimellom bøkene. 

Skrevet

Meg over her med mye rart:

Har lås på :-D Kjempe praktisk. Leketøy ble sjelden brukt før fordi vi måtte rote det frem fra hemlige steder... ;-)

Skrevet

Jeg har nesespray, lipsyl, bleier, våtservietter, ammeinlegg, gulpekluter og ei håndvifte (slik de brukte i gamledager)

Det som ligger i nattbordskuffen til mannen derimot svarer ikke på med nick!;p

Skrevet

vann, vaselin (til leppene) fjernkontroll til tv, smykkeskrin, medisin og en hårstrikk

Anonymous poster hash: d0a47...277
Skrevet

Leketøy, kremer, blader.

Anonymous poster hash: 3a5a5...6b9

Skrevet

Jeg har ingen skuff på nattbordet mitt, men oppe på nattbordet har jeg akkurat nå:

- rosa nattlampe

- lilla kurv med leppepomade, håndkrem, fotkrem, glidekrem, hårnåler etc.

- "smykketre"

- A-magasinet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...