Gå til innhold

Når jeg har den daglige omsorg (ang flytting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fvk igår med barnefar og han mener det er urettferdig at moren skal bestemme alt omtrent (han har samvær to helger i mnd) og han mente at jeg ikke har lov til å flytte hvor jeg vil innenlands uten hans tillatelse? Og rådgiver var enig med han?! Det har man da lov til om man gir beskjed 6 uker før? Nå er ikke flytting aktuelt enda, men emnet kom opp

Anonymous poster hash: db17d...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars far. Du høres veldig egoistisk ut!

Anonymous poster hash: fc467...5f1

Skrevet

Det er nok helt riktig det far og rådgiver sier.

Anonymous poster hash: c11c3...e50
Skrevet

Åja, jeg høres egoistisk ut fordi jeg spør om man må ha tillatelse for å flytte? For sist jeg sjekket reglene måtte man kun melde fra skriftlig 6 uker før. Jeg har den daglige omsorgen. Har forsåvidt ingen flytteplaner. Har ny samboer og et til barn.

Anonymous poster hash: db17d...e47

Skrevet

Den som har daglig omsorg kan flytte ved å gi beskjed til den som har samvær. Dette må gjøres 6 uker før flytting, for da har samværsforelderen mulighet til å velge om hun/han vil prøve å få den daglige omsorgen selv.

Anonymous poster hash: c81a6...110
Skrevet

Du kan flytte hvor du vil innenfor Norges grenser.

Jeg har selv hovedomsorgen for min datter og flyttet fra Oslo til Akershus i sommer. Selvom bf ikke var så fornøyd. Han har kun samvær annenhver helg og jeg har foreslått å øke samværet, men det vil han ikke. ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...