Gå til innhold

Når fikk dere rutiner på dagsoving?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen er 6 mnd og her er sovingen på dagtid så surrete. Første lur er alltid på 30 min. Men de 2 neste er det bare surr med og må ofte vekke ho for at ho ikke skal sove for lenge.

Hun må være i seng til senest 19.30 hvis ikke så blir det tull hele natta. Får aldri kabalen til å gå opp. Enten så blir hun overtrøtt eller så er hun ikke trøtt.

Kan det bli bedre hvis jeg begynner med kun 2 daglurer? Hun kan ikke sove etter 16.30!

Anonymous poster hash: bee34...8dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er også 6 mnd og det er bare surr.. Får ingen rutiner på det og duppene er som regel veldig korte også er han trøtt rett etterpå igjen.. Han sover godt om natta heldigvis, men skulle ønske han kunne ta et par lange soveøkter på dagen. Førstemann sov to lange økter på dagen ved 6 mnd.

Anonymous poster hash: d8a1c...512

Skrevet

Min er også 6 mnd og det er bare surr.. Får ingen rutiner på det og duppene er som regel veldig korte også er han trøtt rett etterpå igjen.. Han sover godt om natta heldigvis, men skulle ønske han kunne ta et par lange soveøkter på dagen. Førstemann sov to lange økter på dagen ved 6 mnd.

Anonymous poster hash: d8a1c...512

Duppene her er også korte! Så må jeg alltid passe på at dupp nr 2 passer med dupp nr 3 og det er jo umulig! Dagene blir så surrete... tror det hadde vært enklere med kun 2 dupper. Men er ikke så lett å få til :/

Anonymous poster hash: bee34...8dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...