Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Var på fvk igår med barnefar og han mener det er urettferdig at moren skal bestemme alt omtrent (han har samvær to helger i mnd) og han mente at jeg ikke har lov til å flytte hvor jeg vil innenlands uten hans tillatelse? Og rådgiver var enig med han?! Det har man da lov til om man gir beskjed 6 uker før? Nå er ikke flytting aktuelt enda, men emnet kom opp Anonymous poster hash: db17d...e47
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Stakkars far. Du høres veldig egoistisk ut! Anonymous poster hash: fc467...5f1
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Det er nok helt riktig det far og rådgiver sier. Anonymous poster hash: c11c3...e50
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Åja, jeg høres egoistisk ut fordi jeg spør om man må ha tillatelse for å flytte? For sist jeg sjekket reglene måtte man kun melde fra skriftlig 6 uker før. Jeg har den daglige omsorgen. Har forsåvidt ingen flytteplaner. Har ny samboer og et til barn. Anonymous poster hash: db17d...e47
Anonym bruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Den som har daglig omsorg kan flytte ved å gi beskjed til den som har samvær. Dette må gjøres 6 uker før flytting, for da har samværsforelderen mulighet til å velge om hun/han vil prøve å få den daglige omsorgen selv. Anonymous poster hash: c81a6...110
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Du kan flytte hvor du vil innenfor Norges grenser. Jeg har selv hovedomsorgen for min datter og flyttet fra Oslo til Akershus i sommer. Selvom bf ikke var så fornøyd. Han har kun samvær annenhver helg og jeg har foreslått å øke samværet, men det vil han ikke. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå